حمایت حزب کارگر انگلیس از طرح کوربین برای برگزاری انتخابات

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، اعضای حزب کارگر انگلیس به نفع استراتژی جرمی کوربین، رهبر این حزب در موضوع برگزیت رای داده و از پیشنهاد وی برای برگزاری انتخابات قبل از تصمیم گیری در خصوص ماندن یا خروج از اتحادیه اروپا حمایت کردند.

حمایت حزب کارگر انگلیس از طرح کوربین برای برگزاری انتخابات

این حزب که پیش تر شاهد درگیری و تنش میان اعضای خود بود، در گردهم آیی سالانۀ حزب که در شهر برایتون برگزار گردید مواضع کوربین را برای خنثی ماندن در قبال مذاکرات کنونی و کوشش برای دست یابی به یک توافق جدید تایید کرد.

در ادامه اعضاء از وی خواستند تا با برگزاری یک کنفرانس مواضع حزب کارگر را در خصوص برگزیت روشن کند.

این حزب معتقد است که برگزیت اثرات مخربی بر وضعیت کار و زندگی کارگران خواهد گذاشت.

کوربین پیش تر در این باره گفته بود: من حزب را رهبری می کنم، افتخار می کنم که حزب را رهبری می کنم، به دموکراسی حزب افتخار می کنم و قطعا هر تصمیمی را که اعضاء بگیرند، اجرا خواهم کرد.

کوربین نسبت به آنچه بعضی آن را موضع مبهم در رابطه با برگزیت توصیف می نمایند، مورد انتقاد قرار گرفته است. بعضی از اعضای حزب کارگر گفته اند عدم شفافیت او احتمال پیروزی حزب را در انتخابات آینده پایین آورده است.

در حالی که بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا خواهان خروج قاطع از اتحادیه اروپا در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) است، مخالفان به دنبال راهی برای تعویق یا تعلیق برگزیت هستند.

بوریس جانسون خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام در روز 15 اکتبر (23 مهر) شده بود اما درخواست وی از سوی مجلس و مجلس عوام بریتانیا رد شد. وی اعلام نموده است که اگر تا موعد فعلی برگزیت همچنان نخست وزیر باشد این کشور از اتحادیه اروپا خارج می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 255

به "حمایت حزب کارگر انگلیس از طرح کوربین برای برگزاری انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت حزب کارگر انگلیس از طرح کوربین برای برگزاری انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید