پرواز عجیب جنگنده های انگلیسی ، صدای ماورای صوت لندن را لرزاند

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، شنیدن شدن صدای بسیار مهیب در بخش هایی از شهر لندن ناشی از پرواز جنگنده های نیروی هوایی سلطنتی با سرعت ماورای صوت در ساعت چهار بامداد (به وقت محلی) بود.

پرواز عجیب جنگنده های انگلیسی ، صدای ماورای صوت لندن را لرزاند

به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، دو فروند جنگنده ارتش انگلیس موسوم به یوروفایتر ساعت 4:20 دقیقه بامداد امروز از پایگاه هوایی کانینگزبی به پرواز درآمدند و سرعت ماورای صوت آنها صدایی شبیه انفجار بسیار شدید ایجاد کرد. این صدای مهیب باعث شد ساکنان پایتخت انگلیس به ویژه بخش های شمالی از جمله هرتفوردشایر از خواب بپرند.

گفته می گردد پرواز این دو جنگنده واکنشی بوده به هواپیمایی که به پیغام مرکز کنترل ترافیک هوایی پاسخ نمی داده است. یکی از اهالی فارست گیت در شرق لندن به رسانه ها گفت از مدتی پیش از شنیده شدن صدا بیدار بوده و گمان برده چیزی در خانه شان سقوط نموده است. این ماجرا در شبکه های اجتماعی هم بازتاب داشت و بعضی از لرزیدن شدید پنجره ها و به صدا درآمدن دزدگیر خودروها نوشتند.

پلیس کلانشهر لندن اندکی پس از این حادثه اطلاعیه ای منتشر کرد و در آن به شهروندان اطمینان دارد جای نگرانی نیست و آنچه به گوش همه رسیده، صدای پرواز ماورای صوت جنگنده های یوروفایتر ارتش انگلیس بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 10 آذر 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 348

به "پرواز عجیب جنگنده های انگلیسی ، صدای ماورای صوت لندن را لرزاند" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرواز عجیب جنگنده های انگلیسی ، صدای ماورای صوت لندن را لرزاند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز عجیب جنگنده های انگلیسی ، صدای ماورای صوت لندن را لرزاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید