حرکت قطار گردشگری لرستان در دهه فجر

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، گفت: حرکت قطار گردشگری این استان در دهه مبارک فجر از سر گرفته می گردد.

حرکت قطار گردشگری لرستان در دهه فجر

به گزارش خبرنگار مهر، سید امین قاسمی امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه ها، گفت: با پیگیری های انجام شده و موافقت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، همزمان با دهه مبارک فجر قطار گردشگری لرستان حرکت خود را از سر خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه سوت قطار گردشگری استان از 18 بهمن بار دیگر به صدا در می آید، اضافه کرد: در این حرکت یک روزه، مسافران از تهران به مقصد لرستان و بازدید از 14 ایستگاه می توانند از جاذبه های زیبای این راستا ریلی در غرب کشور لذت ببرند.

دبیر ستاد خدمات سفر استان لرستان، اعلام کرد: با ایجاد بازارچه های صنایع دستی، غذاهای سنتی و اجرای موسیقی محلی لرستان در طول راستا در کنار بازدید از جاذبه های بکر و دیدنی در راستای رضایت مردم و گردشگران، کوشش شده است.

قاسمی با بیان اینکه 9 اسفندماه نیز حرکت دوم این قطار گردشگری در لرستان انجام می گردد، اعلام کرد: با هماهنگی های انجام شده با شرکت راه آهن و شرکت حامی گشت گهر به عنوان مجری این قطار و همچنین استقبال گسترده مردم برای استفاده از آن در ایام نوروز، همه روز از 29 اسفند تا 15 فروردین ماه شاهد حرکت قطار گردشگری لرستان خواهیم بود.

وی، گفت: قطار گردشگری استان از ابتدای سال 98 حرکت خود را شروع کرد اما با توجه به سیل فروردین ماه و تخریب بخشی از زیرساخت ها از جمله راستا ریلی در منطقه لرستان چند ماه متوقف شد که در حال حاضر با پیگیری های اداره کل میراث فرهنگی و کوشش شرکت راه آهن و شرکت حامی گشت گهر برای استفاده از عموم مردم آماده شده است.

منبع: چمدان
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 بهمن 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 365

به "حرکت قطار گردشگری لرستان در دهه فجر" امتیاز دهید

1 کاربر به "حرکت قطار گردشگری لرستان در دهه فجر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت قطار گردشگری لرستان در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید