خبرنگاران هواپیمای کانادایی با مسافرش در آشیانه پارک شد

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، به گزارش امروز خبرگزاری فرانسه، خدمه یکی از پروازهای شرکت هواپیمایی کانادا بدون توجه به یکی از مسافران به خواب رفته، هواپیما را پس از تخلیه بار و مسافرین، در آشیانه پارک، چراغ ها را خاموش و درها را بر او بستند.

خبرنگاران هواپیمای کانادایی با مسافرش در آشیانه پارک شد

تیفانی آدامز از کبک راهی تورنتو بود و جایگاه های اطرافش هم خالی که خوابش برد. وقتی که بیدار شد دور و برش غرق در تاریکی، هواپیما بر زمین نشسته و انگار که پس از پیاده شدن سرنشینان، به مکانی دیگر منتقل شده بود.

آدامز وقایع آن روز را همچون یک کابوس می داند و دلیلی برای آن نمی یابد. او توانست تنها مدت کوتاهی با یکی از دوستانش تماس بگیرد که باتری تلفن اش تمام شد.

آدامز گفت: کوشش می کردم تا بر تنفسم تمرکز نموده و وحشتم را کنترل کنم. کوشش کردم تا تلفنم را با پورت های یو اس بی شارژ کنم که فایده ای نداشت چون برق هواپیما قطع شده بود.

این مسافر پس از آنکه توانست چراغ قوه ای را در کابین خلبان پیدا کند در را باز کرد و در آن لحظه دریافت که برای خروج از هواپیما باید ارتفاعی 15 متری را پایین بپرد.

آدامز با نور چراغ قوه توجه راننده یکی از خودروهای مخصوص حمل بار را به خود جلب کرد: راننده شوکه شده بود و از من پرسید که چطور من را در هواپیما جا گذاشته اند. من هم متحیر بودم.

هواپیمایی کانادا بابت این ماجرا از آدامز که از آن روز هر شب کابوس می بیند، عذرخواهی نموده است. هنوز خبری از نتایج تحقیقات این هواپیمایی در خصوص علت وقوع این حادثه منتشر نشده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 72

به "خبرنگاران هواپیمای کانادایی با مسافرش در آشیانه پارک شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران هواپیمای کانادایی با مسافرش در آشیانه پارک شد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هواپیمای کانادایی با مسافرش در آشیانه پارک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید