هزاران ارومیه ای بازی ایران و کانادا را در پارک ها تماشا کردند

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، به گزارش خبرنگاران، استقبال پرشور مردم ارومیه پایتخت والیبال آسیا از پارک ها و نقاطی که توسط شهرداری ارومیه برای تماشای بازی در نظر گرفته بودند به حدی زیاد بود که موجب شگفتی همگان شد.

هزاران ارومیه ای بازی ایران و کانادا را در پارک ها تماشا کردند

دهکده تفریحی و گردشگری چی چست، پارک استقلال، پارک گوللر باغی، پارک کوثر و چهار راه مخابرات پنج نقطه در نظر گرفته شده برای تماشای جمعی شهروندان ارومیه ای است که شاهد حضور هزاران مردم ارومیه در نقاط هستیم.

همچنین سینماهای ارومیه نیز با صرف نظر از اکران فیلم های سینمایی درهای خود را برای تماشای بازی والیبال ایران و کانادا اختصاص دادند.

مسابقات هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در پنج نقطه شهر ارومیه برای علاقه مندان ورزش توپ و تور به نمایش عمومی در می آید.

در راستای استفاده هرچه بهتر شهروندان ارومیه ای از میزبانی این رقابت ها و همچنین تماشای جمعی دیدارهای این لیگ، تلویزیون های بزرگ شهری در نقاط مختلف شهر تعبیه شده است.

ارومیه به عنوان پایتخت والیبال آسیا از آدینه تا یکشنبه پیش رو میزبان هفته سوم لیگ ملت های والیبال با حضور تیم های ایران، کانادا، لهستان و روسیه خواهد بود و برای برگزاری شایسته این رویداد و میهمان نوازی از ستاره های دنیای توپ و تور سنگ تمام گذاشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 60

به "هزاران ارومیه ای بازی ایران و کانادا را در پارک ها تماشا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزاران ارومیه ای بازی ایران و کانادا را در پارک ها تماشا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید