همایشها و نمایشگاه ها

فرانسه کنفرانس حمایت از لبنان را به تعویق انداخت

خبرگزاری خبرنگاران- دولت فرانسه برگزاری دومین کنفرانس بین المللی برای حمایت از لبنان در پی وقوع انفجار بندر بیروت را به تعویق انداخت.

13 فروردین 1399

انگلیس برای کشف واکسن کرونا گروه ویژه تشکیل داد

وزیر تجارت انگلیس روز آدینه از تشکیل گروه ویژه برای سرعت بخشیدن به فرایند کشف واکسن کرونا (کووید-19) اطلاع داد.

11 دی 1398

بردی محمداف به ایتالیا سفر می نماید

رئیس جمهور ترکمنستان در راس یک هیات از مقامات عالی رتبه این کشور به ایتالیا سفر خواهد نمود.

27 مهر 1398

رئیس سازمان میراث فرهنگی اطلاع داد نمایش آثار تاریخی فرهنگی هلند در تهران

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برپایی نمایشگاهی از آثار فرهنگی تاریخی هلند در تهران اطلاع داد.

14 مهر 1398

حمایت حزب کارگر انگلیس از طرح کوربین برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، اعضای حزب کارگر انگلیس به نفع استراتژی جرمی کوربین، رهبر این حزب در موضوع برگزیت رای داده و از پیشنهاد وی برای برگزاری انتخابات قبل از تصمیم گیری در خصوص ماندن یا خروج از اتحادیه اروپا حمایت کردند.

3 مهر 1398

گسترش همکاری های ایران و انگلیس در زمینه های فرهنگی و گردشگری

در دیدار رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با سفیر بریتانیا در تهران بر گسترش همکاری ها در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی تاکید شد.

30 شهریور 1398

پوتین به فرانسه می رود

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کاخ ریاست جمهوری روسیه، کرملین اعلام نموده که ولادیمر پوتین، رئیس جمهور این کشور قرار است طی ماه میلادی جاری به پاریس، پایتخت فرانسه سفر کند.

23 مرداد 1398

دیدار ظریف با وزیران خارجه فرانسه ، افغانستان، لهستان و سوئد

خبرنگاران: وزیر امور خارجه کشورمان امروز (چهارشنبه) با وزرای امور خارجه فرانسه، سوئد، افغانستان، بوسنی، سنگاپور، نیوزیلند، لهستان و بلاروس گفت وگو می نماید.

22 مرداد 1398

درگیری جدید انگلیس و جامائیکا بر سر آثار تاریخی

با پذیرفته شدن درخواست بازگرداندن آثار جامائیکایی توسط موزه بریتانیا، آثار بیشتری از سوی کشور جامائیکا مطالبه شدند که همین امر، سبب درگیری بین دو کشور شد. این خبر در بخش بازگرداندن آثار کشور جامائیکا توسط موزه بریتانیا جای دارد.

21 مرداد 1398

ایران مهرماه میزبان آثار موزه الیکانته اسپانیاست

گزیده ای از آثار موزه باستان شناسی الیکانته با نمایش بیش از 280 اثرتاریخی و فرهنگی در اوایل مهرماه امسال در موزه ملی ایران گشایش می یابد.

16 تیر 1398

دنور و تورنتو در آستانه فینال کنفرانس های غرب و شرق

دو تیم بسکتبال دنور و تورنتو با کسب سومین برد در مرحله نیمه نهایی کنفرانس های غرب و شرق لیگ NBA در آستانه فینال قرار گرفتند.

13 تیر 1398

گرما در اروپا رکورد زد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، ماه گذشته، گرم ترین ژوئن ثبت شده در تاریخ اروپا بوده است. این در حالی است که به گفته دانشمندان در آینده امواج گرما به پدیده ای معمول در دنیا تبدیل می شوند.

12 تیر 1398

تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می خورد؟

روزنامه خراسان - مصطفی قاسمیان: احتمالاً در شبکه های اجتماعی عکس یا خبری از رامبد جوان و نگار جواهریان درباره سفرشان به کانادا خوانده اید. سفری که در ابتدا گفته شد برای اکران فیلم قانون مورفی در تورنتو بوده و در روز های گذشته هم عکس هایی از این اکران منتشر...

21 خرداد 1398