ویزای تحصیلی امریکا

راحت ترین راه قانونی برای مهاجرت به امریکا از طریق پذیرش دانشگاه و ویزای دانشجویی میباشد. 
کسانی که قصد ادامه تحصیل در امریکا را دارند، بسته به شرایطشان میتوانند از یکی از دانشگاه ها یا موسسات آموزشی در امریکا پذیرش بگیرند، نکته قابل توجه برای پذیرش در دانشگاه های امریکا این است که در اکثر دانشگاه های این کشور نیاز مبرمی به نمره زبان آکادمیک (آیلتس، تافل و...) ندارند و تنها با مصاحبه خود دانشگاه و قبولی در آن میتوانید پذیرش آن دانشگاه را بگیرید که این مسئله برای بسیاری از افراد نکته بسیار مثبتی حساب میشود، چون عمده کسانی که قصد تحصیل در کشور دیگر را دارند تا حدی زبان انگلیسی خوبی دارند ولی نمره آکادمیک آیلتس یا تافل را ندارند.

متقاضی پس از پذیرش از موسسات آموزشی و یا دانشگاه ها، در خواست ویزای دانشجویی خود را که ویزای F-1 نام دارد به همراه فرم های مربوطه به اداره مهاجرت ارائه میدهد و پس از انجام مصاحبه، در صورت قانع شدن آفیسر مربوطه، این ویزا را دریافت میکنند. ویزای F-1 ، ویزای غیر مهاجرتی میباشد و دارنده این نوع ویزا اجازه کار 20 ساعت در هفته را دارد (که با نظر دانشگاه این ساعت کار میتواند بیشتر نیز شود). به همسر و فرزندان دارنده این ویزا، ویزای F-2 تعلق میگیرد که همسر ایشان با این ویزا اجازه کار تا 40 ساعت در هفته و نیز فرزندان اجازه تحصیل در مدارس را دارند. اما اگر همسر نیز قصد تحصیل داشته باشد باید نوع ویزای خود را از F-2 به F-1 تغییر دهد.

پس از اتمام دوره تحصیل میتوانید از طریق نامه از یک کارفرمای معتبر امریکایی به همراه اصل مدرک تحصیلی (حداقل لیسانس) خود درخواست ویزای کاری H1 بدهید. که این ویزا بصورت سالانه قابل تمدید میباشد.
پس از گذراندن سال اول کاری و با ورود به تمدید ویزای کاری خود در سال دوم، نسبت به نوع کار و اعتبارتان میتوانید درخواست پاسپورت هم بدهید.

  • قیمت شامل اخذ پذیرش دانشگاه و طی کردن مراحل ویزا میباشد.
  • هزینه واریزی های سفارت در تمامی مراحل بر عهده متقاضی میباشد
خدمات شرح خدمات نرخ خدمات شرح نرخ
ویزای تحصیلی اخذ پذیرش دانشگاه و ویزای تحصیلی 1,850$ اخذ پذیرش دانشگاه و ویزای تحصیلی
شناسه پکیج: 61

نکات و دانستنی‌های ویزای تحصیلی امریکا

  • هزینه دانشگاه های امریکا بطور سالانه میباشند و ربطی به تعداد ترم ها ندارد. این هزینه نسبت به رشته و دانشگاه میتواند غالباً بین 17000 تا 24.000 دلار در سال باشد.
  • هزینه زندگی (شامل خورد و خوراک و یک سویت کوچک) برای یک نفر مجرد حدود 12.000 تا 15.000 دلار در سال میباشد که توصیه میشود با انتخاب یک همخانه علاوه بر بهبود زبان میتوانید این هزینه را کاهش دهید. یک زوج جوان نیز میتوانند با حدود 17.000 تا 20.000 دلار در سال زندگی معمولی و کوچکی داشته باشند.

خدمات ویزای تحصیلی امریکا

به "ویزای تحصیلی امریکا" امتیاز دهید

3 کاربر به "ویزای تحصیلی امریکا" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای تحصیلی امریکا"

2 دیدگاه

20 خرداد 1400

برای پسرم که الان دانشجو هست برا ی رشته انیمیشن

پاسخ به حسین اباف

30 بهمن 1400

با سلام
لطفا به شماره واتس آپ زیر پیام بدید
خودتون رو معرفی بفرمایید و موضوع درخواستی رو مطرح بفرمایید
در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد
09375120578

پاسخ به کارشناس آژانس سفرهای ادلیا
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)