انگلیس و ایتالیا، رقبای تدارکاتی آلمان قبل از 2016

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، تیم های ملی انگلیس و ایتالیا سال آینده در دو دیدار محبت آمیز در خانه آلمان با قهرمان دنیا روبه رو خواهند شد.

انگلیس و ایتالیا، رقبای تدارکاتی آلمان قبل از 2016

به گزارش خبرنگاران، بعد از سه سال تیم های ملی انگلیس و آلمان دوباره به مصاف هم خواهند رفت. سه شیر که آخرین بازی اش برابر آلمان را در ماه نوامبر سال 2013 انجام داده است، ماه مارس سال آینده به برلین سفر می نماید تا پیش از حضور در رقابت های یورو 2016 با پیکار با قهرمان جهان خودش را برای حضور در جام ملت های اروپا آماده کند.

سه شیر و ژرمن ها در شرایطی در روز 26 ماه مارس سال 2016 (ششم فروردین 1395) با یکدیگر روبه رو می شوند که در آخرین مصاف شان این آلمانی ها بودند که با تک گل پر مرته ساکر توانستند انگلیسی ها را یک بر صفر شکست دهند.

سه روز پس از این بازی، آلمان با یکی دیگر از رقبای قدیمی خود یعنی تیم ملی ایتالیا مصاف خواهد داشت و این بار در شهر مونیخ با آتزوری پیکار می نماید. آخرین بازی این دو تیم هم به ماه نوامبر سال 2013 برمی شود که آن بازی با تساوی یک بر یک انتها یافت.

ژرمن ها قصد دارند با پذیرایی از دو قدرت فوتبال اروپا حضوری قدرتمندانه در مرحله نهایی یورو 2016 داشته باشند. شاگردان یواخیم لو اکنون و در دور ششم بازی های مرحله مقدماتی یورو 2016 در رده دوم جدول گروه D قرار دارند.

اولیور بیرهوف، دستیار یواخیم لو گفت: این بازی ها دقیقاً بازی هایی است که هر کسی می خواهد. اینکه در فاصله چند روز مانده به شروع یورو خودمان را با بازی های محبت آمیز برابر قدرت های فوتبالی جهان محک بزنیم بسیار مهم بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 20 آبان 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 340

به "انگلیس و ایتالیا، رقبای تدارکاتی آلمان قبل از 2016" امتیاز دهید

1 کاربر به "انگلیس و ایتالیا، رقبای تدارکاتی آلمان قبل از 2016" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس و ایتالیا، رقبای تدارکاتی آلمان قبل از 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید