برنز لیگ جهانی کاراته کانادا بر گردن عباسعلی و گنج زاده

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، نمایندگان سنگین وزن کاراته کشورمان در دو بخش مردان و بانوان مدال برنز لیگ جهانی کانادا را تصاحب کردند.

برنز لیگ جهانی کاراته کانادا بر گردن عباسعلی و گنج زاده

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در سرانجام سومین مرحله کاراته لیگ سری آ که با حضور 659 کاراته کا از 67 کشور در شهر مونترال کانادا برگزار گردید، حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده دو مدال برنز برای تیم ایران به دست آوردند.

در وزن 84+ کیلوگرم سجاد گنج زاده در دیدار رده بندی به مصاف زونیمیر زیوکویچ از کرواسی رفت و یک بر صفر پیروز شد و مدال برنز این وزن را کسب کرد.

او تا پیش از رسیدن به دیدار رده بندی ابتدا حریفی از پرو را 5 بر صفر شکست داد، سپس 4 بر صفر از سد نماینده کره جنوبی گذشت و در ادامه پیروز شد کاراته کای اوکراینی را 3 بر صفر از پیش رو برداشته و گام به دور نیمه نهایی بگذارد. او در این مرحله به مصاف آلپ ارسلان یامان اوغلو از ترکیه رفت و یک بر صفر نتیجه را به این حریف واگذار کرد.

حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم در مبارزه رده بندی مقابل جسیکا از جامائیکا نهاده شد و یک بر صفر به رجحان رسید و صاحب مدال برنز شد.

او ابتدا مقابل حریفی از کرواسی پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد، سپس کاراته کای اوکراینی را 3 بر صفر شکست داد و در سومین دیدار مقابل نماینده مکزیک 4 بر 3 به رجحان رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

عباسعلی در این مرحله 2 بر صفر از حریف ایتالیایی مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری برای کسب مدال برنز به مصاف لورنزو پیترومارچی از ایتالیا رفت و 4 بر یک مغلوب شد و دستش به مدال نرسید.

عسگری در دو بازی نخست خود با نتایج مشابه یک بر صفر مقابل حریفانی از چین تایپه و جامائیکا پیروز شد و در سومین مبارزه حریفی از ترکیه را 4 بر صفر شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت. او در این مرحله یک بر صفر نتیجه را به نماینده ترکیه واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 73

به "برنز لیگ جهانی کاراته کانادا بر گردن عباسعلی و گنج زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنز لیگ جهانی کاراته کانادا بر گردن عباسعلی و گنج زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید