علم و تکنولوژی

خبرنگاران شایعه است:شیوع کرونا به وسیله دکل مخابراتی انگلیس

تهران-خبرنگاران- با شیوع و همه گیری ویروس کرونا در دنیا بسیاری از کشورها علاوه بر مقابله با این ویروس با بحرانی خطرناکتر از آن یعنی دامن زدن به شایعات روبرو هستند در انگلیس بعضی از سلبریتی ها در شبکه های مجازی شایعه شیوع ویروس کرونا به وسیله مخابرات نسل...

12 بهمن 1398

رباتی که جلوی ترافیک را در انگلیس گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، ربات کوچک یادشده که ابعادی به اندازه یک جاروبرقی دارد با آنالیز خیابان های مختلف، نسبت به رنگ آمیزی و پررنگ کردن خط کشی های ترافیکی اقدام کرد.

16 دی 1398

انگلیس برای کشف واکسن کرونا گروه ویژه تشکیل داد

وزیر تجارت انگلیس روز آدینه از تشکیل گروه ویژه برای سرعت بخشیدن به فرایند کشف واکسن کرونا (کووید-19) اطلاع داد.

11 دی 1398

چراغ سبز مقامات امنیتی انگلیس به هواوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مقامات امنیتی انگلیس احتمالا به بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور چراغ سبز نشان داده اند تا از فناوری های هواوی برای توسعه شبکه 5G استفاده کند.

9 دی 1398

مجلس انگلیس: تحریم هواوی به امنیت شبکه اینترنت کشور آسیب می زند.

به گزارش روز آدینه بلومبرگ، کمیته امور اطلاعاتی و امنیتی مجلس انگلیس اضافه نمود: قطع همکاری با هواوی سبب می گردد شبکه های 5G این کشور در برابر حملات ضعیف تر شوند. چرا که انگلیس در آن صورت ناچار می گردد خدمات امنیتی را تنها از دو شرکت نوکیا و اریکسون دریافت...

19 آذر 1398

چین: انگلیس در برابر فشارهای آمریکا درباره هواوی ایستادگی کند

سفیر چین در انگلیس از لندن خواست، برای حفظ منافع خود در برابر فشارهای واشنگتن در مورد فعالیت شرکت هواوی و نسل پنجم شبکه تلفن همراه این شرکت مستقل عمل کند.

20 آبان 1398

انگلیس: روسیه ممکن است سهوا جنگ جهانی سوم را شروع کند

یکی از نظامیان ارشد ارتش انگلیس هشدار داد، رفتار بی مهابای روسیه و فقدان احترام آن برای قوانین بین المللی، می تواند به جنگ جهانی سوم منجر گردد.

19 آبان 1398

سفر هیأت انگلیسی به ایران برای تکمیل فرآیند مدرن سازی راکتور اراک

سفیر ایران در لندن از سفر هیأتی از متخصصان هسته ای انگلیس به ایران برای تکمیل فرآیند مدرن سازی راکتور اراک اطلاع داد.

22 مهر 1398

فشار آمریکا و انگلیس به فیس بوک برای توقف رمزگذاری داده

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، در سال های اخیر دولت های غربی به بسیاری از شرکت های فناوری مانند اپل و گوگل برای حذف خدمات رمزگذاری داده ها فشار آورده اند و هدف از این کار را مقابله با تروریست ها و حفظ امنیت ملی شهروندان خود دانسته اند، اما تحلیل...

16 مهر 1398

زعفران ایرانی با نام زعفران اسپانیا در جهان صادر می گردد

یک فعال صنعت چاپ و بسته بندی گفت: اگر اهمیت بسته بندی برای تولیدکننده آشکار گردد در فروش داخلی و صادرات به افق روشنی دست پیدا خواهد نمود.

13 مهر 1398

اعلام نگرانی مدیران فیس بوک برای اشتراک گذاری اطلاعات کاربران واتس اپ با پلیس انگلیس

طی روزهای اخیر گزارش هایی منتشر شده که می گوید اطلاعات کاربران واتس اپ و فیس بوک با پلیس انگلیس به اشتراک گذاشته می گردد. این موضوع اکنون باعث نگرانی مدیران فعلی و پیشین فیس بوک شده است.

9 مهر 1398

پرواز پیروز مخترع و خلبان هاوربورد از فرانسه به انگلیس، انتشار رندرهای مطبوعاتی رسمی سامسونگ Galaxy Book S ، نمایش خودروی تاریخی و زیبای جگوار در انگلیس

به گزارش خبرنگار، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاه های مدرن هستید و امروز پیروز به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه دریچه فناوری نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

15 مرداد 1398

بیش از 600 کارمند آمریکایی هواوی اخراج شدند ، فهرست سیاه غول فناوری چین علیه محدودیت های ایالات متحده

بالغ بر 600 کارمند هواوی که تابع ایالات متحده بودند شغل خود را از دست دادند. این اقدام غول فناوری چین در راستای مقابله با سیاست هایی است که ایالات متحده علیه هواوی تنظیم نموده است.

3 مرداد 1398

ایلان ماسک می گوید هوادار فعالیت های فضایی چین است!

ایلان ماسک چند روز پیش در توییتی برنامه فضایی دولت چین را تحسین کرد. مدیر عامل کمپانی اسپیس ایکس در واکنش به خبر New Scientist از بازنشستگی ایستگاه فضایی Tiangong-2 چین که پس از سه سال در روز آدینه از مدار خارج شد، جملات زیر را خاطرنشان کرد:

1 مرداد 1398

تصمیم گیری کانادا برای قرارداد نسل پنجم با هواوی به تاخیر افتاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، قرار است در ماه اکتبر یعنی اوایل پاییز انتخابات فدرال در سراسر کانادا برگزار گردد و بعد از برگزاری آن در خصوص ماهیت و سرنوشت همکاری دو طرف تصمیم گیری می گردد.

26 تیر 1398

دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف عضو آموزشگاه مهندسی کانادا شد

مجید بهرامی دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف به عضویت آموزشگاه مهندسی کانادا در آمد.

6 تیر 1398

خبرنگاران هواپیمای کانادایی با مسافرش در آشیانه پارک شد

به گزارش امروز خبرگزاری فرانسه، خدمه یکی از پروازهای شرکت هواپیمایی کانادا بدون توجه به یکی از مسافران به خواب رفته، هواپیما را پس از تخلیه بار و مسافرین، در آشیانه پارک، چراغ ها را خاموش و درها را بر او بستند.

4 تیر 1398

برگزاری مراسم بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان به یونیورسیاد 2019 ایتالیا

مراسم بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان به سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا، دوم تیرماه ماه در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار می گردد.

2 تیر 1398

استفاده از پلاستیک یک بار مصرف در کانادا ممنوع می گردد

دولت کانادا امروز به طور رسمی خاطرنشان کرد که استفاده از بعضی انواع پلاستیک های یک بار مصرف در این کشور از سال 2021 ممنوع می گردد.

26 خرداد 1398

تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می خورد؟

روزنامه خراسان - مصطفی قاسمیان: احتمالاً در شبکه های اجتماعی عکس یا خبری از رامبد جوان و نگار جواهریان درباره سفرشان به کانادا خوانده اید. سفری که در ابتدا گفته شد برای اکران فیلم قانون مورفی در تورنتو بوده و در روز های گذشته هم عکس هایی از این اکران منتشر...

21 خرداد 1398
تعداد: (27)