برنامه سفر شهر رم ایتالیا در 3 روز

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، برای مسافرینی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن شهرهای مهم اروپا را بگردند، برنامه سفرهایی را پیشنهاد میکنیم که در هر بخش برای یکی از شهرهای مهم اروپا برای شما قرار میدهیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین مکان های دیدنی شهرها را ببینید. این برنامه سفرها با کمک بیش از یک دهه تجربه و بر اساس مسافت و مسیر حرکت کوتاه بین جاذبه های هر شهر نوشته شده اند تا با صرف حداقل هزینه و طی کردن کمترین مسیر بیشترین استفاده را ببرید. اجرا کردن این برنامه ها در هر شهر یقینا در هدر ندادن زمانتان بسیار موثر بوده و بهترین پیشنهاد ممکن میباشد.

برنامه سفر شهر رم ایتالیا در 3 روز

گشت شهر رم در 3 روز:

گرچه پیشنهاداول آژانس سفرهای اَدِلیا برای شهر رم 5 روز است که با این سفر 2 روز رم را بگردید و 2 روز فلورانس و پیزا و یک روز ونیز که بتوانید تمام و کمال شهرهای معروف اطراف رم را دیده باشید اما برای سفر کوتاه فقط به شهر رم گشتن این شهر بدون ماشین پیشنهاد میشود. به دو دلیل: 1- مکان های تاریخی و جذاب این شهر همه در نزدیک هم بوده و برخی که کمی دور تر است با 2-3 ایستگاه مترو به راحتی قابل دیدن هستند و ماشین غیر از هزینه بیشتر دردسر ساز میباشد. 2-تمام شهر رم مانند موزه ایست که تا وقتی این موزه را قدم زنان نپیمایید بسیاری از لذت ها را از دست میدهید.

برای شروع یکی از 3 منطقه زیر بهترین مکان برای گرفتن هتل در شهر رم است: 1- ترمینی (اطراف ایستگاه مرکزی قطار)، 2- خیابان دل کورسو (Via Del Corso) و 3- اسپانیش استپس (Spanish Steps)

روز اول :

از ایستگاه قطار کلوسئوم (colosseum) گشت خود را شروع کنید. آمفی تئاتر معروف کلوسئوم ، طاق کنستانتین (Arco de constantino)، خرابه های مشهور (Palatine Hill) ، میدان Piazza Venezia، موزه ملی di Venezia Del plazzo  و موزه Copitoline  ، خیابان Del Corso ، کلیسای Pantheon که چهارمین جاذبه معروف شهر رم است، آبشارهای معروف تروی Trevi Fountain ، و سعی کنید زمانتان را طوری تنظیم کنید که در هنگام غروب افتاب به آخرین جاذبه این سمت شهر یعنی Spanish Steps برسید تا زیباییهای دو چندان آن را نظاره گر باشید.

روز دوم:

یک روز کامل را باید برای دیدن واتیکان کنار بگذارید و از ساعت 8 صبح به این مکان رفته و تا عصر در موزه های بسیار زیاد داخل این حکومت خود مختار سرگرم میشوید. و در هنگام غروب میتوانید به میدان زیبای Piazza Navona که در نزدیکی واتیکان میباشد بروید (10 دقیقه با تاکسی و نیم ساغ=عت پیاده روی) و از دیدن این مکان زیبا و کافه های آن تا شب هنگام لذت ببرید. از این میدان تا خیابان del Corso و آبشارهای تروی و اسپانیش استپس 10 دقیقه پیاده روی است.

روز سوم:

پیشنهاد روز آخر آژانس سفرهای اَدِلیا برای تمامی شهرهای اروپا وقت آزاد و یا لذت بردن از خرید و بازار گردی است. که دو مرکز Castel romana و Porta di Roma میتوانند گزینه های مناسبی باشند. اما برای کسانی که قصد خرید ندارند برنامه یک روزه یکی از شهرهای اطراف رم مثل ونیز، فلورانس و یا پیزا پیشنهاد باورنکردنی و مهیجی میتواند باشد، چرا که با بلیط قطار به راحتی میتوانید اولین حرکت قطار را سوار شوید و با آخرین قطار به رم بازگردید. گرچه شهرهای ونیز و فلورانس ممکن است بیش از یک روز گشتنی داشته باشند اما برای کسانی که فرصت دیگری ندارند خالی از لطف نیست. (فاصله تا ونیز 4 ساعت و تا فلورانس و پیزا کمتر از 2 ساعت با قطار میباشد)

 

انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 380

به "برنامه سفر شهر رم ایتالیا در 3 روز" امتیاز دهید

2 کاربر به "برنامه سفر شهر رم ایتالیا در 3 روز" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر شهر رم ایتالیا در 3 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید