لیگ برتر انگلیس، شکست سنگین تاتنهام مقابل یاران جهانبخش در روز مصدومیت دلخراش یوریس

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، تیم فوتبال تاتنهام تنها 4 روز پس از تحقیر شدن در لیگ قهرمانان اروپا، متحمل یک شکست سنگین دیگر شد.

لیگ برتر انگلیس، شکست سنگین تاتنهام مقابل یاران جهانبخش در روز مصدومیت دلخراش یوریس

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال تاتنهام میهمان برایتون بود و در سرانجام این بازی با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد.

تاتنهامی که سه شنبه هفته پیش در بازی خانگی اش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا تحقیر شده بود، امروز هم با نتیجه 3 بر صفر مقابل برایتون مغلوب گردید تا در عرض 4 روز 10 بار دروازه اش باز شده باشد. این شکست در حالی کارنامه سفیدپوشان لندن ثبت شد که آنها در همان ابتدای بازی و در صحنه گل نخست بازی در دقیقه سوم، به دلیل مصدومیت دلخراش کاپیتان و دروازه بان شان، هوگو یورویس یک مصدومیت اجباری داشتند.

یوریس پس از دفع ناقص توپی که در نهایت وارد دروازه اش شد، فرود بدی روی دست چپ خود داشت که باعث شکست آن از ناحیه آرنج شد. به این ترتیب انتظار می رود که او برای مدتی طولانی خانه نشین گردد. گل نخست برایتون در دقیقه سوم توسط نیل مائوپای در دقیقه سوم به ثمر رسید و دو گل بعدی این تیم در دقایق 32 و 65 توسط آرون کانولی رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در این بازی همچون بازی های قبلی نیمکت نشین بود و فرصت حضور در میدان را به دست نیاورد. با نتیجه ای که رقم خورد، تاتنهام با 11 امتیاز در رده ششم باقی ماند و برایتون هم با 9 امتیاز در رده دوازدهم نهاده شد.

امروز 4 بازی همزمان دیگر در لیگ برتر از ساعت 17:30 برگزار می گردد که در مهمترین شان لیورپول میزبان لسترسیتی خواهد بود. در بازی های دیگر برنلی از اورتون پذیرایی می نماید، استون ویلا میهمان نوریچ خواهد بود و واتفورد در خانه مقابل شفیلد یونایتد بازی به میدان می رود.

از ساعت 20 هم وستهام پذیرای کریستال پالاس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 15 مهر 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 287

به "لیگ برتر انگلیس، شکست سنگین تاتنهام مقابل یاران جهانبخش در روز مصدومیت دلخراش یوریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، شکست سنگین تاتنهام مقابل یاران جهانبخش در روز مصدومیت دلخراش یوریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید