داودی: از ولاسکو سپاسگزارم، دیدار ایران ایتالیا سال ها در خاطره ها باقی می ماند

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، خبرنگاران: رحمان داودی دریافت کننده تیم ملی کشورمان که در دیدار برابر ایتالیا بسیار پرفروغ ظاهر شد، از این مسابقه به عنوان دیداری که سال ها در خاطره والیبال دوستان باقی خواهد ماند یاد کرد.

داودی: از ولاسکو سپاسگزارم، دیدار ایران ایتالیا سال ها در خاطره ها باقی می ماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پس از پیروزی ایران مقابل صربستان، خولیو ولاسکو دست به تغییر دو بازیکن زد. آرش کمالوند و رحمان داودی، دو بازیکن جوانی که در پست دریافت کننده با تیم ب تمرین می کردند و تشنه تجربه بیشتر بودند.

ولاسکو با انجام این دو تغییر آن هم پس از پیروزی ارزشمند برابر صربستان سؤال های زیادی را در ذهنها به وجود آورد. به هرحال این دو بازیکن جایگزین برای دیدار با ایتالیا و کوبا همراه تیم ملی راهی مودنا شدند.

رحمان داودی دریافت کننده تیم ملی کشورمان که شب گذشته، بسیار پرفروغ ظاهر شد و ولاسکو را از انتخابش سربلند بیرون آورد، پس از دیدار مقابل ایتالیا و شکست این تیم برابر تماشاگران خودی در خانه گفت: این دیدار جدا از برد و باخت، واقعاً زیبا بود. مسابقه ای بود که سال ها از خاطره ها محو نخواهد شد.

وی ادامه داد: اگر می خواستیم این بازی را ببریم باید از حداکثر توان خود استفاده می کردیم. بچه ها از حداکثر توان خود هم بیشتر انرژی گذاشتند تا توانستیم به این پیروزیت بزرگ دست پیدا کنیم.

داودی یادآور شد: هرکس به طریقی به تیم یاری کرد. من هم سعی کردم بهتر دریافت کنم و خوب اسپک بزنم. در جاهایی هم توانستم در سرویس خوب عمل کنم. فرقی نمی کند من باشم یا کس دیگری، مهم این است تیم پیروز گردد. از اینکه در این شرایط حساس جواب دادم و به تیم یاری کردم واقعاً خوشحالم. از ولاسکو هم به خاطر اعتماد کردن به من سپاسگزارم.

بازیکن جوان تیم کشورمان اضافه نمود: نکته خیلی مهم در این دیدار این بود که ما ثابت کردیم که می توانیم در شرایط سخت و حساس پیروز شویم به شرط آنکه تا آخر بجنگیم آن هم مقابل ایتالیا، یکی از قدرت های والیبال جهان.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 260

به "داودی: از ولاسکو سپاسگزارم، دیدار ایران ایتالیا سال ها در خاطره ها باقی می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داودی: از ولاسکو سپاسگزارم، دیدار ایران ایتالیا سال ها در خاطره ها باقی می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید