جدال تیم فوتبال هفت نفره ایران و انگلستان برای صعود به فینال

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان با شکست تیم برزیل در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان که در آرژانتین جریان دارد، پیروز شد به جمع چهار تیم برتر جهان راه یابد.

جدال تیم فوتبال هفت نفره ایران و انگلستان برای صعود به فینال

امین اله مانی، سرمربی تیم ملی در مورد این دیدار گفت: همان طور که پیش بینی می کردیم، دیدار بین تیم های برزیل و کانادا در گروه A با پیروزی برزیل همراه بود و بر این اساس ایران که تیم دوم گروه B شناخته شده بود، در دیدار مرحله دوم به مصاف تیم اول گروه A یعنی برزیل رفت.

وی اضافه نمود: دیدار بسیار حساس و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و تا انتها وقت قانونی، هیچ کدام از تیم ها گلی به ثمر نرساندند و نتیجه صفر، صفر باقی مانده بود.

رئیس انجمن فوتبال معلولین توضیح داد: با انتها یافتن وقت قانونی، نوبت به وقت اضافه رسید که در وقت اضافه اول هم نتیجه تغییری نکرد و در آخرین دقایق وقت اضافی دوم، حسین تیزبر یک گل به ثمر رساند و ایران با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد.

سرمربی تیم ملی گفت: بر این اساس ایران به دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی صعود کرد و روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم انگلستان به میدان خواهد رفت. از سوی دیگر تیم روسیه و اوکراین نیز در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی با هم روبرو می شوند و برنده این دیدار نیز دیگر فینالیست این دوره از مسابقات جهانی خواهد بود.

اله مانی خاطر نشان کرد: دیدار با برزیل، بسیار سنگین بود و حتی از دیداری که با این تیم در بازی های پارالمپیک ریو داشتیم نیز سخت تر بود. این دشواری به خاطر ایجاد تغییرات عمده در نحوه کلاس بندی ورزشکاران است که تمام تیم ها را درگیر کرد و مجبور شدیم با ارنج خاصی در مسابقات حاضر شویم اما به لطف خدا توانستیم بار دیگر در جمع 4 تیم برتر جهان قرار بگیرم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 30 مهر 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 315

به "جدال تیم فوتبال هفت نفره ایران و انگلستان برای صعود به فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال تیم فوتبال هفت نفره ایران و انگلستان برای صعود به فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید