شهر بازی کلیفتون هیل Clifton Hill

شهر بازی Clifton Hill میتواند یکی از جذاب ترین مکان های بازدید شما در نیاگارا باشد، شما میتوانید نیمی از روز خود را به راحتی در این شهر بازی زیبا و مهیج بگذرانید و از سرگرمی های تمام نشدنی آن لذت ببرید حتی اگر جوان یا نوجوان نباشید.

 این شهر بازی بسیار غنی از سرگرمی های مختلف، از بولینگ و بیلیارد گرفته تا بازی های کامپیوتری و زمین گلف مجازی را در اختیار شما قرار میدهد.

سوار شدن بر روی چرخ و فلک زیبا و مرتفع نیاگارا را در این شهر بازی از دست ندهید، چرا که با دید منظره حیرت انگیز از آبشار نیاگارا میتواند جذاب ترین چرخ و فلکی باشد که در زندگی خود تجربه میکنید.

 

شهر بازی کلیفتون هیل Clifton Hill

بهترین زمان برای رفتن به کلیفتون هیل

بهترین زمان برای رفتن به شهر بازی کلیفتون هیل عصر هنگام و در روشنایی هوا است. در این زمان شما باید قبل از تاریک شدن هوا سوار چرخ و فلک زیبای آن شوید تا بتوانید از چشم انداز زیبای آبشار نیاگارا لذت ببرید و پس از آن در خنکی هوا از سرگرمی های دیگر استفاده کنید، با نزدیک شدن به تاریکی هوا و روشن شدن چراغ های شهربازی، زیبایی این مکان دوچندان میشود و تا شب هنگام میتوانید از تنوع سرگرمی ها لذت ببرید و همچنین خوردن شام در فودکورت های این محل خود یکی از تفریحات جذاب به حساب می آید.

 

انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 3

به "شهر بازی کلیفتون هیل Clifton Hill" امتیاز دهید

2 کاربر به "شهر بازی کلیفتون هیل Clifton Hill" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر بازی کلیفتون هیل Clifton Hill"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید