راز ایتالیایی اختلاف استراماچونی با استقلال!

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، خبرنگار ایتالیایی نزدیک به استراماچونی درباره علل ناراحتی سرمربی استقلال نکات تازه ای را یاد آور شده است. مارتزیو از ناکامی باشگاه استقلال در جذب بازیکنان مد نظر استراماچونی پرده برداشته و در این راستا به جزئیاتی اشاره نموده است. او در گزارش تازه خود چنین نگاشته:

راز ایتالیایی اختلاف استراماچونی با استقلال!

مهاجم فیورنتینا در یکقدمی ایران بود ولی باشگاه عقب نشست و راه به روی توافقات بسته شد. این یک عامل دیگر برای اختلاف بین استقلال و استراماچونی است. پشت پرده این اختلافات، جابجایی بوده است. مهاجم 36 ساله فرانسوی که از برنامه های فنی فیورنتینا و مونتلا خارج مانده بود، یک نشانه دیگری است که اختلافات بین باشگاه ایرانی و سرمربی ایتالیایی را مشهود تر می نماید.

مربی سابق اینتر، سیریل تیریو را برای استقلال می خواست و تمایل داشت از او و دیاباته به عنوان یک زوج خط حمله در سطح لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. درخواست استراماچونی برای جذب تیریو شفافی بود و او به واسطه آمار 75 گل در 258 بازی سری آ در میان گزینه های اصلی قرار داده شده بود. تیریو در اودینزه هم سابقه کار با استراماچونی را داشته است.

در هر صورت، علی رغم تمایل بازیکن فصل پیش فیورنتینا، باشگاه استقلال پس از یک پروسه طولانی عقب کشید. نکته مهم در این مورد این است که استراماچونی زمانی از این اتفاق خبردار شده که کار از کار گذشته بوده و باشگاه به دلیل فراهم نبودن بودجه کافی برای جذب این بازیکن، او را به خدمت نگرفت.

تیریو به لطف مدیر برنامه مشهور ایرانی خود برای حضور در ایران چراغ سبز نشان داد اما بعد از اینکه توافقات انجام شد و باشگاه استقلال یکباره از جذب او عقب کشید، دیگر به نظر نمی رسد تمایلی برای حضور در ایران داشته باشد. این اتفاق بعد از مسئله درامه، میلیچ و پوچارلی که همین اتفاق برای شان افتاد و باشگاه با وجود موافقت بازیکنان، قرارداد را امضا نکرد، رخ داد. این در حالی است که باشگاه استقلال با استراماچونی قرار گذاشته که 4 بازیکن خارجی جذب کند. حالا اوضاع کمی پیچیده شده و در عین حال یک قرار ملاقات بین فدریکو پاستورلو، ایجنت استراماچونی و مدیرعامل باشگاه استقلال خواهد بود تا درباره قرارداد سرمربی و کادر فنی استقلال مجدداً صحبت گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 مرداد 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 195

به "راز ایتالیایی اختلاف استراماچونی با استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز ایتالیایی اختلاف استراماچونی با استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید