آکواریوم کبک (کانادا)

در تور کانادا به آکواریوم کبک (Aquarium of Quebec) بروید و از بیشتر از 10 هزار جانور از حدود 300 گونه مختلف از جمله انواع ماهی‌ها، خزنده‌ها، دوزیستان، بی‌مهره‌ها و پستانداران دریایی دیدن کنید. وجود جانداران شگفت‌انگیز و محبوبی مانند خرس‌های قطبی، گراز دریایی و فک باعث شده این آکواریوم به یکی از جالب‌توجه‌ترین مکان های دیدنی کانادا تبدیل شود. تماشای غذا خوردن یا آموزش دیدن این موجودات، لحظه‌های منحصربه‌فردی را برای بازدیدکنندگان به وجود خواهد آورد. بازدید از آکواریوم کبک یک تجربه بی‌نظیر برای کوچک و بزرگ خواهد بود. این آکواریوم در تمام طول سال باز است و مکانی ایده‌ال برای گذراندن یک روز استثنایی در یک سفر استثنایی‌تر به نام تور کانادا.

آکواریوم کبک (کانادا)

با رفتن به آکواریوم کبک در تور کانادا شما دنیای رنگارنگ و اعجاب‌انگیز جانداران دریایی را کشف خواهید کرد. شما می‌توانید در بخش‌های مختلف داخلی و بیرونی آکواریوم بگردید و انواع ماهی‌ها، خزنده‌ها و پستانداران دریایی را ببینید. تماشای نمایش‌های حیوانات و بخش بازی‌های آبی تجربه بازدید از این مکان را به تجربه‌ای لذت‌بخش برای تمام اعضای خانواده به خصوص بچه‌ها تبدیل می‌کند. مسیرهای سنگ‌فرش‌شده، دورتادور آکواریوم کبک پیچ و تاب می‌خورند و شما را به نمایشگاه‌های مختلف می‌رسانند. یکی از بخش‌های بسیار جذاب این مجموعه تونل زیر آبی است، جایی که شما می‌توانید گستره متنوعی از ماهی‌های رنگارنگ را ببینید که بالای سرتان شنا می‌کنند.

در بخش اکتشاف مسافران تور کانادا می‌توانند سفره‌ماهی‌ها، مارها و بی‌مهره‌ها را لمس کنند. بازدید از نمایشگاه‌های فوق‌العاده تماشایی اسب‌های دریایی و عروس‌های دریایی را به هیچ عنوان از دست ندهید. تنوع جاندارانی که در آکواریوم کبک نگهداری می‌شوند، محدود به جانداران دریایی نیست. در اینجا شما می‌توانید خرس‌های قطبی باشکوه و روباه‌های قطبی بازیگوش و کنجکاو را هم ببینید. هوش و رفتار دوستانه گرازهای دریایی اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس باعث می‌شوند مجذوب این موجودات بزرگ شوید.

آکواریوم کبک

برای داشتن یک سرگرمی خانوادگی عالی به بخش پارک آبی بروید. فواره‌ها و آبپاش‌های مختلف این پارک گزینه‌ای خوب برای خنک شدن در روزهای گرم تابستانی هستند. بچه‌های کوچک مطمئنا عاشق گذرگاه‌های هوایی، تورهای بالا رفتن و پل‌های هوایی که بین مجموعه‌ای از درخت‌ها کشیده شده‌اند خواهند شد.

در آکواریوم کبک مسافران تور کانادا به کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی دسترسی دارند، مکان‌هایی که گستره متنوعی از خوراکی‌ها، وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهند؛ در نتیجه می‌توانید بعد از گشت و گذار در بخش‌های مختلف برای ادامه مسیر انرژی کافی به دست آورید. شما همچنین می‌توانید خوراکی‌ها خودتان را همراه بیاورید و در محل‌های مشخص‌شده یک پیک‌نیک داشته باشید. در باغ‌های پر از سایه بنشینید و مناظری تماشایی از رودخانه سنت لورنس را ببینید.

آکواریوم کبک به فاصله یک سواری 15 دقیقه‌ای از مرکز شهر کبک فاصله دارد. مسافران تور کانادا می‌توانند به وسیله اتوبوس عمومی و قطار به راحتی به این مکان برسند. نزدیک‌ترین ایستگاه قطار به آکواریوم Sainte-Foy است؛ از آنجا شما با تاکسی در مدت 5 دقیقه یا با یک پیاده‌روی 20 دقیقه‌ای به آکواریوم می‌رسید. پارکینگ رایگان برای موتورسیکلت و اتومبیل‌های شخصی در محل آکواریوم کبک در دسترس است. آکواریوم در تمام روزهای سال به جز برخی از تعطیلات رسمی باز است. بخش پارک آبی تنها در طول ماه‌های تابستانی باز است.

منبع: expedia.ca / forfaitsquebec.com
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 16

به "آکواریوم کبک (کانادا)" امتیاز دهید

2 کاربر به "آکواریوم کبک (کانادا)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم کبک (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید