خودرو

شرکت انگلیسی آخرین مدل رنجرور ایوک 2020 خود را معرفی کرد

محصولات رنجرور توانایی های بسیار زیادی دارند و بسیاری از دارندگان این خودرو به شوخی می گویند شناکردن تنها کاری است که رنجرور نمی تواند انجام دهد.

3 اسفند 1398

سفر هیأت انگلیسی به ایران برای تکمیل فرآیند مدرن سازی راکتور اراک

سفیر ایران در لندن از سفر هیأتی از متخصصان هسته ای انگلیس به ایران برای تکمیل فرآیند مدرن سازی راکتور اراک اطلاع داد.

22 مهر 1398

سنگ اندازی تیم حقوقی انگلیسی در راستا پرداخت بدهی مربوط به تانک های چیفتن به ایران

سفیر ایران در لندن گفت: در حالی که مقامات انگلیسی بر ضرورت پرداخت بدهی ایران در قضیه تانک های چیفتن تاکید می نمایند، تیم حقوقی آنها به دنبال تاخیر در پرداخت بدهی و طولانی شدن فرآیند دادگاه است.

16 مهر 1398

اعتراض سفیر ایران به تاخیر در پرداخت بدهی دولت انگلیس

سفیر ایران در انگلستان با اعتراض به تاخیر در پرداخت بدهی دولت انگلیس به ایران گفت: مقامات انگلیس روش های مختلفی را به کار می گیرند تا در پرداخت بدهی به ایران تاخیر ایجاد نمایند.

16 مهر 1398

خودداری آمریکا از استرداد همسر فراری دیپلمات آمریکایی خشم انگلیسی ها را برانگیخت

مخالفت آمریکا با استرداد همسر دیپلمات آمریکایی در پی قتل یک جوان انگلیسی در سانحه رانندگی برای محاکمه در داخل انگلیس خشم مردم و مقامات این کشور را برانگیخت.

16 مهر 1398

دیدار رئیس فدراسیون خبرنگاران گردشگری اسپانیا با مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان

ماریانو پالاسین رئیس فدراسیون خبرنگاران گردشگری کشور اسپانیا که همراه با 46 خبرنگار اسپانیایی به اصفهان سفر نموده، شب گذشته در دیدار با مدیر کل و معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید نمود: راه توسعه گردشگری خارجی ایران از اصفهان می...

29 مرداد 1398

ایرانِ کوچک در قلب تورنتوی کانادا

خبرنگاران: پایگاه کانادایی دِ استار طی گزارشی از یک مرکز خرید ایرانی در تورنتو نوشت: اینجا را می توان ایران کوچک نامید. پلازای ایرانی هر روز میزبان ایرانی ها و خارجی های علاقمند به فرهنگ و غذاهای ایرانی است.

28 مرداد 1398

دلجویی صلاح از طرفدار خردسال انگلیسی

ستاره مصری لیورپول از طرفدار خردسالی که به دنبال او بود و دچار حادثه شد دلجویی کرد.

21 مرداد 1398

پرواز پیروز مخترع و خلبان هاوربورد از فرانسه به انگلیس، انتشار رندرهای مطبوعاتی رسمی سامسونگ Galaxy Book S ، نمایش خودروی تاریخی و زیبای جگوار در انگلیس

به گزارش خبرنگار، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاه های مدرن هستید و امروز پیروز به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه دریچه فناوری نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

15 مرداد 1398

ایلان ماسک می گوید هوادار فعالیت های فضایی چین است!

ایلان ماسک چند روز پیش در توییتی برنامه فضایی دولت چین را تحسین کرد. مدیر عامل کمپانی اسپیس ایکس در واکنش به خبر New Scientist از بازنشستگی ایستگاه فضایی Tiangong-2 چین که پس از سه سال در روز آدینه از مدار خارج شد، جملات زیر را خاطرنشان کرد:

1 مرداد 1398

خبرنگاران هواپیمای کانادایی با مسافرش در آشیانه پارک شد

به گزارش امروز خبرگزاری فرانسه، خدمه یکی از پروازهای شرکت هواپیمایی کانادا بدون توجه به یکی از مسافران به خواب رفته، هواپیما را پس از تخلیه بار و مسافرین، در آشیانه پارک، چراغ ها را خاموش و درها را بر او بستند.

4 تیر 1398

واکنش مرسدس به اشتعال موتور ماشین خود در گرندپری کانادا

رئیس تیم مرسدس گفت به دنبال کاهش قدرت ماشین های خود پس از اشتعال اسرارآمیز در دور تمرینی گرندپری کانادا نیستند.

20 خرداد 1398

توقف فروش خودروهای بنزین سوز در یک استان کانادا

مقامات استان بریتیش کلمبیای کانادا قانونی را به تصویب رسانده اند که به موجب آن از سال 2040 به بعد فروش خودروهای بنزین سوز و گازوئیل سوز در این بخش از کانادا ممنوع خواهد بود.

11 خرداد 1398

پرسپولیس به کانادا دعوت شد

تیم فوتبال پرسپولیس به دعوت و میزبانی انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی تابستان سال جاری برای نخستین بار به کانادا سفر می نماید.

7 خرداد 1398

رکابزن المپیکی: تیم خوبی در کانادا پیدا کردم، شرایط مثل قبل باشد دوست ندارم به المپیک بروم

رکابزن المپیکی گفت: قصد خداحافظی از دوچرخه سواری را ندارم اما به دلیل مسائل شخصی نمی توانم در قهرمانی آسیا شرکت کنم، هر چند ممکن است نبودنم کار را برای بقیه رکابزنان سخت کند.

8 اردیبهشت 1398