استقبال سفیر انگلیس در تهران از مذاکرات فنی درباره راکتور اراک

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، سفیر انگلیس در تهران که در مذاکرات روز دوشنبه هیات های انگلیس، ایران و چین درباره پروژه مدرن سازی راکتور اراک حضور داشته است ضمن استقبال از حضور هیات کشورش در این مذاکرات گفت: همکاری های غیر نظامی هسته ای یکی از مهم ترین منفعت های برجام برای ایران است.

استقبال سفیر انگلیس در تهران از مذاکرات فنی درباره راکتور اراک

به گزارش ایسنا، راب مک ایر روز دوشنبه در صفحه توییتر در ادامه از حضور پروفسور رابین گرایمز به همراه هیاتی از بریتانیا و هیاتی از چین برای گفت وگوهای فنی در مورد پروژه مدرن سازی راکتور اراک استقبال کرد.

شایان ذکر است، نشست هماهنگی ایران و روسای مشترک کارگروه مدرن سازی رآکتور تحقیقاتی خنداب با حضور هیأتی از سازمان انرژی اتمی ایران و هیأت هایی از چین و انگلیس صبح امرروز دوشنبه 22 مهر 1398 در محل سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

بهروز کمال وندی معاون امور بین الملل حقوقی و مجلس، راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران و هیأت کارشناسی از چین به ریاست وی کینگ مینگ از بخش همکاری های بین المللی کمیسیون انرژی اتمی چین (CAEA)، هیأت های سه کشور را در این جلسه سرپرستی می کردند.

مذاکرات فنی سه جانبه هیأت های ایرانی چینی و انگلیسی در زمینه پروژه مدرن سازی رآکتور آب سنگین خنداب (اراک) طی دو روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 24 مهر 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 306

به "استقبال سفیر انگلیس در تهران از مذاکرات فنی درباره راکتور اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال سفیر انگلیس در تهران از مذاکرات فنی درباره راکتور اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید