پرنده یا یوفو؛ پرواز اشیاء پرنده سفیدرنگ در کانادا خبرساز شد!

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، ویدئویی از پرواز همزمان ده ها شی ناشناس بر فراز دریاچه ای در کانادا را مشاهده می کنید که سوژه رسانه ها شده است.

پرنده یا یوفو؛ پرواز اشیاء پرنده سفیدرنگ در کانادا خبرساز شد!

به گزارش خبرنگار، یکی از اتفاقاتی که امروزه تلفن های همراه در ثبت آسان آن نقش اساسی داشته اند رویت یوفو ها یا اشیاء پرنده ناشناس در آسمان سراسر دنیا است. اگر پیش تر رویت این یوفو ها تنها با روایت همراه بود و مدرک محکمی برای رویت آن ها وجود نداشت اما امروزه و با دسترس بودن تلفن های همراه، روزانه ده ها عکس و فیلم از رویت این اشیاء ناشناس در سراسر دنیا به ثبت می رسد. مانند ویدئویی که به تازگی در منطقه ای در کانادا تهیه شده و این ویدئو پرواز همزمان ده ها پرنده ناشناس درخشان یا یوفو را بر فراز دریاچه ای در این کشور به تصویر می کشد.

این ویدئو که توسط یک فرد ناشناس و در نزدیکی دریاچه اوکاناگان تهیه شده است، پرواز همزمان اشیاء پرنده درخشان را بر فراز این دریاچه به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می گردد این یوفو های درخشان در فاصله ای اندک از یکدیگر در حال پرواز در آسمان هستند.

انتشار این ویدئو واکنش یوفوشناس و نظریه پرداز برجسته توطئه اسکات سی وارینگ را نیز به همراه داشته است. اسکات با انتشار این ویدئو در وبلاگ شخصی خود نوشت: جالب است؛ این ویدئو یوفو هایی سفید رنگ زیادی را که در حال پرواز بر روی دریاچه اوکاناگان هستند، نشان می دهد. سرعت آن ها حدود 200 تا 400 مایل بر ساعت است. این یوفو ها به نظر می رسد دنباله یا بال ندارند. مطمئناً آن ها بالون نیستند. آن ها به نظرم دیسک های سفیدرنگی هستند که به دنبال یکدیگر حرکت می نمایند. همچنین آن ها مانند پرنده پرواز نمی نمایند. من با توجه به شواهد موجود با قاطعیت می توانم بگویم آن ها ناوگان یوفو های متعلق به فرازمینی ها هستند.

انتشار این ویدئو واکنش متفاوت کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کابران در کامنتی نوشت: واقعاً این اشیاء پرنده درخشان که در این ویدئو در ارتفاع اندکی از زمین در حال پرواز هستند، چه چیزی می توانند باشند؟ به نظرم آنها ماهیتی فرازمینی دارند و در واقع فرازمینی هایی هستند که این چنین بی مهابا در آسمان زمین پرواز می نمایند. اما یکی دیگر از کاربران در کامنتی متفاوت نوشت: آنچه من در این فیلم می بینم پرواز پرنده های سفیدرنگ متعددی است که به وضوح قابل مشاهده هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 6

به "پرنده یا یوفو؛ پرواز اشیاء پرنده سفیدرنگ در کانادا خبرساز شد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرنده یا یوفو؛ پرواز اشیاء پرنده سفیدرنگ در کانادا خبرساز شد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرنده یا یوفو؛ پرواز اشیاء پرنده سفیدرنگ در کانادا خبرساز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید