خبر تکراری: پرسپولیسی ها به کانادا دعوت شدند

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، اگر مسئله ای پیش نیاید، برانکو و تیمش برای برپایی اردوی تابستانی خود به کانادا سفر خواهند کرد.

خبر تکراری: پرسپولیسی ها به کانادا دعوت شدند

پرسپولیسی ها به کانادا دعوت شدند

این اولین بار نیست که پرسپولیس به کانادا دعوت شده. چند سالی هست که مدام می شنویم قرمزها برای برپایی اردو و یا برگزاری بازی های دوستانه به کانادا دعوت شده اند اما پرسپولیس تا امروز رنگ کانادا را هم ندیده است.

با این حال باز خبر رسیده که یک شرکت ورزشی در کانادا با ارسال دعوت نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس، تیم برانکو را برای برگزاری اردویی چند روزه و چند بازی دوستانه در تابستان به کشورش دعوت نموده و حتی بازیکنان این تیم چند روز پیش فرم های دریافت ویزا را پر نموده اند.

گویا این سفر در زمستان گذشته برنامه ریزی شد و بعد از آنالیز های لازم، شورای برون مرزی روز 27 اسفند 97 سفر پرسپولیسی ها به کانادا را مصوب کرد. سفری که حتی موافقت وزیر امور خارجه را گرفته و این موافقت به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال هم ابلاغ شده است.

حالا فقط مانده دریافت ویزا که احتمالا 39 روز طول می کشد و بازیکنان پرسپولیس همین چند روز پیش فرم های مربوط به آن را پر کردند. اگر مسئله ای پیش نیاید، برانکو و تیمش برای برپایی اردوی تابستانی خود به کانادا سفر خواهند کرد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 17

به "خبر تکراری: پرسپولیسی ها به کانادا دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر تکراری: پرسپولیسی ها به کانادا دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید