سلامتی و پزشکی

احتمال تمدید یک ساله تعطیلی ها و بعضی محدودیت ها در انگلیس

با شیوع گسترده ویروس کرونا در انگلیس، روزنامه ایندیپندنت نوشت وزرای این کشور به طور خصوصی درباره یک راهبرد 12 ماهه برای ادامه تعطیلی ها و محدودیت ها در این کشور گفت وگو می نمایند.

12 بهمن 1398

حقایقی جالب از اقتصاد انگلیس

با وجود آن که انگلیس هشتادمین کشور بزرگ دنیا است اما پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا به شمار می رود.

9 دی 1398

بانیولی: در بازی با نماینده چین تایپه، مسائل روانی بیشترین تأثیر را داشت

خبرنگاران: سرمربی تیم والیبال متین ورامین پس از صعود به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا از تأثیر مسائل روانی بر عملکرد شاگردانش سخن گفت.

22 مهر 1398

دانشجویان خارجی از دانشگاههای انگلیس می روند

به گزارش خبرنگاران، سه عامل بالا بودن هزینه های ادامه تحصیل، کمرشکن بودن هزینه های درمانی و سخت گیری های مربوط به اعطای ویزا موجب شده تا جمعیت قابل توجهی از دانشجویان بین المللی مشغول به تحصیل در دانشگاههای مختلف انگلیس به فکر تجدیدنظر در تصمیم خود...

15 مهر 1398

دانشجویانی از آمریکا، انگلیس و کانادا در راه پیوستن به داعش

به گزارش خبرنگاران به نقل از القدس العربی، دانشجویانی از دانشگاه علوم پزشکی خارطوم که دارای ملیت انگلیسی بودند ماه مارس گذشته وارد سوریه شده و به گروهک تروریستی داعش پیوستند.

14 مهر 1398

تونی بلر: انگلیسی ها در یک همه پرسی جدید به ماندن در اروپا رای خواهند داد

نخست وزیر اسبق انگلیس برگزاری همه پرسی دوم را تنها راه برای خروج از بحران برگزیت دانسته وتاکید کرد که در این صورت محتمل ترین نتیجه ماندن در اتحادیه اروپا خواهد بود.

7 مهر 1398

تظاهرات انگلیسی های ساکن اسپانیا علیه بریگزیت

گروهی از انگلیسی های ساکن اسپانیا در اعتراض به وضعیت نامشخص خود در آستانه بریگزیت تظاهرات کردند.

2 مهر 1398

تظاهرات هزاران انگلیسی مقیم اسپانیا در مخالفت با برکسیت

هزاران نفر از مردم انگلیس مقیم اسپانیا در اعتراض به بلاتکلیفی های ناشی از برکسیت و نگرانی از قطع وضعیت مستمری بازنشستگی و بیمه درمانی خود پس از جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا، تظاهرات کردند.

1 مهر 1398

فرانسه: انگلیس دولت زیر دست آمریکا می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، همزمان با سفر بوریس جانسون، نخست وزیر انگیس به فرانسه، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه پیش از دیدار با بوریس جانسون، هشدار داد که خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا ممکن است این کشور را به شریک زیر دست آمریکا...

17 شهریور 1398

انگلیسی ها به فروشگاه های مواد غذایی هجوم بردند

به گزارش خبرنگاران، روزنامه دی ولت در شماره امروز خود در مطلبی با موضوع برگزیت نوشت: هر چه به زمان اجرایی شدن خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نزدیک تر می شویم، افزایش ترس، وحشت و کابوس در میان مردم انگلیس بیش از پیش مشهودتر می گردد.

14 شهریور 1398

کمبود غذا، سوخت و دارو؛ عواقب خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا

سند محرمانه دیگری از دولت انگلیس افشا شده که این بار عواقب سخت خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا از جمله کمبود غذا و دارو را نشان می دهد.

28 مرداد 1398

ایرانِ کوچک در قلب تورنتوی کانادا

خبرنگاران: پایگاه کانادایی دِ استار طی گزارشی از یک مرکز خرید ایرانی در تورنتو نوشت: اینجا را می توان ایران کوچک نامید. پلازای ایرانی هر روز میزبان ایرانی ها و خارجی های علاقمند به فرهنگ و غذاهای ایرانی است.

28 مرداد 1398

ادعای واهی سفیر انگلیس در تهران درباره گریس 1

سفیر انگلیس در تهران در توییت هایی با طرح این ادعای واهی که مقصد کشتی گریس 1 سوریه بوده است، مدعی شد که دولت جبل الطارق به دلیل اینکه کشتی فاقد پرچم بوده است، حق داشته نفتکش حامل نفت ایران را توقیف کند.

26 مرداد 1398

اردوی بچه پولدارها در انگلیس و فرانسه

در همین تهران خودمان بچه هایی هستند که برای تابستان شان راهی اردوهای فرنگ شده اند! کافی است که چیزی حدود 50 میلیون تومان از جیب مبارک تان خرج گردد تا بچه تان میهمان یک کالج انگلیسی گردد و البته چند روزی هم در امارات اقامت و استراحت کند.

17 مرداد 1398

گزینه جانشینی مرکل وزیر دفاع آلمان شد

رئیس حزب دموکرات مسیحی آلمان که از وی به عنوان گزینه جانشینی صدراعظم این کشور یاد می گردد، به عنوان وزیر دفاع جدید آلمان انتخاب شد.

27 تیر 1398

جَنگ زباله بین مانیل و اتاوا آغاز شد

فیلیپین حجم زیادی از زباله هایی که گفته می شود به طور غیرقانونی توسط کانادا تحت عنوان پلاستیک های بازیافتی به این کشور منتقل شده بود، برمی گرداند.

18 تیر 1398

تیراندازی در مراسم برگزاری جشن قهرمانی تیم بسکتبال تورنتو

پلیس کانادا از تیراندازی در نزدیکی مکان برگزاری جشن قهرمانی بسکتبال در تورنتوی کانادا اطلاع داد.

13 تیر 1398

دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف عضو آموزشگاه مهندسی کانادا شد

مجید بهرامی دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف به عضویت آموزشگاه مهندسی کانادا در آمد.

6 تیر 1398

استفاده از پلاستیک یک بار مصرف در کانادا ممنوع می گردد

دولت کانادا امروز به طور رسمی خاطرنشان کرد که استفاده از بعضی انواع پلاستیک های یک بار مصرف در این کشور از سال 2021 ممنوع می گردد.

26 خرداد 1398

منع استفاده از پلاستیک یک بار مصرف در کانادا

نخست وزیر کانادا از ممنوعیت استفاده از کیسه های پلاستیکی یک بار مصرف از سال 2021 میلادی اطلاع داد.

25 خرداد 1398
تعداد: (22)