برنامه گشت کشور کانادا، شهر تورنتو

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، برای مسافرینی که می‌خواهند در کمترین زمان بیشترین استفاده را از سفر خود به کشور کانادا داشته باشند میتوانند از برنامه سفری که آژانش سفرهای اَدِلیا تدارک دیده استفاده کنند تا بهترین صرفه جویی را در وقت خود کرده باشند. این برنامه سفرها با کمک بیش از یک دهه تجربه و بر اساس مسافت و مسیر حرکت کوتاه بین جاذبه های هر شهر نوشته شده اند تا با صرف حداقل هزینه و طی کردن کمترین مسیر بیشترین استفاده را ببرید. اجرا کردن این برنامه ها در هر شهر یقینا در هدر ندادن زمانتان بسیار موثر بوده و بهترین پیشنهاد ممکن میباشد.

برنامه گشت کشور کانادا، شهر تورنتو

معمولا شهر تورنتو 4 تا 5 روز از تورهای کشور کانادا را به خودش اختصاص میدهد. شهر تورنتو یکی از اصلی ترین شهرهای کانادا  میباشد. این برنامه سفر بر مبنای هتل هیلتون (Hilton Downtown) چیده شده و قاعدتا مسافرینی که محل اسکانشان در این هتل و یا اطراف آن باشد راحت تر میتوانند طبق این برنامه پیش بروند.
در این شهر، دیدنی های بسیاری وجود دارد. روز اول خود را میتوانید به دیدن برج CN Tower و بالا رفتن و خوردن ناهار در این برج زیبا سپری کنید. در این برج شما میتوانید با هزینه جداگانه ای در پیاده روی شیشه ای که دورتادور برج ساخته شده با استفاده از کمربندهای ایمنی نگهدارنده پیاده روی کنید. پس از صرف ناهار میتوانید به موزه نزدیک برج CN Tower به نام AGO (Art Gallery of Ontario) بروید. چون قطعا هنرهای بینظیری را در آنجا خواهید دید که ممکن است در هیچ کجای دنیا نبینید.


در روز دوم میتواند با دیدن China Town که در نزدیکی هتل هیلتون میباشد شروع شود و در ظهر و بعد از آن میتوانید به جزیره تورنتو بروید که این امر توسط قایق هایی که در ساحل وجود دارند میسر است. در آن جزیره میتوانید زیبایی های شهر تورنتو را در یک قاب ببنید و از تفریحات جزیره شامل دوچرخه سواری، قایق سواری و پیاده روی در محیط زیبا لذت ببرید. پس از بازگشت و در پایان روز نیز میتوانید به Dundas Square (میدان دونداس) بروید و در رستورانهای تراس دار اطراف آن با یک نوشیدنی دل چسب رفت و آمد های این میدان زیبا را تماشا کنید. 


در روز سوم شما میتوانید از Royal Ontario Museum  موزه جانوران ما قبل تاریخ (دایناسورها)، خیابان Yorkville که مملو از فروشگاه های جذاب و خانه های ویکتوریاست و سپس Casa Lama باغ عمارتی به سبک گوتیک دیدن کنید و در پایان شب و بازگشت به هتل حتما به میدان Nathan Philips Square بروید، سرزندگی مردم و شلوغی میدان، زیبایی های اینجا را دوچندان کرده.

در روز چهارم پس از کمی گشت شهری و مراکز خرید میتوانید یکی از رستورانهای متفاوت زیر را برای صرف شام انتخاب کنید:

  • Tournament : شام قرون وسطایی با دست، همراه با نمایش شوالیه ها ( که از قبل یار بلیط تهیه کنید و از بعد از ظهر تا شب هنگام وقت شما را پر خواهد کرد.
  • رستوران O Noir : که شما در آن در تارکی مطلق سفارش غذا میدهید و نوش جان میکنید. البته در ابتدا خط بریل را به شما آموزش میدهند. 

 

انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 382

به "برنامه گشت کشور کانادا، شهر تورنتو" امتیاز دهید

3 کاربر به "برنامه گشت کشور کانادا، شهر تورنتو" امتیاز داده اند | 2.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه گشت کشور کانادا، شهر تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید