تور 17 روزه کانادا (3شب مونترال+ 1شب اتاوا+ 3شب تورنتو+ 2شب نیاگارا +3شب بنف+ 4شب ونکوور ) نوروز 1403

تور کانادا یکی از جذابترین و مهیج ترین تورهای مسافرتی میباشد که تاکنون تجربه کرده اید. در تور کانادا ضمن اخذ ویزای مولتی 5 ساله از کشور کانادا شما میتوانید مسافرتی میکس شده از آرامش و هیجان را توامان با هم تجربه کنید. آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا با برگزاری تورهای متنوع کانادا میتواند طبق سلیقه شما، هر آنچه را که از یک تور انتظار دارید برآورده سازد. کارگزار حرفه ای آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا در کانادا، بسیار دلسوزانه شما را همانند خانواده خویش در کانادا همراهی کرده و نمیگذارند لحظه ای احساس تنهایی را حس کنید.
در تورهای کانادای آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا  با اخذ ویزای 5 ساله مولتی شما میتوانید پس از استفاده از خدمات تور کانادا که با همراهی ما انجام میدهید، و پس از اینکه به اندازه کافی با شهرهای کانادا و اطراف آشنا شدید به مدت 6 ماه در این کشور زیبا اقامت خود را ادامه داده و یا تا 5 سال، بارها و بارها به این کشور مسافرت داشته باشد. با این ویزای مولتی 5 ساله همچنین شما این امکان را خواهید داشت که با سفرهای متعدد و تحقیقات جامع از این کشور مهاجر پذیر، بصورت حضوری و در مقصد شرایط خود را با شرایط مهاجرتی آن کشور سنجیده و درصورت امکان، فرآیند مهاجرت خود را نیز شروع بفرمایید، تا بصورت قانونی و در طی مدت زمان تعریف شده بتوانید به آن مهم نیز دست یابید.

مبلغ تور شامل نرخ ارزی مطابق جدول زیر + نرخ پرواز میباشد.

ID هتل ستاره DBLSGLCWBCNBINF
1 Fairmont The Queen Elizabeth 4*+ 6,990$ 9,900$ 5,990$ 4,590$ 990$
Hilton Lac Leamy 4*
Hilton Toronto 4*
Hilton Niagara Falls Tower 4*
The Rimrock Resort Hotel 4*
Pan Pacific Vancouver 5*
شناسه پکیج: 66

نکات و دانستنی‌های تور 17 روزه کانادا (3شب مونترال+ 1شب اتاوا+ 3شب تورنتو+ 2شب نیاگارا +3شب بنف+ 4شب ونکوور ) نوروز 1403

  • هزینه واریزی سفارت کانادا جزو هزینه های تور نبوده و بر عهده مسافر میباشد
  • هزینه کلیه گشت ها طبق برنامه اعلام شده قبلا در مبلغ تور محاسبه شده، و مسافر مبلغی بابت گشت ها نخواهد پرداخت. 

خدمات تور 17 روزه کانادا (3شب مونترال+ 1شب اتاوا+ 3شب تورنتو+ 2شب نیاگارا +3شب بنف+ 4شب ونکوور ) نوروز 1403

مدت و ترکیب تور
16 شب و 17 روز مونترال 3 شب اتاوا 2 شب تورنتو 3 شب نیاگارا 2 شب بنف 3 شب ونکوور 4 شب
خدمات تور
  • اخذ ویزای مولتی کانادا
  • پرواز لوفتانزا ( تهران - تورنتو - تهران) 
  • ترانسفرهای فرودگاهی.
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی

 

مدارک مورد نیاز
  • اصل پاسپورت امضا شده
  • تمامی پاسپورتهای قدیم که ویزای معتبر از جمله (شنگن، انگلیس، امریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن و ...) در آنها وجود دارد
  • 1 قطعه عکس رنگی جدید زمینه سفید به ابعاد 3/5x4/5
  • ترجمه مدارک شغلی
    • پزشکان: پروانه مطب، دانش‌نامه و کارت نظام پزشکی
    • وکلا: پروانه وکالت
    • مشاغل آزاد: جواز یا پروانه کسب
    • مشاغل دولتی: حکم استخدامی، گواهی اشتغال به کار از سازمان یا نهاد مربوطه، آخرین فیش حقوقی
    • مشاغل غیر دولتی (صاحبان کسب و کار): روزنامه رسمی آگهی تاسیس، روزنامه رسمی آخرین تغییرات آن شرکت و معرفی نامه رسمی بر روی سربرگ با مهر و امضای مدیرعامل
    • مشاغل غیر دولتی (کارمندان): ارائه گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه بر روی سربرگ رسمی با مهر و امضا، سوابق بیمه تامین اجتماعی 
    • بازنشستگان: حکم بازنشستگی، فیش حقوقی 3 ماه آخر
    • دانش آموزان، دانشجویان: نامه اشتغال به تحصیل از مدرسه و یا دانشگاه 
    • نویسندگان: مجوز نشر و چاپ کتابهایی که طی ده سال اخیر به چاپ رسیده‌اند
    • برای فرزندان زیر 18 سالی که به طور جداگانه فقط با پدر یا مادر سفر می‌کنند، اجازه خروج ولی غایب، به صورت محضری الزامی است (این مدرک نیاز به مهر تایید دادگستری و وزارت امور خارجه دارد)
  • ترجمه تمامی صفحات شناسنامه
  • ترجمه کارت خدمت
  • ترجمه سند ازدواج
  • ترجمه مدارک ملکی (سند آپارتمان، زمین، باغ، ویلا و ... که به نام فرد متقاضی باشد)
  • مدارک مالی (شامل گردش حساب 3 ماهه+گواهی تمکن مالی که حداقل مانده آن به ازای هر نفر 100 میلیون تومان باشد)

برنامه سفر تور 17 روزه کانادا (3شب مونترال+ 1شب اتاوا+ 3شب تورنتو+ 2شب نیاگارا +3شب بنف+ 4شب ونکوور ) نوروز 1403

روز 1
محل: مونترال

ورود به مونترال، ملاقات با تور لیدر و انتقال به هتل فِیرمونت در مرکز شهر، استراحت و رهایی از خستگی پرواز و اختلاف ساعت. بهتر است در صورت تمایل  با اطراف هتل کمی آشنا شوید. مونترال دومین شهر بزرگ کانادا است و جمعیت این شهر  و حاشیه آن حدود 4 میلیون نفر است. مونترال دومین شهر بزرگ فرانسه زبان دنیا بعد از پاریس می باشد. این شهر از نظر فرهنگی و تاریخی در صدر شهرهای آمریکای شمالی قرار دارد.

روز 2
محل: مونترال وعده غذایی: صبحانه

پس از صرف صبحانه گشت کامل شهر مونترال را با بازدید از کلیسای نوتردام شروع میکنیم. این کلیسا در سال 1829 توسط یک معمار ایرلندی امریکایی ساخته شده و به عنوان یکی از زیباترین بناهای توریستی مونترال شناخته میشود. (مراسم عقد خواننده معروف کانادایی سلن دیون در این کلیسا انجام شده است) این کلیسا در منطقه قدیمی مونترال قرار دارد و در اطراف آن بناهای مختلف قدیمی و رستورانهای مختلف وجود دارد که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. سپس به سمت تپه معروف شهر که مونت رویال یعنی کوه والا یا کوه سلطنتی نیز نامیده میشود میرویم. این کوه منشا اسم شهر مونتریال هست، بعد از نیم ساعت به بالای کوه میرسیم که چشم انداز بی نظیر شهر مکان مناسبی برای عکاسی میباشد. حدود ساعت 13 به سمت کلیسای سنت ژوزف که بالای تپه 30 متری ساخته شده است میرویم و حدود ساعت 14 بسمت خیابان سنت لویس که پر از رستورانها و مراکز خرید می باشد خواهیم رفت. این مکان مناسب ترین زمان برای انتخاب رستوران و میل کردن ناهار میباشد. دیدن ساختمانهای قدیمی، دانشگاه مگ گیل و موزه هنرهای نوین جز برنامه های تور شهری مونترال خواهد بود. حدود ساعت 5 بعد از ظهر به هتل بر میگردیم  و وقت آزاد برای دوستان که از امکانات خرید اطراف هتل استفاده کنند.

روز 3
محل: کبک وعده غذایی: صبحانه

پس از صرف صبحانه ساعت 9 بسمت قدیمی ترین شهر کانادا یعنی شهر کبک خواهیم رفت فاصله زمانی مسیر حدود 3 ساعت میباشد. مرکز قدیمی این شهر ثبت جهانی یونسکو شده و سالانه توریستهای زیادی از این شهر دیدن میکنند، این شهر میزبان جشنها و فستیوالهای مختلف می باشند. از جمله این فستیوالها می توان به فستیوال زمستانی کبک اشاره کرد که بزرگترین فستیوال زمستانی دنیا محسوب می شود که از هفته آخر ژانویه تا 15 فوریه ادامه دارد. این شهر در کنار کم عرض ترین نقطه رودخانه سنت لورنس قرار گرفته. تور شهری را از ساختمان پارلمان شروع میکنیم که در کنار خیابان گراند قرار گرفته سپس به سمت قسمت قدیمی شهر می رویم، تور کبک با جاذبه های تاریخی و توریستی یکی از بهترین قسمتهای سفر کانادا محسوب می شود. در انتهای سفر بسمت بلند ترین آبشار کانادا (Montmorency Falls) با ارتفاع 84 متر می رویم امکان استفاده از تله کابین برای رفتن به بالای آبشار وجود دارد، تمام روز را در کبک به سر میبریم و سپس به سمت هتلتان در شهر مونترال بر میگردیم.

روز 4
محل: اُتاوا وعده غذایی: صبحانه

پس ازصرف صبحانه، بصورت زمینی به شهر اتاوا خوهیم رفت. ولی مسیر را کمی طولانی تر میکنیم تا در بین راه سری به دهکده توریستی مونت تریملنت (Mont tremblant) بزنیم. با حدود 1/5 ساعت در جاده به این دهکده زیبا که تابستانها بهترین زمینهای گلف و زمستانها بهترین پیستها اسکی را دارد میرسیم. پس از بازید مجددا با حدود 1/5 ساعت رانندگی به سمت شهر اتاوا پایتخت زیبای کانادا خواهیم رسید. محل اقامت شما در هتل زیبای هیلتون لکلِمی می باشد. اتاوا یکی از تمیزترین و زیبا ترین شهرهای کانادا با حدود  یک میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت میباشد.

روز 5
محل: اُتاوا وعده غذایی: صبحانه

پس از صرف صبحانه، گشت 7 ساعته شهر اتاوا شامل بازدید از ساختمان پارلمان، موزه تاریخ تمدن و بازار چه کنار پارلمان را ظروع خواهیم کرد. سپس از پارک معروفی که فستیوال گل لاله هر ساله در این مکان انجام می شود دیدن میکنیم و نهایتا به دیدن کانال ریدو که هر سال زمستان با یخ بستن تبدیل به بلند ترین پیست اسکیت دنیا می شود رفته و تور شهری اتاوا را به اتمام رسانده و به هتل بازمیگردیم.

روز 6
محل: تورنتو وعده غذایی: صبحانه

پس از صرف صبحانه، بسمت یکی از شاهکار های طبیعی کانادا یعنی هزارجزیره خواهیم رفت، فاصله از اُتاوا حدود 2 ساعت و نیم خواهد بود. در این منطقه تعداد 1864 جزیره مشترک بین استان اونتاریو کانادا و نیویورک آمریکا وجود دارد که شما به مدت یک ساعت با کروز از این جزیره های زیبا که در آبهای مشترک آمریکا و کانادا قرار دارند و همچنین از قصر زیبای بِلد (Beld Palace) از روی کشتی دیدن خواهید کرد. پس از اتمام کروز بسمت شهر کینگستون، اولین پایتخت کانادا رفته، ضمن توقف 2 ساعته در این شهر زیبا و قدیمی از یکی از بهترین دانشگاهای کانادا به نام دانشگاه کویین با رتبه جهانی 256 ام در این شهر بازدید خواهید کرد. سپس بسمت تورنتو بزرگترین شهر کانادا میرویم و در هتل Hilton Toronto اقامت خواهید کرد. این شهر بزرگترین قطب اقتصادی کانادا بوده و چهارمین شهر بزرگ آمریکای شمالی محسوب می شود.

روز 7
محل: تورنتو وعده غذایی: صبحانه - ناهار

پس ازصرف صبحانه تور شهر تورنتو را با معرفی ساختمان شهرداری قدیم و جدید شروع کرده و به معرفی خیابان معروف بی و یانگ و ساختمانهای بانک های معروف کانادا و همچنین ساختمان قدیمی کانادا و پارلمان اونتاریو می پردازیم این فرصت را خواهیم داشت که از دانشگاه تورنتو که رتبه 26 جهانی دارد بازدید کنیم وقت ناهار در منطقه خاص و قدیمی دستلری برنامه ریزی شده است. ساعت 5 عصر با هم به مدت یک ساعت بوسیله کروز تفریحی روی دریاچه اونتاریو شاهد منظره بی نظیر ساختمانهای مدرن تورنتو خواهیم بود و این روز را با معرفی یکی از زیباترین مالهای تورنتو بنام ایتون سنتر که در فاصله 600 متری هتل می باشد به اتمام می رسانیم.

روز 8
محل: تورنتو وعده غذایی: صبحانه - ناهار

تور شهری امروز با بازدید از محله ایرانی ها که در قسمت نورت یورک و ریچموند هیل می باشد شروع میکنیم در بازدید از پلازای ایرانی معمولا مسافران تمایل زیادی به بازدید و خرید از این منطقه نشان میدهند. سپس به بازدید از ادوارد گاردن رفته و از محله ثروتمند پست رود دیدن می نماییم، در هنگام ظهر برنامه ناهار را در بوفه ماندارین Mandarin Restaurant مهمان تور خواهید بود.

 بعد از صرف ناهار بسمت آکواریم تورنتو که یکی از بزرگترین آکواریم های دنیاست رفته و بعد از بازدید از این مکان به دیدن برج سی ان تاور تورنتو می رویم این برج که به برج ملی کانادا معروف هست در سال 1973 شروع به ساخت شده و در سال 1976 افتتاح شده است. مدتها به عنوان بلندترین برج یکپارچه دنیا مطرح بوده ارتفاع آن 553 متر می باشد منظره تورنتو و دریاچه اونتاریو از بالای این برج بی نظیر و به یاد ماندنی است، مخصوصا کف شیشه ای آن و راه رفتن بر روی این برج لحظات پر هیجانی را ایجاد می کند. 

روز 9
محل: نیاگارا وعده غذایی: صبحانه - ناهار

پس از صرف صبحانه، بسمت اصلی ترین جاذبه توریستی کانادا یعنی آبشار نیاگارا خواهیم رفت آبشار نیاگارا در فاصله 128 کیلومتری تورنتو با ارتفاع 51 متر دارای 3 آبشار بوده که بزرگترین آن آبشار نعل اسبی نام دارد و در قسمت کانادایی قرار گرفته و میزان آب خروجی آن 64000 متر مکعب در ثانیه می باشد که در نوع خود در دنیا بی نظیر می باشد خوشبختانه کلیه اتاقهای رزرو شده برای مسافران آژانس سفرهای اَدِلیا با منظره بی نظیر آبشار می باشد. حدود ساعت 13 به نیاگارا می رسیم و در برج چرخان نیاگارا بنام اسکایلُن جهت صرف ناهار مهمان تور خواهید بود. این برج در سال 1965 به ارتفاع 160 متر در مقابل آبشار نیاگارا ساخته شده است. بعد از صرف ناهار میتوانید به شهر بازی زیبای و بزرگ Clifton hill رفته و ساعات پر هیجانی را برای خود رقم بزنید و سپس به هتل خود یعنی هتل هیلتون نیاگارا بازگردید.

روز 10
محل: نیاگارا وعده غذایی: صبحانه

پس ازصرف صبحانه یکی از پر هیجان ترین لحظات تور نیاگارا فرا رسیده است. رفتن به زیر آبشار و حس عزمت و بزرگی آبشار نیاگارا با استفاده از کروز. بعد از کروز حدود 2 ساعت وقت آزاد برای دوستانی که میخواهند از زیپ لاین روی آبشار لذت ببرند. سپس به دهکده زیبا و قدیمی Niagara on the lake خواهیم رفت و میتوانید با خیال راحت در این دهکده زیبا قدم بزنید و ناهار خوبی را تجربه کنید. در نهایت نیز 2 ساعت را برای خرید در اوت لت معروف نیاگارا زمان خواهید داشت..  

روز 11
محل: بنف وعده غذایی: صبحانه

امروز صبح کمی زودتر صبحانه را در هتل صرف کرده و آماده شده و بسمت فرودگاه تورنتو حرکت می کنیم تا بسمت شهر کلگری پرواز کنیم، پس از پرواز جهار ونیم ساعته به این شهر خواهیم رسید و 2 ساعت در این شهر گردش خواهیم داشت و سپس به سمت یکی از زیباترین مناطق طبیعی کانادا یعنی منطقه محافظت شده بَنف که جز پارک های ملی کانادا محسوب می شود می رویم.

قسمت اصلی کوهای راکی کانادا از این قسمت شروع می شود و شامل دریاچه ها و رودخانه ها و مناظر طبیعی بی نظیر می باشد که سالانه پذیرای میلیونها توریست است. هتل زیبای ریم راک با منظره بی نظیر محل اقامت شما در این شهر زیبا خواهد بود.

روز 12
محل: بنف وعده غذایی: صبحانه

 امروز تور 12 ساعته ای را خواهیم داشت که از مناظر زیبای دریاچه لویز (Lake lious) که در میان یخچال و کوه محصور شده دیدن خواهیم کرد، هتل زیبای فِیرمونت در کنار این دریاچه باعث زیبایی مضاعف آن شده است. بعد از یک ساعت توقف بسمت یخچالهای طبیعی کلمبیا (Colombia ice field) خواهیم رفت و با استفاده از اتومبیل های مخصوص در دامنه یخچال ها رفته رفته و از این مناظر بی نظیر دیدن می کنیم در مسیر برگشت هم می توانیم از زیبایی های لیک پیتو (lake peyto) لذت ببریم.

روز 13
محل: بنف وعده غذایی: صبحانه

امروز  تور بازدید از اولین هتل فیرمونت را  که به تاریخچه ریل خط راه آهن کانادا ارتباط دارد خواهیم  داشت این هتل که سال 1888 افتتاح شده در دوران فعالیت خود محل اقامت افراد مهم و پولداری که تابستان جهت بازی گلف به این مکان می آمده اند و نیز هنر پیشه های مشهور هالیودی بوده است. سپس 2 ساعت وقت آزاد برای دیدن داون تاون شهر  بنف خواهیم داشت و نهایتا به تله کابین بنف با منظره خیره کننده اش می رویم. ارتفاع آن 2281 متر از سطح دریا می باشد و این تجربه از تور کانادا همیشه در ذهن شما خواهد ماند. در ضمن بنف چشمه های طبیعی از آبهای معدنی دارد که از قضا یکی از این مراکز روبروی هتل شمل می باشد. که براحتی از هتل ریم راک قابل دسترس است.

روز 14
محل: کاملوپس وعده غذایی: صبحانه

پس از صرف صبحانه، سفر زمینی در میان کوهای راکی از بنف بسمت ونکوور خواهیم داشت. تصمیم گرفتیم در مسیر از چند دریاچه و پارکهای موجود دیدن کنیم برای این منظور در ادامه مسیر در شهر بین راهی کاملوپس اقامت خواهیم داشت، فاصله تا این شهر حدود 5 ساعت و نیم میباشد. این روز را در این شهر زیبا به دیدن مناظر بینظیر میگذرانیم و روز بعد بسمت ونکوور می رویم. کاملوپس به فاصله 495 کیلومتری از بنف و 354 کیلومتری ونکوور قرار دارد.

روز 15
محل: ونکوور وعده غذایی: صبحانه

پس ازصرف صبحانه، در ساعت 9 صبح بسمت ونکوور در استان بریتیش کلمبیا می رویم. شهری زیبا و بی نظیر با چشم انداز کوه و دریا. ونکوور سومین شهر بزرگ کانادا و یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق کشور زیبای کانادا محسوب می شود. مرکز استان بریتیش کلمبیا شهر زیبای ویکتوریا میباشد. تقریبا ساعت 15 به هتل زیبا و کم نظیر پن پسفیک می رسیم و مسافران به اتاقهای با منظره کوه و دریا که رزو شده است راهنمایی میشوند.

روز 16
محل: ونکوور

امروز  تور شهر ونکوور را خواهیم داشت مسیر اول دیدار از منطقه قدیمی گس تاون (Gastown) هست که در اواخر قرن 18 دچار حادثه آتش سوزی شده و سپس باز سازی شده است  در میدان این شهر برج ساعت بخاری قرار دارد که با سوت خود راس ساعتهایی جلوه ویژه به این منطقه می دهد بعد از بازدید از این مرکز بسمت پارک استنلی ونکوور (stanly park) می رویم این پارک که در کناره مرکز شهر قرار دارد یکی از بهترین و زیباترین پارکهای کاناداست و در قسمتی از این پارک نشانه ای خاص سرخ پوستی بنام توتم پو  را خواهیم دید. در قسمت دیگر این پارک چشم انداز ونکوور شمال و پل معروف لایون گیت را خواهیم داشت و بعد از اتمام دیدار بسمت محله ایرانی های ونکوور یعنی لانزدل (lansdale) خواهیم رفت در این محل رستورانهای ایرانی و مغازه های مختلف وجود دارد که به شما امکان لذت بردن از یک ناهار ایرانی را میدهد. بعد از اتمام نهار از یکی پلهای معلق و هیجان انگیز بنام کاپالینو (cappalino bridge) دیدن کرده و به هتل بر می گردیم.

روز 17
محل: ونکوور وعده غذایی: صبحانه

پس ازصرف صبحانه، انتقال به بندر Tsawwassen terminal، که حدود 45 دقیقه ای مرکز شهر ونکوور قرار دارد منتقل شده و با استفاده از کشتی به شهر زیبای ویکتوریا خواهیم رفت باغ زیبای بوچارت از جمله دیدنی ها ویکتوریا بوده و سپس دان تاون زیبا و پارلمان ویکتوریا از دیدنی های دیگر این شهر می باشد پس از اتمام بازدید به همین ترتیب به شهر ونکوور بر میگردیم.

روز 18
محل: ونکوور وعده غذایی: صبحانه

پس از صرف صبحانه در صورت داشتن وقت کافی میتوانید به خرید بروید و سپس به سمت فرودگاه جهت بازگشت به ایران خواهیم رفت.

تورهای مشابه با تور 17 روزه کانادا (3شب مونترال+ 1شب اتاوا+ 3شب تورنتو+ 2شب نیاگارا +3شب بنف+ 4شب ونکوور ) نوروز 1403

به "تور 17 روزه کانادا (3شب مونترال+ 1شب اتاوا+ 3شب تورنتو+ 2شب نیاگارا +3شب بنف+ 4شب ونکوور ) نوروز 1403" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور 17 روزه کانادا (3شب مونترال+ 1شب اتاوا+ 3شب تورنتو+ 2شب نیاگارا +3شب بنف+ 4شب ونکوور ) نوروز 1403" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور 17 روزه کانادا (3شب مونترال+ 1شب اتاوا+ 3شب تورنتو+ 2شب نیاگارا +3شب بنف+ 4شب ونکوور ) نوروز 1403"

* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)