احتمال تمدید یک ساله تعطیلی ها و بعضی محدودیت ها در انگلیس

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، با شیوع گسترده ویروس کرونا در انگلیس، روزنامه ایندیپندنت نوشت وزرای این کشور به طور خصوصی درباره یک راهبرد 12 ماهه برای ادامه تعطیلی ها و محدودیت ها در این کشور گفت وگو می نمایند.

احتمال تمدید یک ساله تعطیلی ها و بعضی محدودیت ها در انگلیس

به گزارش، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت: احتمالا خبر اینکه بعضی محدودیت های قرنطینه ای چگونه لغو خواهند شد، در هفتم ماه مه (هجدهم اردیبهشت) و در سرانجام دوره جدید سه هفته ای اعلام خواهد شد. اما این مسئله آنگونه که وینستون چرچیل، قهرمان محبوب بوریس جانسون، در سال 1942 گفت، حتی شروع سرانجام نخواهد بود، بلکه احتمالا سرانجام شروع است.

نخستین موضوعاتی که وزرا درباره آن ها تصمیم گیری خواهند کرد، شامل این موارد می گردد: چگونه تعداد بیشتری از افراد را بر سر کار برگردانند و آیا باید مدارس ابتدایی، بعضی مغازه ها و رستوران ها بازگشایی شوند یا نه.

البته نگرانی های فزاینده ای در داخل دولت درباره هزینه های احتمالی به تعویق افتادن درمان های سرویس سلامت همگانی به ویژه درمان سرطان وجود دارد، در نتیجه از سرگیری آن ها در اولویت خواهد بود.

ایندیپندت در ادامه نوشت: گفته می گردد وزرا به طور خصوصی درباره یک راهبرد 3، 6، 9 و 12 ماهه نیز گفت وگو می نمایند، زیرا به نظر می رسد پیروزی در این جنگ تا زمان ساخته شدن واکسن کرونا ممکن نخواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 373

به "احتمال تمدید یک ساله تعطیلی ها و بعضی محدودیت ها در انگلیس" امتیاز دهید

1 کاربر به "احتمال تمدید یک ساله تعطیلی ها و بعضی محدودیت ها در انگلیس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تمدید یک ساله تعطیلی ها و بعضی محدودیت ها در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید