ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر انگلیس توسط منچستریونایتد

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، منچستریونایتد در شبی که نوریچ سیتی را شکست داد، یک رکورد هم در لیگ برتر فوتبال انگلیس به ثبت رساند.

ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر انگلیس توسط منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی یکشنبه شب در دیداری خارج از خانه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، پیروز شد میزبانش نوریچ سیتی را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

این نتیجه نه تنها پرگل ترین برد شیاطین سرخ از هفته اول لیگ برتر (پیروزی خانگی 4 بر صفر مقابل چلسی) بود، بلکه با ثبت یک رکورد در لیگ برتر انگلیس توسط آنها همراه شد.

گل اول بازی که توسط اسکات مک تامینی به ثمر رسید، منچستریونایتد را به اولین تیم در تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل کرد که در این رقابت ها دو هزار گل زده است.

به این ترتیب هافبک اسکاتلندی منچستریونایتد در زمره آن دسته از ستاره های این تیم نهاده شد که گل های تاریخی شیاطین سرخ را در لیگ برتر جزیره به ثبت رسانده اند.

این چهارمین گل هافبک 22 ساله منچستریونایتد در این فصل لیگ برتر انگلیس بود که سبب شد تیمش 13 امتیازی گردد و به رده هفتم جدول صعود کند.

روند گلزنی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (از سال 1992) در ماه آگوست سال 1992 توسط مارک هیوز شروع شد، پانصدمین گل این تیم در این رقابت ها توسط اندی کول در ماه فوریه سال 1999 به ثبت رسید، گل هزارم شیاطین سرخ را کریستیانو رونالدو در سال 2005 زد، هزاروپانصدومین گل این تیم سال 2011 به نام دیمیتار برباتوف نوشته شد و حالا دوهزارمین گل این تیم هم توسط مک تامینی به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 آبان 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 323

به "ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر انگلیس توسط منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر انگلیس توسط منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید