دنور و تورنتو در آستانه فینال کنفرانس های غرب و شرق

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، دو تیم بسکتبال دنور و تورنتو با کسب سومین برد در مرحله نیمه نهایی کنفرانس های غرب و شرق لیگ NBA در آستانه فینال قرار گرفتند.

دنور و تورنتو در آستانه فینال کنفرانس های غرب و شرق

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های مرحله نیمه نهایی دو کنفرانس شرق و غرب در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، بامداد امروز دو مسابقه برگزار گردید که در جریان این دیدارها دنور و تورنتو به سومین بردشان برابر حریفان خود رسیدند.

دنور که یکی از مدعیان کنفرانس غرب است به مصاف پورتلند رفت و توانست با نتیجه 124 بر 98 حریف خود را شکست دهد. در این دیدار نیکولا جوکیچ بازهم ستاره دنور بود و با کسب 25 امتیاز، 19 ریباند و 6 پاس منجربه گل ستاره میدان شد. با این برد دنور 3 بر 2 از حریفش پیش افتاد و برای رسیدن به فینال کنفرانس غرب یک برد دیگر لازم دارد.

در کنفرانس شرق تورنتو و فیلادلفیا به مصاف هم رفتند که در این دیدار تورنتو توانست 125 بر 89 به فزونی برسد تا 3 بر 2 از حریفش پیش بیفتد. این تیم نیز حالا برای رسیدن به فینال کنفرانس شرق به یک پیروزی دیگر احتیاج دارد.

در طرف دیگر دیدارهای این مرحله میلواکی نیز 3 بر 1 از بوستون پیش است و با یک پیروزی دیگر فینالیست کنفرانس شرق می گردد و گلدن استیت و هیوستون در کنفرانس غرب نیز 2 بر 2 برابر هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 84

به "دنور و تورنتو در آستانه فینال کنفرانس های غرب و شرق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنور و تورنتو در آستانه فینال کنفرانس های غرب و شرق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید