همه اخبار و مقاله ها

برنامه سفر شهر رم ایتالیا در 3 روز

برای مسافرینی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن شهرهای مهم اروپا را بگردند، برنامه سفرهایی را پیشنهاد میکنیم که در هر بخش برای یکی از شهرهای مهم اروپا برای شما قرار میدهیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین مکان های دیدنی شهرها را ببینید. این برنامه...

18 آبان 1399

آشنایی با روستای پوزیتانو (Positano)

به گزارش سفرهای اَدِلیا، این روستا در 60 کیلومتری جنوب غربی شهر ناپل و در 16 کیلومتری شرق شهر آمالفی قرار دارد.

16 تیر 1399

آشنایی با ناپل (Naples) ایتالیا

ناپل در گذشته یکی از مهمترین شهرهای اروپا بوده بطوریکه در سال 1995 کل بخش قدیم شهر در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. این شهر در حال حاضر نیز جزو مهمترین شهرهای ایتالیا میباشد و مملو از آثار معماری و تاریخی است. اما در این شهر هم اینک ترکیبی از شهری مدرن...

15 تیر 1399

آمالفی ایتالیا (Amalfi)

آمالفی شهری در 65 کیلومتری جنوب غربی از شهر ناپل ایتالیا میباشد که در این شهر و در روستاهای اطراف آن شما میتوانید بهترین و رنگارنگ ترین ساحل های ایتالیا و اروپا را ببینید. به همین علت خیلی از توریست ها این شهر را در تور ایتالیا خود میگنجانند.

15 تیر 1399

آشنایی با آلبروبلو (Alberobello)

شهر کوچکی در استان باری ایتالیا که بخاطر خانه های سبک ترولی با سقف های مخروطی شکلشان یکی از شهرهای پرطرفدار برای تورست هایی است که به ایتالیا سفر میکنند. حتما در تور ایتالیا از این شهر دیدن کنید.

10 تیر 1399

آشنایی با باری (Bari) ایتالیا

شهر کوچک و ساحلی باری ایتالیا، مرکز استان باری و یکی از زیباترین شهرهای توریستی میباشد که در ساحل دریای آدریاتیک واقع شده است. این شهر زیبا با ساختار کاملا سنتی خود، هتل ها و رستورانهای چسبیده به آب زیبایی های بسیاری را رقم میزند. زیباترین ساحل های  اروپا...

10 تیر 1399

فرانسه کنفرانس حمایت از لبنان را به تعویق انداخت

خبرگزاری خبرنگاران- دولت فرانسه برگزاری دومین کنفرانس بین المللی برای حمایت از لبنان در پی وقوع انفجار بندر بیروت را به تعویق انداخت.

13 فروردین 1399

بازار کار انگلیس در بهترین شرایط 45 سال اخیر

با این حال هنوز بسیاری از کارکنان نگران اند که شرایط کاری آن ها با توجه به کاهش احتمالی رشد مالی انگلیس بدتر گردد. بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس خواستار داشتن روابطی مشابه کانادا با اتحادیه اروپا شده است اما مسئولان اتحادیه اروپا تا به امروز نسبت به...

3 اسفند 1398

هشدار بانک مرکزی اروپا درباره عواقب مالی مذاکرات طولانی خروج انگلیس

رئیس بانک مرکزی اروپا درباره عواقب مالی مذاکرات طولانی مدت خروج انگلیس از این اتحادیه هشدار داده و توضیح داد که هر چقدر این مذاکرات طولانی تر باشد عواقب مالی آن برای اروپا چشمگیرتر خواهد بود.

3 اسفند 1398

شرکت انگلیسی آخرین مدل رنجرور ایوک 2020 خود را معرفی کرد

محصولات رنجرور توانایی های بسیار زیادی دارند و بسیاری از دارندگان این خودرو به شوخی می گویند شناکردن تنها کاری است که رنجرور نمی تواند انجام دهد.

3 اسفند 1398

توفان کریسمس اروپاییان را برهم زد، قطع برق و سیل در انگلیس پنج کشته به جا گذاشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، نزدیک به 130 هزار واحد مسکونی در انگلیس شب کریسمس را بدون داشتن برق به صبح رساندند و این در حالی بود که به خاطر جاری شدن سیل در این کشور اغلب پروازها به تاخیر افتاد و مردم در فرودگاه ها در محاصره سیل ماندند.

3 اسفند 1398

انگلیس رسماً از اتحادیه اروپا خارج شد

کشور انگلیس بعد از سه سال کشمکش بر سر طرح برگزیت، به طور رسمی به حضور خود در اتحادیه اروپا خاتمه داد.

12 بهمن 1398

خبرنگاران شایعه است:شیوع کرونا به وسیله دکل مخابراتی انگلیس

تهران-خبرنگاران- با شیوع و همه گیری ویروس کرونا در دنیا بسیاری از کشورها علاوه بر مقابله با این ویروس با بحرانی خطرناکتر از آن یعنی دامن زدن به شایعات روبرو هستند در انگلیس بعضی از سلبریتی ها در شبکه های مجازی شایعه شیوع ویروس کرونا به وسیله مخابرات نسل...

12 بهمن 1398

احتمال تمدید یک ساله تعطیلی ها و بعضی محدودیت ها در انگلیس

با شیوع گسترده ویروس کرونا در انگلیس، روزنامه ایندیپندنت نوشت وزرای این کشور به طور خصوصی درباره یک راهبرد 12 ماهه برای ادامه تعطیلی ها و محدودیت ها در این کشور گفت وگو می نمایند.

12 بهمن 1398

حرکت قطار گردشگری لرستان در دهه فجر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، گفت: حرکت قطار گردشگری این استان در دهه مبارک فجر از سر گرفته می گردد.

8 بهمن 1398

لیگ برتر انگلیس، آرسنال 10 نفره به کریستال پالاس امتیاز داد

توپچی ها با قبول تساوی در خانه میزبان شان، نتوانستند جای این تیم را در جدول رده بندی لیگ برتر بگیرند.

22 دی 1398

سلطان جدید عمان: راه سلطان قابوس در روابط خارجی را ادامه خواهیم داد

هیثم بن طارق آل سعید جانشین سلطان قابوس بن سعید امروز به عنوان سلطان جدید عمان سوگند یاد کرد.

21 دی 1398

سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی(ره)

یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

19 دی 1398

واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس به افشاگری فیفا

خبرنگاران: مقامات فوتبال انگلیس در واکنش به بیانیه کمیته اخلاق فیفا در انتقاد از کوشش غیرقانونی انگلیسی ها برای کسب میزبانی جام جهانی 2018 از خود دفاع کردند.

16 دی 1398

رباتی که جلوی ترافیک را در انگلیس گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، ربات کوچک یادشده که ابعادی به اندازه یک جاروبرقی دارد با آنالیز خیابان های مختلف، نسبت به رنگ آمیزی و پررنگ کردن خط کشی های ترافیکی اقدام کرد.

16 دی 1398
تعداد: (374)