تور کشتی کروز کانادا و آمریکا

تور کشتی کروز را به عنوان  یکی از جذاب‌ترین و خاطره‌انگیزترین روش‌های سفر امتحان کنید، در عوض رفتن به همان نوع سفر همیشگی و قدیمی، شاید بهتر باشد این بار کمی تغییر در روش سفرتان ایجاد کنید. تنها بحث از یک سفر دریایی نیست؛ درست است، وسیله سفرتان یک کشتی خواهد بود، اما این کشتی فوق‌العاده عظیم همانند یک شهر متحرک برای تور دور دنیا خواهد بود. کمی که به گذشته نگاه کنید، شاید متوجه شوید که سفرهای دوران کودکیتان گویی خاطره‌انگیز و جذاب‌تر بوده‌اند. مهم‌تر از بقیه دلایل، شاید این آزادی و بدون دغدغه بودن در مورد خود سفر بوده که آن سفرها را برای همیشه در ذهن شما حک کرده است؛ سفری که در آن در مورد گرفتن هتل، رسیدن به قطار یا هواپیما در موعد مقرر و گشت و گذار در یک شهر جدید و یافتن جاذبه‌ها و دیدنی‌هایش نگرانی نداشته‌اید. تور کشتی کروز برای شما می‌تواند یک سفر از آن نوع سفرها باشد، این بار اما در بزرگسالی؛ چرا که در این سفر بر خلاف بقیه انواع سفرها همه چیز برای شما تدارک دیده شده‌اند. در ادامه خواهید دید که سفر با تور دور دنیا دیگر یک آرزو نیست، ما شما را با مهم‌ترین مزیت‌های سفر با کشتی کروز و برخی از بهترین شرکت‌های فعال در این حوزه آشنا می‌کنیم.

کشتی کروز

چرا به تور کشتی کروز برویم؟

پاسخ به این سوال راحت است: مسافران در تمام دنیا به دنبال گذراندن تعطیلاتی هستند که چیزی بیشتر برایشان داشته باشد: تفریح و هیجان بیشتر، سرگرمی‌های بیشتر، غذاهای عالی در تمام سفر و البته تعداد بیشتر مقاصد گردشگری که بتوانند در یک سفر از دیدن آنها لذت ببرند. این جا است که تور کشتی کروز خوب می‌درخشد. دوست دارید دلایل ما برای این پاسخ را بدانید؟ در ادامه می‌خواهیم برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تور کشتی کروز را برای شما شرح دهیم.

سفری بدون استرس با تور کشتی کروز

واقعا لذتبخش خواهد بود زمانی که برای یک سفر نیاز نباشد نگران برنامه‌ریزی‌ها و تدارکاتش باشید. برنامه‌ریزی برای رفتن به سفر با کشتی کروز بسیار راحت است، چرا که در عمل شما نیازی به هماهنگی در مورد تقریبا هیچ چیز نخواهید داشت. کشتی، مسیر حرکت و کابین خود را انتخاب کنید و آماده سفر هستید. در تور کشتی کروز، سفرهای هوایی برای رسیدن به کشتی و برگشت به خانه بعد از پایان سفر هم در نظر گرفته شده‌اند.

تور کشتی کروز همچنین یک انتخاب عالی و مناسب برای بازدید از چندین مقصد گردشگری است، آن هم در حالی که شما با هیچ کدام از استرس‌ها و نگرانی‌های مربوط به هتل‌های محلی، رستوران‌ها و جابه‌جایی‌ها بین شهرها روبه‌رو نخواهید شد. با این نوع سفر، دیگر خبری از زحمت پیدا کردن یک هتل مناسب برای اقامت خودتان و اعضای خانواده‌تان در محدوده قیمت مورد نظرتان، دست به نقشه بودن برای یافتن جاهای دیدنی شهرها و یا جستجوی بی‌پایان برای پیدا کردن یک رستوران با غذای خوشمزه و سالم برای هر ظهر و شب در شهرهای غریبه نخواهد بود.

یک بار چمدان‌هایتان را باز کنید و از چندین مقصد گردشگری لذت ببرید

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های تور کشتی کروز این است که شما یک بار چمدان‌هایتان را در کابین خود باز می‌کنید و از آن پس بدون دردسر بستن دوباره آن و جابه‌جایی بین شهرهای مختلف، به سفرتان ادامه می‌دهید. در یک سفر عادی با هواپیما، شما عملا باید بعد از هر بار اقامت کوتاه مدت در یک شهر یا کشور، چمدان‌های خودتان را ببندید، از هتل بیرون بیایید و به فرودگاه یا ایستگاه قطار و اتوبوس بروید تا دوباره در یک شهر دیگر و در هتلی دیگر مستقر شوید. به همین خاطر است که تعداد مقصدهایی که در یک سفر با کشتی کروز خواهید دید، بسیار بیشتر از آنی است که بتوانید در یک سفر معمولی تجربه کنید؛ البته با این شرط که بخواهید یک سفر تفریحی و لذتبخش را تجربه کنید و تمام مدت در حال جابه‌جایی نباشید.

در تور کشتی کروز نیازی به داشتن استرس فراوان برای تطبیق دادن خودتان با برنامه زمان‌بندی قطارها و یا پروازها نخواهد بود. دیگر خبری از کشیدن چمدان‌های سنگین‌تان بر روی خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده نیست. هر صبح از خوابتان بیدار می‌شوید و در یک مقصد جدید و دنیایی جدید هستید. در سفر اروپایی‌تان نمی‌توانید بین ایتالیا و اسپانیا یا پرتغال و کرواسی یکی را انتخاب کنید؟ در واقع با تور کروز نیازی به انتخاب نخواهد بود. مسیری را انتخاب کنید که تمام شهرها و کشورهای مورد نظر شما را در خود دارد.

مزیت‌های مربوط به سلامتی با تور کشتی کروز

بر اساس تحقیقات انجام شده، رفتن به نوع سفر می‌تواند برای سلامتی شما مزیت‌های فراوانی داشته باشد. جدا از خوردن غذاهای خوشمزه، سالم و مطمئن، زمان‌های فراوان برای استراحت، انجام فعالیت‌های تفریحی، خواب مناسب در طول سفر و همچنین فرصت داشتن روابط اجتماعی و آشنا شدن با افراد جدید، سفر با کشتی کروز مزیت‌های دیگری مانند مواجهه با مقدار زیادی آفتاب، هوای تازه اقیانوس و بهره بردن از فواید آب‌های نمکی (چه در استخرهای داخل کشتی یا در سواحل) را با خود همراه دارد. و شاید مهم‌تر از همه این‌ها: هیچ چیز مانند گذراندن اوقاتی خوش و شاد همراه با اعضای خانواده‌تان برای سلامتی شما فایده ندارد.

ارزش بالا در برابر قیمت تور کشتی کروز

شاید در ابتدا قیمت تور کشتی کروز بالا به نظر بیاید؛ با این حال با یک حساب سرانگشتی سریع متوجه خواهید شد که این سفر ارزش فوق‌العاده زیادی در برابر هزینه‌ای که برایش صرف می‌کنید دارد. مبلغی که شما برای این سفر پرداخت می‌کنید شامل هر آن چیزی است که شما برای داشتن یک سفر خاطره‌انگیز و بی‌نظیر نیاز خواهید داشت: خوراک، اقامتگاه، تفریحات روزانه و شبانه و وسیله جابه‌جایی بین مقصدهای مختلف. در برخی شرکت‌ها هزینه سفر بچه‌ها رایگان یا دارای تخفیف است، زمانی که در یک کابین همراه با دو بزرگسال باشند.

این یک سوی ماجرا است، برای آنهایی که می‌خواهند یک سفر مقرون‌به‌صرفه داشته باشند. به دنبال یک سفر فوق‌العاده لوکس می‌گردید؟ می‌توانید به سراغ شرکت‌های سطح بالا در زمینه ارائه تور کشتی کروز بروید و در سوئیت‌های شیک و بزرگ کشتی‌های آنها اقامت کنید. برخی از پکیج‌های لوکس شامل نوشیدنی‌های رایگان در تمام طول سفر، دسترسی به بخش‌های اختصاصی کشتی، گشت‌های رایگان بیرون کشتی و اعتبار نامحدود برای استفاده از خدمات داخل کشتی هم می‌شوند.

تور کشتی کروز یک سفر مناسب تمام اعضای خانواده

از خردسالان تا نوجوان‌ها؛ از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تا نوه‌هایشان؛ یک تور کشتی کروز سفری جذاب و مفرح برای تمام سنین خواهد بود. سخت است بتوانید به سفری بروید که همزمان فرزند 5 تا 10 ساله یا نوچوان 14 یا 15 ساله شما از آن لذت ببرد، در عین حال کلی فعالیت تفریحی مناسب بزرگسالان هم وجود داشته باشد. کشتی کروز آن نوع سفر را برای شما فراهم می‌کند، چرا که این اقیانوس‌پیماهای بزرگ گستره‌ای باورنکردنی از امکانات و تفریحات مناسب تمام اعضای خانواده با هر سنی را در خود جای داده‌اند. از اتاق‌های بازی و مهدکودک‌های داخل کشتی برای خردسالان و فضاهای بازی‌های کامپیوتری و سالن‌های ورزشی برای نوجوان‌ها گرفته تا استخرها و محوطه‌های ورزشی مناسب بزرگسالان، کشتی های کروز کسی را از قلم نیانداخته‌اند.

بر روی کشتی کروز به گستره‌ی متنوعی از فعالیت‌های تفریحی دسترسی دارید

کشتی های کروز امروزه طراحی شده‌اند تا تمام مسافران را در تمامی لحظات سفرشان خوشحال نگه دارند. این کشتی‌های عظیم‌الجثه تنها وسیله‌هایی برای جابه‌جایی نیستند؛ آنها می‌توانند یک شهربازی، سینما یا حتی یک نمایش تمام عیار سیرک را در خودشان داشته باشند. دوست دارید در اسپای کشتی کمی ماساژ بگیرید و وجودتان را تازه کنید، در حالی که بچه‌ها در محوطه‌های بازی‌های آرکید با هم سن و سالان‌شان مشغول بازی هستند؟ یا دراز کشیدن روی تخت‌های آفتاب گرفتن و خواندن یک کتاب را ترجیح می‌دهید، همزمانی که اعضای خانواده در حال بازی بسکتبال یا والیبال در زمین بازی کشتی هستند؟

در تور کشتی کروز شما می‌توانید در یک سمینار آموزشی حضور پیدا کنید، در کلاس‌های کامپیوتر یا جلسات تمرین‌های ورزشی گروهی شرکت کنید، تمرین‌های یوگا انجام دهید، از یک وعده خوشمزه در بوفه کشتی لذت ببرید یا لباس‌های شیک خود را بپوشید و به رستوران مجلل کشتی بروید. در سینمای کشتی فیلم‌های روز دنیا را ببینید، از یک نمایش موزیکال لذت ببرید و محو تماشای هنرمندی هنرمندان در یک اجرای زنده موسیقی شوید. این تفریحات و خیلی چیزهای دیگر، شما را در تمام مدت سفرتان سرگرم نگه می‌دارند تا وقتی که به یک بندر جدید برسید و در آنجا دنیایی متفاوت از سرگرمی‌ها را در یک کشور و شهر جدید تجربه کنید.

کشتی های کروز همانند شهرهای شناور هستند

اگر تصور می‌کنید سوار بر این کشتی‌ها در میان اقیانوس رها شده خواهید بود، باید بگوییم سخت اشتباه می‌کنید. کشتی کروز همانند یک شهر شناور است؛ هر آن چه که فکرش را بکنید در داخل این کشتی وجود خواهد داشت. کشتی های کروز امروزه به اینترنت بی‌سیم، خدمات تلفن بین‌الملل و تلویزیون‌های ماهواره‌ای مجهز هستند، در نتیجه شما می‌توانید در تمام مدت اقامت‌تان در کشتی با دنیای بیرون در ارتباط باشید.

از فروشگاه‌های داخل کشتی می‌توانید وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید. مرکز درمانی کشتی در صورت نیاز خدمات پزشکی به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید از خشکشویی داخل کشتی استفاه کنید و لباس‌هایتان را تا رسیدن به مقصد بعدی اتو شده تحویل بگیرید، در نتیجه نیازی نیست بیشتر از حد با خود لباس ببرید. و البته که بخش‌های تفریحی و سرگرم‌کننده کشتی مانند باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌هایی با غذاهای متنوع، سینما، اسپا، استخرهای شنای روباز و سربسته و تئاتر هم در داخل کشتی کروز وجود دارند.

با تور کشتی کروز به جاهایی بروید که تا به حال نرفته‌اید

همیشه دوست داشتید آسیای شرقی را ببینید، اما نگران مشکلات برقراری ارتباط به خاطر زبان متفاوت بودید؟ آیا به دیدن کشورهای خاورمیانه از منظری متفاوت و آشنایی با رسم و رسوم‌های جالب آنها فکر کرده‌اید؟ دلتان می‌خواهد از کشورهای اروپایی مانند نروژ و سوئیس دیدن کنید، اما برنامه‌ریزی سفر مشکل است؟ تور کشتی کروز یکی از بهترین راه‌ها برای دیدن جالب‌توجه‌ترین و خاص‌ترین مقصدهای گردشگری در تمام دنیا به آسان‌ترین روش ممکن است.

در مسیرهای تور کشتی کروز شما از شهرهای بزرگ و همچنین شهرهای کوچک و دهکده‌های زیبای یک کشور دیدن می‌کنید. در واقع شما در سفرتان از بهترینِ بهترین‌های یک کشور دیدن می‌کنید، در نتیجه نیازی نیست قبل از سفر در مورد جاذبه‌های آن مقصدهای احتمالا ناآشنا تحقیق کنید. اگر با گردش‌های شخصی در یک شهر و کشور جدید راحت نیستید، می‌توانید همراه با دیگر مسافران در گشت‌های بیرون کشتی شرکت کنید و اصلی‌ترین جاذبه‌های هر منطقه را ببینید.

رفتن به تور کشتی کروز یک سفر رمانتیک است

باد در موهایتان، منظره‌های رویایی اقیانوس بی‌انتها در پیش رویتان و ستاره‌های چشمک‌زن در آسمان شب‌ها؛ تمام اینها ممکن است کلیشه باشند، اما این‌ها تجربیاتی واقعی هستند که در یک تور کشتی کروز خواهید داشت. سفر با کشتی کروز یک زمان نسبتا طولانی در کنار هم بودن را در اختیار شما قرار می‌دهد، مهم‌تر از همه بدون وجود دغدغه‌های زندگی روزمره. استراحت بعدازظهری در کنار هم بر روی تخت‌های آفتاب گرفتن، یک شام دو نفره در رستوران‌های لوکس کشتی و لذت بردن از یک اجرای موسیقی شبانه و خیلی چیزهای دیگر از این دست هستند که تور کشتی کروز را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زوج‌های جوان و جوان‌دل‌ها تبدیل کرده‌اند. در ضمن بسیاری از شرکت‌ها پکیج‌های ویژه برای سفرهای ماه‌عسل هم ارائه می‌دهند.

تور کشتی کروز یک تجربه اجتماعی است

اگر شما عاشق آشنایی با افراد مختلف از نقاط مختلف دنیا هستید، تور کشتی کروز یک فرصت بی‌نظیر برای پیدا کردن دوست‌های جدید در اختیار شما قرار می‌دهد. بر روی عرشه کشتی شما با افراد مختلف در محل رستوران‌ها و نوشیدنی‌فروشی‌ها، در زمان استراحت و محل‌های تفریح ملاقات خواهید کرد. شخصی که در کنار شما نشسته است می‌تواند از پاریس، لندن یا تورنتو باشد. حتی بچه‌ها هم می‌توانند در مدت سفرشان هم‌بازی‌های خودشان را پیدا کنند، در نتیجه آنها هم همیشه قرار نیست در کنار بزرگترها یا خواهر و برادرهایشان باشند.


✅ معرفی برخی از بهترین خطوط کشتی کروز در جهان

در ادامه می‌خواهیم شما را با برخی از مشهورترین و بهترین خطوط کشتی های کروز در دنیا آشنا کنیم. برای انتخاب این شرکت‌های بین‌المللی و بزرگ، معیارهای فراوانی از جمله مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت تور کشتی کروز آنها، رتبه‌بندی‌های مربوط به سلامتی و ایمنی و البته نظرات حرفه‌ای‌ها و مسافران و شهرت این شرکت‌ها در میان آنها در نظر گرفته شده‌اند.

شرکت کشتی کروز MSC

دفتر مرکزی شرکت کشتی کروز MSC در سوئیس قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین و معروف‌ترین خطوط کشتی کروز در تمام جهان است.

5 تا از کشتی‌های این شرکت در میان لیست 25 کشتی فوق‌العاده بزرگ دنیا قرار دارند:

  • کشتی گرندیوسا (MSC Grandiosa)
  • کشتی بلیسیما (MSC Bellissima)
  • کشتی مراویلیا (MSC Meraviglia)
  • کشتی سی‌ویو (MSC Seaview)
  • کشتی سی‌ساید (MSC Seaside)

هر کدام از این کشتی‌ها می‌توانند بین 5300 تا 6300 مسافر را در خود جای دهند. کشتی کروز گرندیوسا جدیدترین عضو خانواده کشتی‌های فوق عظیم شرکت MSC است. با ورود این کشتی به مجموعه ام اس سی، یکی از تازه‌ترین ویژگی‌های کشتی‌های این شرکت هم معرفی شد: ZOE. زو یک دستیار مجازی با هوش مصنوعی است؛ این دستیار در تمام کابین‌ها در دسترس مسافران قرار دارد و پاسخگوی سوال‌ها و درخواست‌های آنها در طول سفر خواهد بود.

وجود نمایش‌های حیرت‌آور از سیرک بسیار معروف آفتاب (Cirque du Soleil) در برخی از کشتی‌های شرکت ام اس سی، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که سفر با کشتی‌های این شرکت را برای مسافران از سراسر جهان فوق‌العاده محبوب کرده است. تقریبا نیمی از کشتی‌های شرکت ام اس سی در رده کشتی‌های بزرگ قرار می‌گیرند. 8 کشتی بزرگ این شرکت که در رده کشتی‌های موزیکا و فانتازیا هستند، بیشتر در منطقه کارائیب و مدیترانه فعالیت می‌کنند. البته این کشتی‌ها در مسیرهای جنوب و شمال قاره آمریکا، آسیا و اروپای شمالی هم سفر دارند. کشتی‌های بزرگ شرکت MSC هم مانند کشتی‌های غول‌پیکرش به امکانات رفاهی و سرگرمی بی‌نظیر مجهز هستند و یک سفر فراموش‌نشدنی را برای تمام اعضای خانواده رقم می‌زنند.

شرکت کشتی کروز کارناوال

شرکت کشتی کروز کارناوال شهرت خود را برای ارائه یک سفر عالی و مفرح، مناسب برای تمام اعضای خانواده و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به دست آورده است. وقتی صحبت از تعداد مسافر و البته تعداد کشتی‌های موجود در ناوگانش باشد، این شرکت بزرگترین شرکت کشتی کروز در تمام دنیا است، چرا که 24 کشتی این شرکت میزبان بیشتر از 5 میلیون مسافر در هر سال هستند. کشتی‌های این شرکت بیشتر در منطقه اروپا و آمریکای شمالی فعال هستند و اکثرا بین 2500 تا 3900 نفر گنجایش مسافر دارند. کشتی‌های شرکت کارناوال برای عرشه‌های شهربازی مانندشان مشهور هستند. در این بخش کشتی انواع سرگرمی‌ها از جمله سرسره‌های آبی، مسیرهای طناب‌نوردی، مینی گلف و جاذبه‌هایی مانند اسکای‌راید تعبیه شده‌اند.

شرکت نروژین کروز

شرکت نروژین کروز برای کشتی‌های رنگارنگش مشهور است. این شرکت در سال 2010 و با معرفی کشتی اپیک وارد دسته‌بندی شرکت‌هایی با کشتی‌های فوق بزرگ شد. این کشتی در بالاترین ظرفیتش می‌تواند بیشتر از 5000 مسافر را در خود جای دهد. کشتی‌های این شرکت بیشتر در محدوده قاره آمریکای شمالی، دریای کارائیب و منطقه مدیترانه در سفر هستند و مسافران آنها عموما شامل خانواده‌هایی هستند که می‌خواهند از امکاناتی مانند پارک‌های آبی و بازی‌های واقعیت مجازی موجود در داخل کشتی استفاده کنند. در سال 2019 این شرکت کشتی انکور خود را معرفی کرد؛ این کشتی جدید به راحتی در بالاترین رده‌ها در میان لیست تمام کشتی‌های لوکس در دریاها قرار می‌گیرد.

شرکت کشتی کروز رویال کارابین

اگر دوست دارید در تور کشتی کروز خود حس واقعی بودن در یک شهر شناور را داشته باشید، باید به سراغ شرکت کشتی کروز رویال کاریبین بروید؛ شرکتی که 4 تا از بزرگترین کشتی‌های تفریحی مسافری در تمام جهان را دارد. کشتی‌های سمفونی، هارمونی، آلور و اواسیس شرکت رویال کاریبین از نظر تعداد مسافر (6700 مسافر در بالاترین ظرفیت)، طول (حدود 365 متر) و وزن کلی (225 هزار تن) در میان بزرگترین و برترین‌های جهان هستند.

این کشتی‌ها هر آن چه که شما تصورش را بکنید را در خودشان جای داده‌اند (و البته تعداد زیادی که حتی تصورش را هم نمی‌کنید). از پارک‌های آبی و نمایش‌های تمام عیار موزیکال گرفته تا رستوران‌های با خدمه رباتیک و سوئیت‌های دوبلکس با سرسره‌هایی برای بچه‌ها، این کشتی‌ها تجربه یک تور کشتی کروز را برای هر کسی به یک سطح جدید و گاهی دست‌نیافتنی برای دیگر شرکت‌ها برده‌اند. کشتی‌های این شرکت بیشتر در محدوده کارائیب و مدیترانه در حال جابه‌جایی هستند؛ البته با وجود چنین امکانات تفریحی در داخل کشتی، احتمالا دلتان نخواهد آمد از کشتی پیاده شوید.

شاید رویال کاریبین برای کشتی‌های فوق بزرگش مشهور باشد، اما این شرکت تعداد زیادی کشتی در رده بزرگ هم دارد که می‌توانند سفری رویایی را برای هر علاقه‌مند به گشت و گذار فراهم کنند. تا مدت‌ها کشتی‌های رده بزرگ این شرکت با عنوان وویگر و با ظرفیت 3100 مسافر، در میان بزرگترین کشتی‌های سیاحتی حاضر در دریا بودند تا زمانی که رده‌های فریدم و اواسیس هم معرفی شدند.

شرکت کاستا کروز

شرکت ایتالیایی کاستا کروز که حالا تحت نظارت شرکت مادر کارناوال فعالیت می‌کند، تاریخچه جالب توجهی دارد. این شرکت در سال 1854 به عنوان یک شرکت حمل بار تاسیس شد. در آن زمان کشتی‌های این شرکت روغن زیتون و پارچه را در نقاط مختلف دنیا جابه‌جا می‌کردند. این شرکت در سال 1959 به سراغ کشتی‌های تفریحی رفت. کاستا کروز هم‌اکنون 17 کشتی دارد که بیشتر آنها ظرفیتی بین 2800 تا 5300 نفر دارند.


✅ توصیه‌هایی برای مسافرانی که برای بار اول به تور کشتی کروز می‌روند

اگر تا به حال به تور کشتی کروز نرفته‌اید، با ما در ادامه همراه باشید، چرا که می‌خواهیم توصیه‌هایی مفید در این زمینه را به شما ارائه دهیم.

زمان سفر

اگر می‌خواهید بهترین تجربه ممکن را از تور کشتی کروز خود داشته باشید، باید در فصل پر گردشگر به سفر بروید، زمانی که هوا در بهترین حالتش است. شاید سفر قبل یا بعد از فصل پر گردشگر مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد، اما توجه کنید که در این زمان احتمالا بهترین وضعیت آب و هوا را در توقف‌هایتان تجربه نخواهید کرد. برای آلاسکا و اروپا جولای و آگوست، برای کانادا ماه سپتامبر و برای منطقه کارائیب اوایل دسامبر را پیشنهاد می‌دهیم، زمانی که می‌توانید از هوایی دلپذیر بدون حضور جمعیت انبوه گردشگر لذت ببرید.

روزهای بودن در دریا

مسیری را انتخاب کنید که کمترین تعداد روز در دریا را دارد، چرا که در این صورت شما زمانی مناسب در بندرها در اختیار دارید تا از جاذبه‌های یک منطقه دیدن کنید و البته از شهرهای بیشتری دیدن کنید. احتمال خسته شدن بر روی دریا کم است، چرا که شما به گستره متنوعی از فعالیت‌های تفریحی در داخل کشتی دسترسی دارید. در ضمن نگران دریازدگی هم نباشید، چرا که کشتی های کروز به سیستم‌های تثبیت‌کننده مجهز هستند و یک سفر آرام و روان را تضمین می‌کنند.

اندازه کشتی کروز

وقتی برای اولین بار به تور کشتی کروز می‌روید، پیشنهاد می‌کنیم بزرگترین کشتی را انتخاب کنید، چرا که در این حالت گزینه‌های بیشتری برای تفریح در داخل کشتی خواهید داشت. وقتی سوار کشتی شدید، نقشه کشتی را مطالعه کرده و از جایگاه همه چیز مطلع شوید. با ابزارهای ارتباطی مانند اپلیکیشن‌های ویژه، دوستان و اعضای خانواده می‌توانند در داخل کشتی با هم ارتباط داشته باشند.


✅ بهترین بندرهای آمریکای شمالی برای رفتن به تور کشتی کروز

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک بندر خوب برای سوار شدن به کشتی کروز، امکانات تفریحی یا اقامتی مناسب در آن شهر یا منطقه است؛ چون بعد یا قبل از تور کشتی کروز شما احتمالا باید یک یا چند روز را در آن شهر بمانید. پس باید بندری را برای سوار شدن یا پیاده شدن از کشتی انتخاب کنید که لذت سفر رویایی و لذتبخش شما را کامل کند. در ضمن مسیرهای دسترسی از جایی مانند فرودگاه به بندر هم خیلی اهمیت دارند. در ادامه می‌خواهیم برخی از بهترین بندرهای قاره آمریکای شمالی برای آغاز تور کشتی کروز را به شما معرفی کنیم. این بندرها از شرق و جنوب آمریکا تا غرب و همچنین کانادا را شامل می‌شوند.

منهتن و بروکلین

بهترین مسیر رفتن از فرودگاه به بنادر بروکلین یا منهتن در شهر نیویورک، تاکسی است. بیشتر شرکت‌های کشتی کروز هم سرویس‌های ویژه از فرودگاه‌ها به مقصد بنادر دارند. گزینه‌های سرگرمی و تفریحی در شهر نیویورک آن قدر بی‌پایان هستند که می‌توان روزها در مورد آنها نوشت. با این حال چند تا پیشنهاد برای شما داریم که قبل از سوار شدن به کشتی یا بعد از پایان تور کشتی کروز خود می‌توانید آنها را انجام دهید. از شِیک‌شک میدان مدیسون چند تا برگر خوشمزه بگیرید یا به سراغ پیتزاهای لومباردی در ایتالیای کوچک بروید. برای سوزاندن این کالری‌های اضافه هم می‌توانید قدم زدن در سنترال پارک معروف را امتحان کنید. از آنجا هم می‌توانید به دیدن موزه مایل در شرق پارک یا موزه تاریخ طبیعی در غرب پارک بروید.

اگر در بروکلین اقامت می‌کنید، به سراغ رستوران‌های ایتالیایی مشهور این منطقه بروید و مزه غذاهای خوشمزه ایتالیایی آمریکایی را تجربه کنید. شما به راحتی می‌توانید یک روز کامل را در موزه بروکلین و باغ‌های گیاه‌شناسی سپری کنید. برای آنهایی که همراه با بچه‌ها به تور کشتی کروز آمده‌اند، پارک لونا در جزیره کنی یک گزینه عالی مناسب تمام اعضای خانواده خواهد بود.

بایون در نیوجرسی

شما برای رسیدن از فرودگاه به بندر این شهر می‌توانید از سرویس‌های شاتل مخصوص شرکت‌های کشتی کروز استفاده کنید. البته تاکسی و قطار شهری PATH هم دیگر گزینه‌هایتان هستند. توجه کنید که دو گزینه آخر می‌توانند دردسرساز باشند، به خصوص اگر از شهر نیویورک به این منطقه می‌آیید. به عنوان گزینه‌های سرگرمی قبل یا بعد از تور کشتی کروز می‌توان به بازدید از باغ گیاه‌شناسی و مرکز فرهنگی اسناگ در استِیتن آیلند یا موزه بچه‌ها در همین جزیره اشاره کرد. اگر به دنبال گزینه‌های بیشتری هم هستید، همیشه با منهتن یک سواری قطار فاصله دارید.

بوستون آمریکا

یک گزینه خوب برای رفتن از فرودگاه به بندر، استفاده از خط اتوبوس‌رانی SL1 است. در یکی از ترمینال‌های مسافری فرودگاه این اتوبوس‌ها را سوار شده و در سیلورلاین‌وِی پیاده شوید. به سمت دیگر بروید و اتوبوس‌های خط SL2 را سوار شوید. در خیابان درای داک پیاده شوید و ترمینال کشتی‌های کروز درست در نزدیکی‌تان قرار دارد. در شهر بوستون می‌توانید از کلیسای شمالی قدیمی، خانه پائول ریور، موزه بچه‌های بوستون و آکواریوم نیو انگلند دیدن کنید.

نورفولک در ویرجینیا

فرودگاه تنها 30 کیلومتر از بندر کشتی‌های کروز فاصله دارد؛ بهترین گزینه‌تان برای طی کردن این مسیر هم شاتل خواهد بود. در شهر می‌توانید از موزه نیروی دریایی و مرکز علوم دیدن کنید، به سراغ باغ گیاه‌شناسی شهر بروید و زمانی را هم به دیدن ناو جنگی ویسکانسین اختصاص دهید. دیگر فعالیت‌های تفریحی برای مسافران تور کشتی کروز در شهر نورفولک شامل شرکت در کلاس‌های آموزش موج‌سواری یا آموزش آشپزی می‌شوند.

چارلتون در کرولاینا جنوبی

شرکت کشتی کروز کارناوال شاتل اختصاصی از محل فرودگاه به مقصد بندر کشتی کروز دارد. شما همچنین می‌توانید ار سرویس‌های تاکسی آنلاین مانند اوبر یا لیفت هم استفاده کنید. در شهر از باغ‌های مگنولیا، دژ سامتر، آکواریوم کرولاینای جنوبی و یکی از سواحل دوست‌داشتنی آن دیدن کنید. شما همچنین می‌توانید یک تور پیاده‌روی یا قایق‌سواری داشته باشد یا به تورهای ماهیگیری بروید.

بالتیمور

دو خط کشتی کروز از این دو بندر کشتی‌های خود را روانه سفر می‌کنند؛ آن شرکت‌ها رویال کارابین و کارناوال هستند که هر دویشان سرویس شاتل از فرودگاه به مقصد بندر شهر بالتیمور دارند. گزینه آسان دیگرتان هم گرفتن اوبر یا لیفت است. در شهر بالتیمور از یادبود ملی قلعه مک‌هنری، آکواریوم ملی، باغ وحش مریلند و موزه بچه‌ها دیدن کنید. خوردن و نوشیدن غذاها و نوشیدنی‌های محلی این شهر را فراموش نکنید.

جکسونویل در فلوریدا

شاتل‌ها به مقصد فرودگاه یا از مبدا آن در دسترس هستند. اوبر یا دیگر سرویس‌های تاکسی‌های آنلاین هم گزینه‌های خوب دیگرتان هستند. مسافران تور کشتی کروز در جکسونویل می‌توانند از باغ‌های جزیره آملیا، باغ وحش و باغ‌های جکسونویل و جزیره آملیا دیدن کنند.

بندر کاناورال در فلوریدا

سرویس‌های شاتل مختلفی در مسیر بین فرودگاه اورلاندو و بندر کاناورال در دسترس هستند. بسیاری از شرکت‌های کشتی کروز هم خودشان سرویس‌های شاتل دارند. اگر گزینه‌های شخصی‌تر را ترجیح می‌دهید، می‌توانید این مسیر را با اوبر طی کنید، اما توجه داشته باشید که هزینه بالایی باید پرداخت کنید. اگر برای اقامت قبل یا بعد از تور کشتی کروز نزدیک ساحل بودید، به سراغ مرکز فضایی کندی بروید و اوقاتی خوش را همراه با خانواده در آنجا سپری کنید. اگر مدت بیشتری در شهر اورلاندو بودید، به سراغ شهربازی و مرکز تفریحی یونیورسال این شهر بروید. اگر زمان کمی در این شهر بودید، چرخ و فلک شهر، موزه مادام توسو و آکواریوم سی‌لایف گزینه‌های مناسب‌تان برای یک گذراندن یک بعدازظهر دلپذیر خواهند بود.

فورت لادردیل در فلوریدا

فرودگاه فاصله کمی با بندر اورگلیدز دارد، در نتیجه استفاده از اوبر یا تاکسی ارزان‌ترین و بهترین گزینه در دسترس‌تان برای رسیدن به بندر و سوار شدن کشتی کروز خواهد بود. سرویس‌های شاتل هم در دسترس هستند. در شهر به دیدن موزه و باغ‌های خانه بونت، موزه علم و اکتشاف، باغ گیاه‌شناسی دنیای پروانه‌ها و موزه ماشین‌های قدیمی بروید. زمانی را به استراحت و گشت و گذار در سواحل زیبای این شهر اختصاص دهید. برای خرید هم می‌توانید به بلوار لا اولاس سر بزنید.

میامی

شاتل‌های خصوصی و مستقل به علاوه شاتل‌های شرکت‌های کشتی کروز آماده‌اند تا شما را از فرودگاه‌های میامی و فرودگاه فورت لادردیل به بندر کشتی‌های کروز شهر برسانند. اوبر هم گزینه خوبی برای شما است، به ویژه از مبدا فرودگاه میامی، چرا که به بندر نزدیک است. در شهر میامی از باغ‌ها و موزه ویزکایا، آکواریوم میامی، جزیره جنگل، پارک بیل بگز، استخر ونیزی و یکی از سواحل عالی شهر دیدن کنید.

تمپا فلوریدا

گرفتن تاکسی یا اوبر از فرودگاه تمپا بهترین گزینه‌تان برای رسیدن به بندر است، البته اوبر هزینه پایین‌تری دارد. شاتل‌های شرکت‌های کشتی کروز هم گزینه دیگرتان خواهند بود، اما قیمت‌شان عموما بالا است. اگر به فرودگاه اورلاندو می‌روید، می‌توانید تا بندر اتومبیل یک مسیره کرایه کنید که گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برایتان خواهد بود. در شهر تمپا می‌توانید از آکواریوم فلوریدا، جزیره ادونچر، باغ‌های بوش، موزه بچه‌ها و شهر تاریخی یبور دیدن کنید.

نواورلانز در لوئیزیانا

اوبر اقتصادی‌ترین راه برای رفتن از فرودگاه به سمت بندر کشتی‌های کروز است. اما شاتل‌های مستقل و شاتل‌های وابسته به شرکت‌های کشتی کروز هم از مبدا فرودگاه در دسترس‌تان قرار دارند. برخی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی شهر نواورلانز شامل منطقه فرانسوی، منطقه باغ، موزه ملی جنگ جهانی دوم، آکواریوم آدوبون، باغ وحش آدوبون و بازار فرانسوی هستند.

موبیل آلاباما

موبیل یک فرودگاه محلی دارد، اما نزدیک‌ترین فرودگاه بزرگ به این شهر فرودگاه بین‌المللی پنساکولا است. اگر از فرودگاه محلی این شهر به سمت بندر می‌روید، بهترین گزینه‌تان اوبر یا تاکسی خواهد بود. در این شهر مسافران تور کشتی کروز می‌توانند از موزه هوانوردی آلاباما، دژ استعماری موبیل، موزه کارناوال موبیل، مرکز علمی گلف کوست و موزه نیروی دریایی خلیج مکزیک دیدن کنند.

گلوستون در تگزاس

اگر مقصد پروازتان این منطقه باشد، به یکی از دو فرودگاه هوستون می‌رسید. بسیاری از شرکت‌های کشتی کروز شاتل‌های خودشان را در این فرودگاه دارند. تعدادی شاتل خصوصی هم در دسترس هستند که هزینه‌شان پایین‌تر از تاکسی‌های شخصی یا تاکسی‌های مشترک خواهد بود. برای اوقاتی که بعد یا قبل از رفتن به تور کشتی کروز در اختیار دارید، می‌توانید به سراغ مودی گاردنز، پارک آبی گلوستون، آکواریوم پیرامید و موزه راه‌آهن گلوستون بروید. اگر خرید را دوست دارید، حتما سری به منطقه تاریخی استرند بزنید.

لانگ بیچ در کالیفرنیا

شرکت کشتی کروز کارناوال شاتل‌های اختصاصی خودش را در مسیر بندر و فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس یا فرودگاه لانگ بیچ دارد. دیگر گزینه‌های خوبتان برای طی کردن این مسیر، شاتل‌های خصوصی، اوبر یا لیفت خواهند بود. در شهر از کشتی تاریخی کوئین مری دیدن کنید که به طور دائم نزدیک به ترمینال کشتی های کروز لنگر انداخته است. دیگر جاذبه‌های شهر شامل آکواریوم پسیفیک و ساحل ایالتی بولسا چیک هستند.

لس آنجلس

برای شهر لس آنجلس اوبر و لیفت بهترین گزینه‌ها برای رفتن از فرودگاه به بندر شهر هستند. البته شاتل‌های شرکت‌های کشتی کروز و شاتل‌های خصوصی هم در دسترس هستند. شهر لس انجلس آن قدر جاذبه برای دیدن دارد که بهتر است چندین روز را قبل یا بعد از تور کشتی کروز در آن بمانید. از باغ وحش LA، استودیو یونیورسال و اسکله سانتا مانیکا دیدن کنید، با یک کوهنوردی کوتاه به علامت معروف هالیوود برسید، در امتداد پیاده‌راه ساحل ونیز قدم بزنید، در رودیو درایو خرید کنید یا در یکی از چندین ساحل عالی شهر شنا و استراحت کنید.

سن فرانسیسکو

برای رفتن از فرودگاه بین‌المللی سن فرانسیسکو به بندر، از اوبر، لیفت، تاکسی یا شاتل‌های خصوصی استفاده کنید. در شهر از اسکله ماهیگیر، پارک گلدن گیت، موزه خانواده والت دیزنی، میدان جیراردلی، جزیره آلکاتراز و اسکله 39 دیدن کنید. در تور آمریکا خود سواری تراموای مشهور این شهر را فراموش نکنید.

سن دیگو

بهترین گزینه برای شروع تور کشتی کروز و رفتن از فرودگاه به بندر سن دیگو، اوبر، لیفت یا استفاده از شاتل‌های شرکت‌های کشتی کروز خواهد بود. در شهر سن دیگو می‌توانید از جاذبه‌هایی مانند پارک بالبوا، باغ وحش سن دیگو، محله گسلمپ، موزه USS Midway، پارک تاریخی شهر قدیمی سن دیگو و شهربازی بلمونت در نزدیکی ساحل دیدن کنید.

سیاتل در واشینگتون

برای این شهر اوبر یا لیفت را به شما توصیه می‌کنیم اما در هر حال می‌توانید از شاتل‌های شرکت‌های کشتی کروز یا شاتل‌های خصوصی مانند شاتل سیاتل یا شاتل اکسپرس هم استفاده کنید. در شهر از موزه نوردیک، فروشگاه مشهور REI، بازار پایک پلیس و موزه پرواز دیدن کنید. اگر گشت و گذار در فضاهای بیرونی را دوست دارید هم در مسیرهای نزدیک ایسکوا طبیعت‌گردی کنید.

ونکوور در استان بریتیش کلمبیا کانادا

قطار ارزان‌ترین گزینه شما برای رفتن از فرودگاه به سمت بندر این شهر است. تاکسی هم گزینه خوب بعدی‌تان است. در شهر ونکوور از باغ‌های گیاه‌شناسی وندوسن، جهان علم، آکواریوم ونکوور، پل معلق کاپیلانو و موزه مردم‌شناسی دیدن کنید.


بهترین سفرهای دریایی از فلوریدا آمریکا

 سفر دریایی از میامی، فورت لادردیل، تمپا یا اورلاندو، فلوریدا دروازه ورودی شما به برخی از باورنکردنی ترین مقصدهای کارائیب است. در اینجا فقط چند جزیره شگفت انگیز است که می توانید در یک سفر دریایی در فلوریدا از آنها دیدن کنید.

فلوریدا با سواحل زیبا، ترکیبی پرشور از فرهنگ ها، شگفتی های طبیعی و آب و هوای عالی در طول سال، مقصدی محبوب برای تعطیلات برای بسیاری از جویندگان خورشید است. مطمئناً، هنگام بازدید از هر یک از شهرهای اصلی ایالت Sunshine، قطعاً می توانید یک هفته کامل را با کشفیات جدید مشغول باشید، اما یکی از مهمترین دلایلی که مسافران از فلوریدا دیدن می کنند، استفاده از موقعیت آن به عنوان پایتخت سفر دریایی در جهان است. از طریق بندرهای تفریحی فلوریدا مانند میامی، فورت لودردیل، تامپا و اورلاندو می توانید به برخی از شگفت انگیزترین مناطق استوایی بروید . مانند جزایر ویرجین ایالات متحده، پورتوریکو، مکزیک، باهاما، آروبا و غیره. از سفرهای تفریحی آخر هفته و سفرهای دریایی لحظه آخری تا سفرهای دریایی طولانی تر که به شما اجازه می دهند بیش از یک هفته در دریای کارائیب بمانید، چیزی همانند سفر دریایی از فلوریدا وجود ندارد.

فلوریدا

CHARLOTTE AMALIE, ST. THOMAS

سنت توماس با خلیج های آبی درخشان، تپه های جنگلی و سواحل زرق و برق دار طلایی، یکی از زیباترین جزایر در شرق کارائیب است و یکی از محبوب ترین ایستگاه ها در بهترین سفرهای دریایی از فلوریدا. چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد، از کاوش در Blackbeard's Castle و گشت و گذار در بزرگترین مجموعه مجسمه های دزدان دریایی به اندازه زندگی گرفته تا خیس شدن از منظره های پانوراما از بالای تپه دولت و صندلی Drake’s در Skyline Drive. . اگر می خواهید فقط به ساحل بروید، در مکان مناسبی قرار دارید . سنت توماس از دیدنی ترین ساحلها در مناطق استوایی است. برای تجربه ی بهترین غواصی به ساحل Sapphire بروید و یا اگر به دنبال استراحت و آرامش هستید، مشتاقانه Magen's Bay را انتخاب کنید.

WILLEMSTAD, CURAÇAO

 اگر به دنبال فرهنگ، تاریخ، مناظر طبیعی و غذاهای شگفت انگیز هستید، این جزیره دوست داشتنی هلندی همه ی موارد را دارا می باشد . رسیدن به اینجا نیز آسان است . این یک توقف در بسیاری از سفرهای دریایی فلوریدا از فورت لودردیل، میامی و تمپا است. مهم نیست که از کدام بندر کروز فلوریدا سفر می کنید، از زمان زیادی در ساحل لذت خواهید برد تا همه چیزهایی را که این بهشت ​​گرمسیری با بالاترین کیفیت ارائه می دهد، تجربه کنید. شما می توانید بازدید خود را با قدم زدن در پایتخت، ویلمستاد، که با کافه های فضای باز، بازارهای شلوغ و ساختمانهای عجیب و غریب استعمار هلند هر رنگی را در زیر آفتاب نقاشی می کند، آغاز کنید. سپس ماجراجویی را به پارک Shete Boka، مکان عجایب طبیعی باورنکردنی مانند غارهای زیرزمینی، پلهای سنگ آهک، و Boka Tabla دنبال کنید، جایی که امواج هنگام شکستن در برابر سنگ ها مانند آبفشان پاشیده می شوند. هوس خوردن غذاهای محلی خوشمزه می کنید؟ کوراسائو به خاطر غذاهای جهانی خود معروف است، که مواد غذایی و خوراکهای نقاط دور از دسترس آفریقا و هند را برجسته می کند. ایاکاهای پر از گوشت همیشه مورد توجه قرار می گیرند، اما برای کمی متفاوت بودن، سعی کنید کابریتو، یک خورش بز با کاری را امتحان کنید.

PERFECT DAY AT COCOCAY, THE BAHAMAS

منحصر برای مهمانان لاکچری کارائیب، این جزیره ی خصوصی مقصد کاملاً از نو تصور شد و انواع جاذبه های رکورد شکن را ارائه می دهد، مانند بلندترین پاشش آب در آمریکای شمالی و بزرگترین استخر موج در کارائیب. نیازی به گفتن از فرصت های استثنایی برای آفتاب گرفتن و آرامش یافتن نیست، مانند تالاب آب شیرین پراکنده، ساحلی که فقط برای استراحت اختصاص داده شده و اولین Cabanas شناور در باهاما. یک مقصد مورد علاقه طرفداران که می توانید در سفرهای دریایی در فلوریدا از تمام بندرهای بزرگ مسافرتی این ایالت دیدن کنید، perfect day در CocoCay گزینه ای محبوب برای خانواده ها، زوج ها و مسافران انفرادی است. برای هر نوع شور و نشاطی که می خواهید، هیجانات جذاب و ترشح آدرنالین در پارک آبی جزیره، آرام گرفتن در ساحل خصوصی در کلوپ ساحلی اختصاصی کوکو یا یک مهمانی کنار استخر پر از هیاهو همراه با ضربان های جالب در Oasis Lagoon، توقف در Perfect Day در CocoCay یک روش عالی برای بالا بردن کیفیت سفر دریایی خود در فلوریدا است.

ORANJESTAD, ARUBA

Bon bini ) به معنای به آروبا "خوش آمدید"، جایی که میراث هلندی یکپارچه با تکانهای کارائیب آرام زندگی می کند. طول این جزیره کوچک فقط 20 مایل است، اما برای هر نوع مسافر مملو از مناظر و تجربه های شگفت انگیز است. اگر کسی هستید که عاشق ماجراجویی در فضای باز هستید، حتماً یک سفر دریایی در فلوریدا را انتخاب کنید که در آروبا متوقف شود. تعداد زیادی از آنها از بندرهای تفریحی فلوریدا از جمله میامی، تامپا و فورت لادردیل حرکت می کنند. پس از رسیدن به این گوهر جنوبی کارائیب، می توانید قبل از غوطه ور شدن در کنچی، استخر طبیعی تراشیده شده توسط امواج، در یک گشت و گذار در جاده ها گذشته، و از ناهمواریهای ساخته شده ی سنگ طبیعی در پارک ملی آروبا آریکوک استفاده کنید. یا در پایتخت بسیار زیبا کارت پستال مانند جزیره دور شوید و قبل از اینکه در برخی از دکه ها و خرده فروشی های معاق از مالیات در Royal Plaza Mall و Renaissance Mall غرق شوید، غذاهای خوشمزه ای از آرژانتین، ونزوئلا و هلند، را امتحان کنید . هر دو مکان مناسب و ایده آل برای خرید سوغاتیهای سنتی هلند هستند . رفت و آمد نیز آسان است . فقط به دنبال گاریهای رایگان باشید که از بندر به سمت مرکز شهر و عقب رفت و آمد می کنند.

CROIX, U.S. VIRGIN ISLANDS

 سنت کرواکس لقب "باغ آنتیل ها" را دارد و دلیل خوبی هم دارد. این واحه ی گرمسیری پراکنده، بزرگترین جزیره ویرجین ایالات متحده، بهشت ​​کوههای برجسته ی زمرد، جنگل های بارانی گرمسیری انبوه و سواحل بادگیر است که توسط امواج فیروزه ای بوسیده شده است. برای داشتن بهترین چشم اندازها، به نقطه Udall (همچنین شرقی ترین نقطه ایالات متحده )بروید و مسیر تا قله را دنبال کنید. برای چشیدن طعم و مزه ی تاریخ محلی، در قلعه ی کریستینسیناورن در کریستین استد با قدمت قرن ها توقف کنید . این قلعه بهترین بنای حفاظت شده دانمارکی در تمام جزایر ویرجین است. Foodies در St. Croix، جایی که مزه های هلندی، فرانسوی، تایلندی و هند غربی دور هم جمع می شوند و یک صحنه آشپزی پر جنب و جوش ایجاد می کنند، چیزهای زیادی برای هیجان زده شدنوجود دارد. و قطعاً نمی توانید بدون توقف در کارخانه های تصفیه خانه Captain Morgan یا Cruzan Rumمقصد را ترک کنید. متخصصان در اینجا قبل از اینکه به شما اجازه ی خرید از کالاها را بدهند، همه چیز را در مورد تاریخچه روح مورد علاقه کارائیب به شما می آموزند. اگر St. Croix برای شما فرار از جزیره، مناسب به نظر می رسد، خوش شانس هستید. می توانید در بسیاری از سفرهای دریایی در فلوریدا که از میامی، یکی از برترین بندرهای تفریحی فلوریدا عبور می کنند، به آن برسید.

آماده سفر در بهترین تعطیلات خود هستید؟ شروع به مرور برنامه های سفر از همه بنادر بزرگ تفریحی فلوریدا کنید و ماجراجویی را انتخاب کنید که سرگرمی شما را راضی کند. مهم نیست که از کدام بندر حرکت می کنید و از کدام مقصد بازدید می کنید، آماده شوید که در سفر بعدی خود در فلوریدا خاطرات باورنکردنی زیادی ایجاد کنید.

به "تور کشتی کروز کانادا و آمریکا" امتیاز دهید

79 کاربر به "تور کشتی کروز کانادا و آمریکا" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کشتی کروز کانادا و آمریکا"

16 دیدگاه

28 مهر 1402

با سلام
هزینه سفر با کشتی کروز برای دور دنیا را بفرمائید .

هزینه های جانبی و اخذ ویزاهای لازم ... .

تشکر

پاسخ به حسین فرهنگی کیا

25 مهر 1401

هزینه تور کروز ابشار نیاگارا هم بخوام برم تقریبا چقدره

پاسخ به فاطمه کریمی

29 خرداد 1401

سلام
چطور میشه ار جنوب ایران حرکت کرد و از این تورها استفاده کرد؟

پاسخ به ش.زندی

5 خرداد 1401

کدوم مسیر رو برای تابستون پیشنهاد میدید، من پاسپورت ترکیه هم دارم، ولی همسرم نه، میخوام اواسط تابستون باشه، قیمتش هم ارزان باشه، ما از تهران میخوایم بیایم تور رو و اینکه گروهی هم دارید یا انفرادی هست تورها

پاسخ به ساسان

4 خرداد 1401

تور سویس یا آلمان ترکیبی با کروز چی دارین؟

پاسخ به نرگس

5 مرداد 1401

سلام واحترام
لطفا راهنمایی کنید جهت استفاده از این تورها باید کجا برم و چکارکنم.

پاسخ به امیر رنجبر

28 اردیبهشت 1401

من هم به زودی با کشتی‌ کروز سفر میکنم❤️

پاسخ به حمزه

21 اردیبهشت 1401

من از دریازدگی میترسم، میگن این کشتی ها اینقدر بزرگن که تلوتلو نمیخورن ، به خاطر همین کسی دریازده نمیشه، درست میگن؟

پاسخ به pariha

11 اردیبهشت 1401

سلام برای اخر می ایا تور کشتی کروز برای دو نفر در حال حاضر امکان پذیر است من خودم ویزای شنگن دارم ولی برای همسرم بایستی ویزا بگیرید ممنونم اگر هزینه تور و زمان ان را اطلاع رسانی فرمایید ممنون میشم

پاسخ به سارا

11 اردیبهشت 1401

درصورتی که هنوز اقدام نکردید این هفته آخرین فرصت برای شما خواهد بود.

پاسخ به کارشناس سفر به کانادا

12 اسفند 1400

موقع برگشت به خونه آدم دپرس میشه :((

پاسخ به setare

10 اسفند 1400

کشتی کروز یونان 12 طبقست واسه ترکیه هاست‌ چندوقتی ایران باش قرار داد داشت بدون ویزا میرفت چنتا از جزایر مثل سنتورینی و شهر اتن چند ساعتی هستن حدود 8ساعت یو اله و تمامی ساعات غذا و نوشیدنی و کلاپ و جیم و تفریح برنامه شبانه و استخرو و خلاصه شهری هست روی اب... خیلی جزیرهای زیبای بین ترکیه و یونان هست ک تو مسیر دیده میشه و فکنم فقط سنتورینی کشتی نمیتونه پهلو بگیره چون قابلیت پهلو گرفتن اون کشتی بزرگ نداره جزیره کوچولوییه ولی خشگله‌سفید و رنگارنگ ... با کشتی کوچیکا میان سوار میکنن میرن جزیره و‌ پیاده میشید میبرن میارن و در هر تایمی میتونید شام و ناهار و غیره بیرون بخورید ولی کشتی مثل ی هتل شیک پنج ستاره همیشه مهیاست... اینترنتم داره ولی پولی... میشه سیمکارت یونانی خرید فکنم پنج تا ده یورو ... و اینکه اتاقاش شیک بدون تکون خوردن و حس بد... ولی‌خوب گرونه!! من یبار رفتم خوش میگذره خلاصه‌برید پول رو وللش... ولی‌فکنم الان از مسافرا ضمانت برگشت پول میگیرن... باز‌بستگی‌ب اژانس داره... توافق بین ترکیه و یونان ک مسافر بیاره و‌ بدشم سوار کنه ببره و مهری نمیخوره تو‌ پاستون... ولی تو عید هوا عالی‌و مطلوب... شنا‌ک دیگه نگو... ❤

پاسخ به یاشار

5 بهمن 1400

یادش بخیر چهار سال پیش رفته بودام.. ده روز.. افسوس که تنها بودام.. واقعا تجملات زیادی داشت.. ارزش رفتن داشت.. اگر خواستید بروید حتما گروهی باشید... :))

پاسخ به ویدا

16 آذر 1400

منم عاشق سفر با کشتی هستم ولی پولشو ندارم ایکاش قسطی هم میشد

پاسخ به فرید

18 مهر 1400

از مبدا ایران یا ترکیه هم میشه سوار کشتی کروز شد؟

پاسخ به الیاس

15 آبان 1400

از مبدا ایران بندری که کروزهای بزرگ استفاده کنند وجود نداره ولی از استانبول و کوش آداسی می توان کشتی کروز رزرو کرد

پاسخ به Hassan Khassehkhan
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)