باغ های بوچارت ونکوور (کانادا)

بازدید از باغ گل بوچارت (The Butchart Gardens) یکی از بایدهای سفر برای هر کسی است که در تور کانادا به استان بریتیش کلمبیا و شهر ونکوور می‌رود. باغ های بوچارت هر سال میزبان بیشتر از 1 میلیون نفر از سراسر جهان هستند؛ کسانی که برای لذت بردن از تماشای باغ‌های گل رنگارنگ و بی‌نهایت زیبا، در مجموعه‌ای با بیشتر از 22 هکتار مساحت به اینجا می‌آیند. باغ های بوچارت در 23 کیلومتری شمال شهر ویکتوریا در جزیره ونکوور قرار گرفته‌اند. پیشنهاد می‌کنیم حداقل 4 ساعت از روزتان را برای بازدید از این باغ‌های زیبا اختصاص دهید. در شب‌های تابستان در این باغ، شما می‌توانید نمایش‌های تماشایی آتش‌بازی را هم ببینید.

باغ های بوچارت ونکوور (کانادا)

قدمت باغ های بوچارت کانادا به حدود 100 سال پیش بر می‌گردد، زمانی که جنی بوچارت تصمیم گرفت در یک معدن سنگ رهاشده یک باغ گل ایجاد کند. شوهرش یک تاجر ثروتمند بود که داخل جزیره یک کارخانه سیمان داشت و این معدن سنگ محل استخراج سنگ‌آهک مورد نیاز کارخانه‌اش بود. خلاقیت و رویای این خانم باعث به وجود آمدن مکانی شد که حالا یکی از زیباترین باغ‌های گل در تمام دنیا و یکی از محبوب‌ترین مکان های دیدنی کانادا است.

باغ گل بوچارت بخش‌های تماشایی و متنوع فراوانی دارد. یکی از نمادین‌ترین و محبوب‌ترین بخش‌ها در میان مسافران تور کانادا "باغ غرق‌شده" است. در این قسمت می‌توانید از منظره پیش رویتان لذت ببرید، قبل از این که به سمت پایین به داخل باغ‌هایی بروید که با درختان، گل‌ها، درختچه‌ها و چمنزارها پر شده‌اند. باغ ژاپنی فضایی فوق‌العاده سرسبز و آرامش‌بخش دارد؛ بازدید از باغ‌های ایتالیایی و مدیترانه‌ای و گیاهان و نمایشگاه‌های فوق‌العاده زیبایشان را هم به هیچ عنوان نباید از دست بدهید.

The Butchart Gardens

باغ بوچارت کانادا در هر فصل جذابیت‌ها و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. اگر در فصل بهار به تور کانادا رفتید، فرصت دیدن باغ های گل بوچارت را از دست ندهید. تماشای منظره هزاران گل رنگارنگ همراه با درختان سرسبز، فوق‌العاده لذت‌بخش و به‌یادماندنی خواهد بود. تابستان زمان برگزاری نمایش‌های خیره‌کننده آتش‌بازی در باغ است. نمایش‌های آتش‌بازی فوق‌العاده محبوب هستند، در نتیجه اگر می‌خواهید از تماشای آن‌ها لذت ببرید، زودتر از موئد حرکت کنید تا بتوانید جای خالی برای نشستن پیدا کنید. پاییز زمان لذت بردن از مناظر رویایی درختان افرا است که به رنگ قرمز و نارنجی در آمده‌اند. در زمستان می‌توانید از خانه سابق خانواده بوچارت دیدن کنید. کریسمس زمانی جادویی برای بازدید از باغ های بوچارت در تور ونکوور است، زمانی که تزئینات و چراغانی باغ، همراه با سرودهای کریسمسی و بر پا شدن محوطه‌های اسکیت روی یخ، شما را حسابی به حال و هوای این فستیوال می‌برند.

بسته به زمانی که از باغ بوچارت ونکوور دیدن می‌کنید، قیمت‌های ورودی متفاوت هستند. در تابستان بلیت ورودی شامل دسترسی به گزینه‌های سرگرمی و نمایش آتش‌بازی (تنها در روزهای شنبه) هم می‌شود. در فصل‌های بهار، تابستان و پاییز بلیت ورودی باغ های گل بوچارت برای بزرگسالان در حدود 30 دلار و برای بچه‌های 13 تا 17 سال 15 دلار است. در تمام روزهای ماه نوامبر قیمت‌ها شامل تخفیف بوده و به ترتیب 22 و 11 دلار برای بزرگسالان و بچه‌ها هستند. قیمت بلیت ورودی برای فصل زمستان هم حدود 25 دلار (بزرگسالان) و 12 دلار (بچه‌ها) است. در باغ گل بوچارت چندین رستوران و کافه آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان در فضاهای بسیار دلپذیر و زیبایشان هستند.

منبع: tracystravelsintime.com
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 6

به "باغ های بوچارت ونکوور (کانادا)" امتیاز دهید

6 کاربر به "باغ های بوچارت ونکوور (کانادا)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ های بوچارت ونکوور (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید