موبایل، تبلت و گجت ها

چراغ سبز مقامات امنیتی انگلیس به هواوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مقامات امنیتی انگلیس احتمالا به بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور چراغ سبز نشان داده اند تا از فناوری های هواوی برای توسعه شبکه 5G استفاده کند.

9 دی 1398

مجلس انگلیس: تحریم هواوی به امنیت شبکه اینترنت کشور آسیب می زند.

به گزارش روز آدینه بلومبرگ، کمیته امور اطلاعاتی و امنیتی مجلس انگلیس اضافه نمود: قطع همکاری با هواوی سبب می گردد شبکه های 5G این کشور در برابر حملات ضعیف تر شوند. چرا که انگلیس در آن صورت ناچار می گردد خدمات امنیتی را تنها از دو شرکت نوکیا و اریکسون دریافت...

19 آذر 1398

چین: انگلیس در برابر فشارهای آمریکا درباره هواوی ایستادگی کند

سفیر چین در انگلیس از لندن خواست، برای حفظ منافع خود در برابر فشارهای واشنگتن در مورد فعالیت شرکت هواوی و نسل پنجم شبکه تلفن همراه این شرکت مستقل عمل کند.

20 آبان 1398

پرواز پیروز مخترع و خلبان هاوربورد از فرانسه به انگلیس، انتشار رندرهای مطبوعاتی رسمی سامسونگ Galaxy Book S ، نمایش خودروی تاریخی و زیبای جگوار در انگلیس

به گزارش خبرنگار، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاه های مدرن هستید و امروز پیروز به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه دریچه فناوری نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

15 مرداد 1398

تصمیم گیری کانادا برای قرارداد نسل پنجم با هواوی به تاخیر افتاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، قرار است در ماه اکتبر یعنی اوایل پاییز انتخابات فدرال در سراسر کانادا برگزار گردد و بعد از برگزاری آن در خصوص ماهیت و سرنوشت همکاری دو طرف تصمیم گیری می گردد.

26 تیر 1398

خبرنگاران هواپیمای کانادایی با مسافرش در آشیانه پارک شد

به گزارش امروز خبرگزاری فرانسه، خدمه یکی از پروازهای شرکت هواپیمایی کانادا بدون توجه به یکی از مسافران به خواب رفته، هواپیما را پس از تخلیه بار و مسافرین، در آشیانه پارک، چراغ ها را خاموش و درها را بر او بستند.

4 تیر 1398

برگزاری آزمون ریاضی دانشگاه واترلو کانادا در ایران

انجمن ریاضی دانان جوان به عنوان نماینده دانشگاه واترلو کانادا، هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دانشگاه واترلو در کانادا را با عنوان گاوس (Gauss) برای دانش آموزان پایه پنجم تا دوازدهم برگزار می نماید.

25 اردیبهشت 1398

پرنده یا یوفو؛ پرواز اشیاء پرنده سفیدرنگ در کانادا خبرساز شد!

ویدئویی از پرواز همزمان ده ها شی ناشناس بر فراز دریاچه ای در کانادا را مشاهده می کنید که سوژه رسانه ها شده است.

8 اردیبهشت 1398