بانیولی: در بازی با نماینده چین تایپه، مسائل روانی بیشترین تأثیر را داشت

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، خبرنگاران: سرمربی تیم والیبال متین ورامین پس از صعود به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا از تأثیر مسائل روانی بر عملکرد شاگردانش سخن گفت.

بانیولی: در بازی با نماینده چین تایپه، مسائل روانی بیشترین تأثیر را داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دانیل بانیولی پس از صعود متین ایران به نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: شاهد یک بازی نرمال در سطح بین المللی بودیم. بازیکنانم آغاز خوبی داشتند اما بعد از واگذاری یک ست خیلی عصبی بازی کردیم.مسائل روانی بیشترین تاثیر را در بازی ما گذاشت.

وی اضافه کرد: ما در ست چهارم، بازی به مراتب بهتری را انجام دادیم اما به دلیل مصدومیت فیاضی در ست سوم و چهارم نتوانستیم همه برنامه های خود را پیاده کنیم به ویژه در حمله دچار مشکل شدیم. پاسور اول تیم ما هم به دلیل بیماری نتوانست در این بازی به میدان برود. همه این موارد موجب شد که یک بازی سخت برابر نماینده چین تایپه داشته باشیم.

بانیولی ادامه داد: در حال حاضر خیلی مسرور هستیم که با این پیروزی به نیمه نهایی راه یافتیم. امیدوارم که مصدومیت فیاضی جدی نباشد. او بازیکن خوبی است و در دریافت و حمله توانایی زیادی دارد.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین اعلام نمود: ما در مرحله نیمه نهایی بازی خیلی خیلی سخت تری پیش رو خواهیم داشت. چند تیم مدعی که از ابتدا برای دریافت کاپ این مسابقات تمرین نموده اند در نیمه نهایی با هم بازی می نمایند. هر تیمی که از نظر ذهنی و آمادگی بدنی شرایط بهتری داشته باشد می تواند قهرمان شده و کاپ را بالای سر ببرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 300

به "بانیولی: در بازی با نماینده چین تایپه، مسائل روانی بیشترین تأثیر را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانیولی: در بازی با نماینده چین تایپه، مسائل روانی بیشترین تأثیر را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید