مقالات گردشگری

برنامه سفر شهر رم ایتالیا در 3 روز

برای مسافرینی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن شهرهای مهم اروپا را بگردند، برنامه سفرهایی را پیشنهاد میکنیم که در هر بخش برای یکی از شهرهای مهم اروپا برای شما قرار میدهیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین مکان های دیدنی شهرها را ببینید. این برنامه...

18 آبان 1399

آشنایی با روستای پوزیتانو (Positano)

به گزارش سفرهای اَدِلیا، این روستا در 60 کیلومتری جنوب غربی شهر ناپل و در 16 کیلومتری شرق شهر آمالفی قرار دارد.

16 تیر 1399

آشنایی با ناپل (Naples) ایتالیا

ناپل در گذشته یکی از مهمترین شهرهای اروپا بوده بطوریکه در سال 1995 کل بخش قدیم شهر در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. این شهر در حال حاضر نیز جزو مهمترین شهرهای ایتالیا میباشد و مملو از آثار معماری و تاریخی است. اما در این شهر هم اینک ترکیبی از شهری مدرن...

15 تیر 1399

آمالفی ایتالیا (Amalfi)

آمالفی شهری در 65 کیلومتری جنوب غربی از شهر ناپل ایتالیا میباشد که در این شهر و در روستاهای اطراف آن شما میتوانید بهترین و رنگارنگ ترین ساحل های ایتالیا و اروپا را ببینید. به همین علت خیلی از توریست ها این شهر را در تور ایتالیا خود میگنجانند.

15 تیر 1399

آشنایی با آلبروبلو (Alberobello)

شهر کوچکی در استان باری ایتالیا که بخاطر خانه های سبک ترولی با سقف های مخروطی شکلشان یکی از شهرهای پرطرفدار برای تورست هایی است که به ایتالیا سفر میکنند. حتما در تور ایتالیا از این شهر دیدن کنید.

10 تیر 1399

آشنایی با باری (Bari) ایتالیا

شهر کوچک و ساحلی باری ایتالیا، مرکز استان باری و یکی از زیباترین شهرهای توریستی میباشد که در ساحل دریای آدریاتیک واقع شده است. این شهر زیبا با ساختار کاملا سنتی خود، هتل ها و رستورانهای چسبیده به آب زیبایی های بسیاری را رقم میزند. زیباترین ساحل های  اروپا...

10 تیر 1399

فرانسه کنفرانس حمایت از لبنان را به تعویق انداخت

خبرگزاری خبرنگاران- دولت فرانسه برگزاری دومین کنفرانس بین المللی برای حمایت از لبنان در پی وقوع انفجار بندر بیروت را به تعویق انداخت.

13 فروردین 1399

توفان کریسمس اروپاییان را برهم زد، قطع برق و سیل در انگلیس پنج کشته به جا گذاشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، نزدیک به 130 هزار واحد مسکونی در انگلیس شب کریسمس را بدون داشتن برق به صبح رساندند و این در حالی بود که به خاطر جاری شدن سیل در این کشور اغلب پروازها به تاخیر افتاد و مردم در فرودگاه ها در محاصره سیل ماندند.

3 اسفند 1398

حرکت قطار گردشگری لرستان در دهه فجر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، گفت: حرکت قطار گردشگری این استان در دهه مبارک فجر از سر گرفته می گردد.

8 بهمن 1398

سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی(ره)

یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

19 دی 1398

آشنایی با مقاصد توریستی جستجو شده گوگل در سال 2019

اخیرا خبری جذاب از گزارش گوگل با عنوان ''جستجو در سال 2019'' که رفته رفته به پایان آن خواهیم رسید منتشر شده است، در این گزارش 5 مقصد پر بازدید و یا پر جستجو ترین مقاصدی که مسافران از سراسر آمریکا  در این  موتور جستجو  مرور کرده اند ذکر  شده  که  در  ادامه  باطلاع...

30 آذر 1398

ترجمه خبرنگار ایرانی از خاطرات خبرنگار انگلیسی منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، کتاب خبرنگار (قصه ها و خاطرات حرفه ایِ باب دوترو) به تازگی با ترجمه علی اکبر عبدالرشیدی توسط نشر گویا منتشر و راهی بازار نشر شده است. این ناشر چندی پیش رمان دختران ماه نوشته جوخه الهارسی نویسنده اهل عمان برنده جایزه من بوکر را با ترجمه...

24 آذر 1398

هشدار آمریکا و انگلیس به اتباعشان درباره سفر به هند

به دنبال گسترش اعتراضات علیه حکومت دهلی نو در شهرهای شمالی هند، آمریکا و انگلیس نسبت به سفر هند هشدار دادند.

24 آذر 1398

پرواز عجیب جنگنده های انگلیسی ، صدای ماورای صوت لندن را لرزاند

شنیدن شدن صدای بسیار مهیب در بخش هایی از شهر لندن ناشی از پرواز جنگنده های نیروی هوایی سلطنتی با سرعت ماورای صوت در ساعت چهار بامداد (به وقت محلی) بود.

10 آذر 1398

ایران، دومین مقصد گردشگری انگلیسی ها

روزنامه ایندیپندنت طی گزارشی در مورد افزایش سفرهای گردشگری به ایران نوشت: شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز تصمیم گرفته است، تا پروازهای مستقیمی به مقصد ایران به عنوان یکی از داغ ترین مقاصد پروازی برای بازدید در سال 2017، راه اندازی کند.

9 آذر 1398

گلدن کروز ویتنام - Golden Cruise - خلیج هالونگ- Ha Long bay

شما در توری که به کشور ویتنام خواهید داشت، در صورتیکه در برنامه تور خود خلیج هالونگ را داشته باشید، یک شب بیاد ماندنی را در کشتی های زیبایی که در این خلیج پراکنده هستند را میگذرانید. کروزهایی که در این خلیج زیبا بر روی آب شناور هستند متفاوت میباشند و درست...

21 آبان 1398

انگلیس و ایتالیا، رقبای تدارکاتی آلمان قبل از 2016

تیم های ملی انگلیس و ایتالیا سال آینده در دو دیدار محبت آمیز در خانه آلمان با قهرمان دنیا روبه رو خواهند شد.

20 آبان 1398

ایتالیا شرکت هواپیمایی ماهان را تحریم کرد

یک روزنامه ایتالیایی روز آدینه از تصمیم دولت این کشور مبنی بر ممنوعیت پرواز یک شرکت هواپیمایی ایران به ایتالیا اطلاع داد.

11 آبان 1398

عروس ملکه انگلستان پوششی متفاوت در مسجد تاریخی پاکستان، تصاویر

شاهزاده ویلیام نوه ملکه انگلیس و همسرش کیت میدلتون در سفر به پاکستان از مسجد تاریخی پادشاهی در شهر لاهور بازدید کردند. این مسجد با معماری دوره گورکانی جاذبه مهم گردشگری لاهور است.

30 مهر 1398

بردی محمداف به ایتالیا سفر می نماید

رئیس جمهور ترکمنستان در راس یک هیات از مقامات عالی رتبه این کشور به ایتالیا سفر خواهد نمود.

27 مهر 1398
تعداد: (80)