برنامه گشت کشور کانادا، شهر نیاگار

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، برای مسافرینی که می‌خواهند در کمترین زمان بیشترین استفاده را از سفر خود به کشور کانادا داشته باشند میتوانند از برنامه سفری که آژانش سفرهای اَدِلیا تدارک دیده استفاده کنند تا بهترین صرفه جویی را در وقت خود کرده باشند. این برنامه سفرها با کمک بیش از یک دهه تجربه و بر اساس مسافت و مسیر حرکت کوتاه بین جاذبه های هر شهر نوشته شده اند تا با صرف حداقل هزینه و طی کردن کمترین مسیر بیشترین استفاده را ببرید. اجرا کردن این برنامه ها در هر شهر یقینا در هدر ندادن زمانتان بسیار موثر بوده و بهترین پیشنهاد ممکن میباشد.

برنامه گشت کشور کانادا، شهر نیاگار

اگر بخواهید برای یک سفر حدود 15 تا 20 روز به کشور کانادا برنامه ریزی کنید، برای شهر نیاگارا بین 2 تا 3 روز زمان کفایت میکند. بدین صورت که میتوانید در روز اول رسیدنتان پس از استراحت با تاریک شدن هوا حتما به سمت آبشار نیاگارا بروید و از منظره فوق العاده آن در شب لذت ببرید. نور پردازی بینظیری که زیباییهای آبشار را از تاریکی میرهاند. و جلوه ویژه ای به آن میبخشد.

در روز دوم از تفریحات خود آبشار (کروز در آبشار، هلیکوپتر بر فراز آبشار و ...) استفاده کنید و در صورتیکه رمقی مانده بود میتوانید پس از استراحت کوتاهی در هتل با نزدیک شدن غروب آفتاب به شهر بازی کلیفتون هیل رفته تا از هیجانات آن بی بهره نمایند.


پیشنهاد روز سوم حرکت به سمت شهر Niagara on the Lake  میباشد و پس از گشت کوتاهی در آن به سمت شهر مقصد بعدی خود که میتواند تورنتو یا مونترال باشد حرکت کنید .

انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 381

به "برنامه گشت کشور کانادا، شهر نیاگار" امتیاز دهید

3 کاربر به "برنامه گشت کشور کانادا، شهر نیاگار" امتیاز داده اند | 2.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه گشت کشور کانادا، شهر نیاگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید