بزرگترین عملیات بازگرداندن انگلیسی ها بعد از جنگ جهانی دوم ، 44 هزار مسافر توماس کوک سرگردان هستند

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، یک هفته پس از انحلال بزرگترین آژانس گردشگری انگلیس موسوم به توماس کوک، سازمان هواپیمایی این کشور تخمین زد که همچنان 44 هزار مسافر انگلیسی در خارج از این کشور سرگردان و در انتظار بازگشت به انگلیس هستند.

بزرگترین عملیات بازگرداندن انگلیسی ها بعد از جنگ جهانی دوم ، 44 هزار مسافر توماس کوک سرگردان هستند

خبرنگاران: بر اساس گزارش امروز سازمان هواپیمایی انگلیس، تاکنون 106 هزار شهروند انگلیس با دست کم یکهزار پرواز در هفته گذشته به این کشور منتقل شده و عملیات بازگرداندن سایر مسافران همچنان ادامه دارد.

این بزرگترین عملیات بازگرداندن شهروندان انگلیسی بعد از جنگ دنیای دوم بشمار می رود.

شرکت مسافرتی توماس کوک که از سال 1841 میلادی تا کنون در زمینه ارائه خدمات مسافرتی در انگلیس و دنیا فعالیت می کرد هفته گذشته با 200 میلیون پوند بدهی ورشکست شد.

این شرکت 20 میلیون مشتری، 105 هواپیما و 200 هتل را در 16 کشور در اختیار داشت که به دلیل بحران های ناشی از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پس از 178 سال به ناچار به کار خود انتها داد.

اینک هزاران تن از مسافرانی که برنامه سفرشان به هم خورده در کوشش هستند تا از سازمان هواپیمایی انگلیس خسارت دریافت نمایند. با این حال این نهاد انگلیسی می گوید که روند رسیدگی به پرونده تمام متقاضیان احتمالا دو ماه طول خواهد کشید.

ایرنا نوشت: بر اساس آخرین بیانیه سازمان هواپیمایی انگلیس، تارنمای ثبت شکایات مشتریان توماس کوک که قرار بود امروز راه اندازی گردد یک هفته به تعویق افتاده است. به این ترتیب افراد دست کم تا انتها امسال میلادی قادر به دریافت خسارت نخواهند بود.

منبع: چمدان
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 9 مهر 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 272

به "بزرگترین عملیات بازگرداندن انگلیسی ها بعد از جنگ جهانی دوم ، 44 هزار مسافر توماس کوک سرگردان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین عملیات بازگرداندن انگلیسی ها بعد از جنگ جهانی دوم ، 44 هزار مسافر توماس کوک سرگردان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید