پل معلق کاپیلانو ونکوور (کانادا)

پل معلق کاپیلانو (Capilano Suspension Bridge) بدون شک یکی از 10 جاذبه برتر شهر ونکوور و یکی از جذاب‌ترین مکان های دیدنی کانادا است. این پل در پارکی با همین نام (پارک پل معلق کاپیلانو) قرار گرفته است؛ پارک غیر از هیجان قدم گذاشتن رو این پل جالب‌توجه، فرصت انجام ماجراجویی‌هایی دیگر مانند قدم زدن در لبه صخره و رفتن به بالای درختان را هم به مسافران تور کانادا می‌دهد. پل معلق کاپیلانو در فاصله حدودا 20 دقیقه‌ای مرکز شهر ونکوور قرار گرفته است و از زمان ساختش در سال 1889، میزبان چندین میلیون بازدیدکننده مشتاق هیجان از سراسر دنیا بوده است.

پل معلق کاپیلانو ونکوور (کانادا)

پل معلق کاپیلانو در ارتفاع 70 متری بالای رودخانه کاپیلانو قرار گرفته و 137 متر طول دارد. از روی پل مسافران تور کانادا می‌توانند منظره‌هایی خیره‌کننده و البته نفسگیر از دره زیر پایشان را ببینند. عبور از پل تا حدودی نیازمند داشتن حس ماجراجویی است و مطمئنا برای افرادی که ترس از ارتفاع دارند مناسب نیست. روزهایی که باد شدید می‌وزد، می‌توانید تاب خوردن پل در زیر پایتان را حس کنید.

پارک پل معلق کاپیلانو در نظر ونکووری‌ها و همچنین گردشگران، یک پارک تفریحی پر از جاذبه‌های فضای باز و مرتبط به طبیعت است. با پرداخت هزینه‌ی ورودی پارک، شما نه تنها می‌توانید از روی پل معلق کاپیلانو عبور کنید، بلکه می‌توانید از طریق ماجراجویی روی سایبان جنگل (Treetops Adventures) از دریچه چشم یک سنجاب جنگل را تجربه کنید یا این که در محل پیاده‌روی در لبه صخره (Cliffwalk) هیجان مطلق را در تمام وجودتان حس کنید. در Cliffwalk مسافران تور کانادا می‌بایست از پیاده‌راهی عبور کنند که به وجه شرقی دره کاپیلانو وصل شده و جایی بین زمین و آسمان روی رودخانه معلق است. این پیاده‌راه 213 متر طول و 91 متر از سطح زمین ارتفاع دارد.

Cliffwalk

راهنمای بازدید از پل معلق کاپیلانو ونکوور در تور کانادا

برای اولین بازدیدتان از پارک پل معلق کاپیلانو ونکوور در تور کانادا، می‌بایست حداقل 3 ساعت از روزتان را برای تجربه تمام جذابیت‌های پارک و گشت و گذار در آن کنار بگذارید. از آنجا که پارک تنها حدود 20 دقیقه از مرکز شهر ونکوور فاصله دارد، می‌توانید به راحتی برنامه سفر خود را با بازدید از دیگر مکان های دیدنی ونکوور مانند پارک استنلی و آکواریوم ونکوور ترکیب کنید. یک گزینه دیگر اقامت در منطقه شمال ونکوور است. اقامتگاه کوهستانی گروس به پل معلق کاپیلانو بسیار نزدیک است؛ این اقامتگاه در تمام طول سال باز است و گستره متنوعی از فعالیت‌های فضای بیرون به اضافه گزینه‌های عالی غذا خوردن را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

پل معلق کاپیلانو

نگران نباشید اگر در زمان بازدیدتان از پل معلق کاپیلانو ونکوور در تور کانادا برف یا باران ببارد؛ شما همچنان می‌توانید روی پل قدم بزنید. کارکنان باملاحظه پارک، به شما روپوش‌های بارانی پلاستیکی می‌دهند، اگر نیاز داشته باشید. در ضمن حتی در هوای بد هم منظره‌هایی که از روی پل معلق کاپیلانو قابل رویت هستند، نفس‌گیر و هیجان‌آورند.

متاسفانه این پل برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند قابل دسترس نیست. اگر برای راه رفتن نیازمند کمک گرفتن از کسی هستید، این جاذبه توریستی کانادا به کار شما نمی‌آید. اجازه بردن کالسکه را هم به روی پل ندارید؛ شما می‌توانید کودک خود را همراه ببرید، تنها در صورتی که او را با کریرهای پوشیدنی، پشت یا در بغلتان داشته باشید. اگر بودجه کمی برای سفرتان دارید و می‌خواهید یک تور ارزان کانادا داشته باشید، می‌توانید از یک پل معلق دیگر در شمال ونکوور دیدن کنید که ورودیش رایگان است. این پل در پارک دره لین قرار گرفته است.

عکس پل معلق کاپیلانو ونکوور (کانادا)

پل معلق کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو

منبع: tripsavvy.com
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 13

به "پل معلق کاپیلانو ونکوور (کانادا)" امتیاز دهید

4 کاربر به "پل معلق کاپیلانو ونکوور (کانادا)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل معلق کاپیلانو ونکوور (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید