تور چین- تور پکن شانگهای

از دیرباز تا به حال چین یکی از مقاصد اصلی گردشگری برای تمامی گردشگران دنیا به حساب می آید و بدلیل وسعت و پهناوری این کشور بارها و بارها میتوان به این کشور سفر کرد و هر بار جلوه ای تازه از طبیعت را در این کشور مشاهده کرد. این تور چین که در آژانس سفرهای اَدِلیا برای شما برنامه ریزی شده ترکیبی از 2 شهر سنتی و مدرن در این کشور است که بتوانید در شهر پکن نمادهایی از سنت و تمدن را ببنید و در شهر شانگهای متوجه سرعت تکنولوژی و پیشرفت باشید. با آژانس سفرهای اَدِلیا با امنیت خاطر و برنامه ریزی دقیق میتوانید از این کشور بازدید کنید.

قیمت تور شامل مبلغ ارزی + مبلغ ریالی (بلیط هواپیما) میباشد

ID هتل ستاره شهروعده غذاییDBLSGLCWBCNB
1 Empark Grand Hotel 5* پکن Breakfast 1,390$ 2,490$ 1,290$ 990$
2 Hengshan Garden Hotel 5* شانگهای Breakfast 1,390$ × × ×
شناسه پکیج: 77

نکات و دانستنی‌های تور چین- تور پکن شانگهای

  • تاریخ به روز رسانی 25 دی ماه 1402
  • زمان لازم جهت اخذ ویزای چین حدود 2 هفته میباشد.
  • نرخ پرواز ماهان بسته به تاریخ ثبت نام شما متغیر خواهد بود و بین 60 تا 70 میلیون میباشد.

خدمات تور چین- تور پکن شانگهای

تاریخ پرواز
27 اسفند
مدت و ترکیب تور
8 شب و 9 روز پکن 4 شب شانگهای 4 شب
خدمات تور
  • اخذ ویزای گروهی چین
  • پرواز ماهان (تهران - پکن/ شانگهای - تهران)
  • ترانسفرهای فرودگاهی و بین شهری
  • بلیط قطار سریع السیر بین پکن و شانگهای
  • گشت روزانه طبق برنامه تور که در زیر قابل مشاهده است.
مدارک مورد نیاز
  • اصل پاسپورت 
  • 1 قطعه عکس 6x4
  • کپی تمام صفحات شناسنامه
  • تمکن مالی به ازای هر نفر حداقل 200 میلیون تومان

برنامه سفر تور چین- تور پکن شانگهای

روز 1
محل: تهران

ساعت 18 در فرودگاه امام حاضر میشوید. در ساعت 20:45 با پرواز ماهان شماره 5079 تهران را به مقصد پکن ترک خواهید کرد.

روز 2
محل: پکن

در ساعت 08:45 صبح به فروگاه پکن میرسید، در فرودگاه به استقبال شما خواهند آمد و با اتبوس VIP به سمت هتل حرکت میکنید. اتاقتان را تحویل میگیرید و تا پایان روز وقت استراحت و چرخ زدن در اطراف هتل را دارید.

روز 3
محل: پکن وعده غذایی: صبحانه و ناهار

پس از صرف صبحانه در هتل به گشت شهری میپردازید. از میدان تیان آن من و شهر ممنوعه بازدید خواهید کرد و ناهار را در رستوران مک دونالد میهمان تور خواهید بود. سپس به خیابان معروف وان فوجینگ خواهیم رفت و در مراکز خرید این خیابان به خرید میپردازید.

روز 4
محل: پکن وعده غذایی: صبحانه و ناهار

پس از صرف صبحانه به سمت دیوار چین خوهید رفت و بعد از آن رستوران KFC برای ناهار میزبان شما خواهد بود و بعد از ناهار به سمت پارک المپیک پکن و یا مجموعه آشیانه پرنده خواهیم رفت (فرصت گشت در داخل این مجموعه ها نیست و بعدا میتوانید خودتان انرا بازدید کنید) و سپی به سمت مرکز خرید هانکیائو یا بازار کوچه ابریشم (بنا به تمایل مسافران) خواهیم رفت.

روز 5
محل: پکن وعده غذایی: صبحانه

صبحانه در هتل و وقت آزاد

روز 6
محل: پکن شانگهای وعده غذایی: صبحانه

پس از صبحانه از هتل پکن چک اوت کرده و به سمت ایستگاه قطار رفته و با قطار سریع السیر به سمت شانگاهی میرویم (طول مسافت با این قطار حدود 4 ساعت میباشد). پس از رسیدن به شانگاهی به هتل منتقل میشوید و بقیه روز را استراحت خواهید کرد.

روز 7
محل: شانگهای وعده غذایی: صبحانه

پس از صرف صبحانه در هتل به گشت شهری میپردازیم. ابتدا برج مروارید خاور خواهیم رفت سپس به سمت باغ یویوان رفته و بعد از آن برای ناهار به رستوران هزار و یک شب خواهیم رفت و سپس به بازدید کارخانه ابریشم میرویم و در آخر مرکز خرید نانجینگ (Nanjing Road) بخش آخر تور امروز میباشد.

روز 8
محل: شانگهای وعده غذایی: صبحانه و ناهار

پس از صرف صبحانه در هتل از معبد جید بودا دیدن میکنید و سپس در رستوران مک دونالد ناهار را میل میکنید و بعد از آن شما را به مراکز خرید مختلف در شهر شانگهای میبریم.

روز 9
محل: شانگهای وعده غذایی: صبحانه

پس از صرف صبحانه از هتل چک اوت کرده و چمدان هایتان را به امانت نزد هتل میسپارید و تا غروب فرصت گشت در شهر را خواهید داشت. سپس به سمت فرودگاه پودونگ شهر شانگاهای میرویم. در ساعت 23:30 با پرواز ماهان شماره 5076 به سمت تهران حرکت میکنید.

به "تور چین- تور پکن شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین- تور پکن شانگهای"

* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)