آشنایی با ناپل (Naples) ایتالیا

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، ناپل در گذشته یکی از مهمترین شهرهای اروپا بوده بطوریکه در سال 1995 کل بخش قدیم شهر در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. این شهر در حال حاضر نیز جزو مهمترین شهرهای ایتالیا میباشد و مملو از آثار معماری و تاریخی است. اما در این شهر هم اینک ترکیبی از شهری مدرن با آسمان خراش های فراوان در کنار ساختمان های بسیار قدیمی و کوچه های باریک توامان به چشم میخورند.

آشنایی با ناپل (Naples) ایتالیا

ناپل جزو شهرهایی است که در سفر به ایتالیا باید حداقل 2 یا 3 شب را برای دیدن این شهر و روستاهای فوق جذاب اطراف آن که عمدتا حدود یک ساعت با ناپل فاصله دارند صرف کرد.

شهر ناپل جزو شهرهای ساحلی است که برخی از کشتی های کروز در این شهر توقف دارند و در سفر با کشتی کروز نیز میتوانید فرصت دیدن این شهر زیبا را داشته باشید.

از جمله روستاها و ساحل های معروف و دیدنی اطراف ناپل میتوان به شهر آمالفی (Amalfi) و روستای آترانی (Atrani) با ساحل زیبای آن، روستای سن میشل با ساحل معروفی به نام فروره (Furore)، روستای رنگارنگ پوزیتانو (Positano) که تلاطم رنگ ساختمان های آن چشم را مینوازد. هر کدام از این روستاها و شهرها میتوانند حداقل یک شب لذت بخش و فراموش نشدنی را در زندگی شما تجربه شوند.

توصیه سفرهای اَدلیا به شما در تور ایتالیا دیدن این شهر و اطراف آن است.

انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 16 تیر 1399 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 376

به "آشنایی با ناپل (Naples) ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با ناپل (Naples) ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید