والیبال جوانان دنیا، تاریخ ساز، طلایی و سروقامت مثل جوانان والیبال ایران، شاگردان عطایی از ایتالیا انتقام گرفتند و قهرمان شدند

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، تیم والیبال جوانان ایران برای نخستین بار در تاریخ به عنوان قهرمانی مسابقات زیر 21سال دنیا رسید.

والیبال جوانان دنیا، تاریخ ساز، طلایی و سروقامت مثل جوانان والیبال ایران، شاگردان عطایی از ایتالیا انتقام گرفتند و قهرمان شدند

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال جوانان ایران در دیدار فینال مسابقات والیبال قهرمانی دنیا که در شهر منامه بحرین برگزار گردید، به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید تا برای نخستین بار جام قهرمانی زیر 21 سال دنیا را بالای سر ببرد.

براساس این گزارش، شاگردان بهروز عطایی در ست نخست با نتیجه 25 بر 17 از حریف شکست خوردند، ولی با پیروزی 25 بر 17 در ست دوم به جریان بازی برگشتند.

آنها ست سوم را هم فوق العاده شروع کردند و 8 بر 2 از ایتالیا که خولیو ولاسکو را به عنوان مدیر فنی در اختیار داشت، پیش افتادند و در نهایت 25 بر 23 برنده شدند تا تنها یک ست برای پیروزی و قهرمانی دنیا فاصله داشته باشند.

ایتالیا در ست چهارم با تکیه بر دفاع روی تور بهتر و اشتباهات بیشتر بازیکنان ایران با نتیجه 25 بر 22 پیروز شد تا سرنوشت معین قهرمانی به ست پنجم کشیده گردد.

بازی در ست پنجم پابه پا پیش رفت، ولی تیم ایران در نهایت 15 بر 12 برنده شد تا برای نخستین بار در تاریخ، قهرمان مسابقات زیر 21 سال دنیا گردد.

تیم کشورمان در مرحله دوم مسابقات برابر همین تیم ایتالیا با نتیجه 3 بر یک شکست خورده بود و با پیروزی در بازی امشب از حریف اروپایی خود انتقام گرفت و قهرمان دنیا شد.

پیش از این دیدار تیم برزیل با غلبه بر روسیه به عنوان سومی مسابقات رسید و تیم آرژانتین توانست با شکست دادن چین در صندلی پنجم قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 134

به "والیبال جوانان دنیا، تاریخ ساز، طلایی و سروقامت مثل جوانان والیبال ایران، شاگردان عطایی از ایتالیا انتقام گرفتند و قهرمان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال جوانان دنیا، تاریخ ساز، طلایی و سروقامت مثل جوانان والیبال ایران، شاگردان عطایی از ایتالیا انتقام گرفتند و قهرمان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید