تور ویتنام، 2شب هانوی + 3شب دانانگ + 2 شب هوشی مین (پاییز و زمستان 98)

Golden Bridge

در تور ویتنام شما میتوانید شهرهای زیبای زیادی را ببینید، ولی این امر مستلزم داشتن وقت زیادی میباشد. اگر شما وقت زیادی را ندارید بهتر است چند شهر مهمتر را برای گردش انتخاب کنید. یکی از ترکیب های مناسب برای استفاده هرچه بیشتر از تور یک هفته ای ویتنام ترکیب پایتخت کشور ویتنام یعنی هانوی با شهرهای دانانگ و هوشی مین میباشد، که شما بتوانید در کمترین زمان از 3 شهر زیبای ویتنام دیدن کنید. در شهر زیبای دانانگ شما میتوانید پل معروف Golden Bridge که همانند دستهایی پل را نگه داشته است دیدن کنید.

مبلغ تور شامل مبلغ ارزی مطابق جدول زیر + 6.990.000 تومان (قیمت بلیط هواپیما) میباشد

ID هتل ستاره RatingشهرDBLSGLCWBCNB
1 Anise Hanoi 3*++ 9.5 هانوی 759$ 949$ 599$ 490$
Queens Finger Da Nang 3*+ 8.7 دانانگ
HOANG PHU GIA HOTEL 3 هوشی مین (سایگون)
2 Thang Long Hanoi 4*+ 8.4 هانوی 849$ 1,119$ 689$ 479$
GRAND CITITEL DANANG HOTEL 4* 9.1 دانانگ
CICILIA SAI GON 4* 7.9 هوشی مین (سایگون)
3 Daewoo Hanoi 5* 8.1 هانوی 1,089$ 1,539$ 869$ 579$
DANANG GOLDEN BAY 5* 8.7 دانانگ
EQUATORIAL HOTEL SAI GON 5 9.1 هوشی مین (سایگون)
شناسه پکیج: 30

نکات و دانستنی‌های تور ویتنام، 2شب هانوی + 3شب دانانگ + 2 شب هوشی مین (پاییز و زمستان 98)

  • تاریخ بروز رسانی 11 دیماه 98
  • ویزای کشور ویتنام با در دست داشتن دعوتنامه توریستی(که با سایر مدارک از آژانس تحویل خواهید گرفت)  و پرداخت مبلغ 25 دلار در فرودگاه‌های این کشور صادر می‌گردد.
  • قیمت نوزاد زیر 2 سال 140 دلار + بلیط هواپیما می‌باشد.
  • قیمت بلیط هواپیما بر اساس ارزانترین تاریخ های پروازی آژانس درج شده است و برای تاریخ مورد نظر مسافر ممکن است کمی گرانتر باشد. 

خدمات تور ویتنام، 2شب هانوی + 3شب دانانگ + 2 شب هوشی مین (پاییز و زمستان 98)

مدت و ترکیب تور
7 شب و 8 روز هانوی 2 شب دانانگ 3 شب هوشی مین (سایگون) 2 شب
خدمات تور
  • پرواز ماهان( تهران - کوالا - تهران ) 
    • پرواز هواپیمایی ویتنام در مسیر ( کوالا - هانوی / هوشی مین - کوالا )
  • ترانسفر فرودگاهی
  • دعوتنامه توریستی (جهت صدور ویزا در فرودگاه ویتنام)
  • پرواز داخلی (هانوی-دانانگ / دانانگ- هوشی مین)
  • راهنمای انگلیسی زبان 
  • اقامت در هتلهای لوکس به همراه صرف صبحانه 
  • گشتها مطابق برنامه سفر 
  • بیمه مسافرتی
مدارک مورد نیاز
  • اصل یا اسکن خوانای پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار از تاریخ پرواز
  • اصل یا اسکن 1 قطعه عکس جدید رنگی 4*6
  • مبلغ ریالی تور + 70 درصد مبلغ ارزی

برنامه سفر تور ویتنام، 2شب هانوی + 3شب دانانگ + 2 شب هوشی مین (پاییز و زمستان 98)

روز 1
محل: هانوی

به فرودگاه بین المللی شھر ھانوی می رسید. به محض رسیدن به استقبال شما می آیند و به ھتل در شھر زیبای ھانوی منتقل می شوید. شب را در ھتل سپری می کنید.

روز 2
محل: هانوی

صرف صبحانه در ھتل ، آغاز گشت شهری شامل بازدید از آرامگاه و موزه ی ھوشی مین، سپس معبد One Pillar Pagoda ، کاخ ریاست جمھوری به سبک بناهای مستعمراتی فرانسه، معبد تاریخی ادب وھنر و اولین مدرسه ویتنام که به افتخار کنفسیوس در سال 1070 ساخته شده، دیدن می کنید.  بعدازظھر به دیدن موزه ی نژادشناسی می پردازیم، سپس به گشت و گذار در در دریاچه شمشیر شکسته (Hoan Kiem ) و معبد Ngoc Son Temple که روی یک جزیره در بخش شمالی دریاچه است، می‌پردازیم . بعد به سمت محله قدیمی که دارای 36 خیابان است و به نام اجناسی که در آن فروخته می شوند نامگذاری شده اند، می رویم. ھنگام عصر بعنوان آخرین برنامه این روز به تماشای برنامه رقص عروسکھای روی آب می رویم، ھنرمندان این نمایش، عروسک ھا را در دکوری بی نظیر روی آب حرکت میدھند و به جای آنھا صحبت می‌کنند و می‌خندند.

روز 3
محل: دانانگ

پس از صرف صبحانه در ھتل، جھت پرواز به دانانگ به فرودگاه منتقل می شوید. در شھر دانانگ، توسط راھنمای انگلیسی زبان به ھتل منتقل می شوید و شب را در ھتل دانانگ سپری می کنید.

روز 4
محل: دانانگ

صرف صبحانه در ھتل، ساعت 8 صبح برای گشت حومه دانانگ، عازم تپه ھای Bana Hill می‌شویم، آب و ھوای ھمیشه خنک این منطقه که نام دالات دوم را از آن خود کرده یکی از جذابیتھای این بخش کوھستانی دانانگ است. در ایستگاه تله کابین برای رسیدن به چشم انداز پل بسیار معروف Golden Bridge سوار تله کابین خواهید شد، در مسیر عبور از تپه‌ھا، شھر دانانگ و پل معروف دانانگ را نظاره خواھید کرد. برای تفریح و بازی به فانتزی پارک خواهید رفت، سپس از قله شاه که ارتفاعی در حدود 1487 متر دارد دیدن میکنید. معبد معروف Linh Tu Pagoda در بالای این کوه واقع شده است. روز را به گشت و گذار کوھستانی در این منطقه سپری میکنید و ساعت 15:00 به سمت ھتل در دانانگ باز خواهید گشت .

روز 5
محل: دانانگ

صبحانه را در ھتل میل می کنید. کل روز را برای گردش و تفریح در اختیار دارید.

روز 6
محل: هوشی مین

صبحانه را در ھتل میل می کنید. سپس به فرودگاه برای پرواز به ھوشی مین، منتقل می شوید . شب را در ھتل شھر ھوشی مین سپری می کنید.

روز 7
محل: هوشی مین

بعد از صرف صبحانه در هتل آغاز گشت شهر هوشی مین شامل، بازدید از کاخ Reunification Palace و بازار Ben Thanh Market ، کلیسای جامع هوشی مین Notre Dame Cathedral of Saigon و اداره پست که به سبک فرانسوی توسط گوستاو ایفل طراحی شده ، دیدن می فرمایید. پس از آن از موزه ی بقایای جنگ شامل خودروھای زرھی، بخشھایی از توپخانه، بمب ھا و اسلحه‌ھای پیاده نظام که ھم در داخل و ھم در خارج نمایش داده شده اند، دیدن خواھید کرد. سپس به محله چینی نشین Cholon می‌رویم و از بازار سنتی Binh Tay و برج ساعت عظیم در مرکز آن دیدن می کنیم. بازدید از معبد Thien Hau ، که توسط جمعیت کلیسای چینی در قرن 19 ساخته شده است را فراموش نکنید. شب را برای گردش یا خرید در شھر سایگون در اختیار خواھید داشت.

روز 8
محل: هوشی مین

پس از صرف صبحانه، تا زمان رفت به فرودگاه بین المللی، وقت آزاد در اختیار دارید. سپس برای عزیمت به ایران به فرودگاه منتقل می شوید.

به "تور ویتنام، 2شب هانوی + 3شب دانانگ + 2 شب هوشی مین (پاییز و زمستان 98)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ویتنام، 2شب هانوی + 3شب دانانگ + 2 شب هوشی مین (پاییز و زمستان 98)"

* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)