نمایندگان محافظه کار انگلیس تهدید شدند

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، شبکه اسکای نیوز از تهدید نمایندگان محافظه کار انگلیس در صورت کوشش برای جلوگیری از برگزیت بدون توافق خبر داده است.

نمایندگان محافظه کار انگلیس تهدید شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه اسکای نیوز اعلام نمود: به نمایندگان محافظه کار انگلیس از سوی مقام های ارشد این حزب هشدار داده شده است که اگر از کوشش های مربوط به جلوگیری از برگزیت بدون توافق حمایت نمایند، از این حزب اخراج خواهند شد.

اسکای نیوز به نقل از یک منبع مطلع اضافه کرد: نمایندگان محافظه کار در مجلس انگلیس تهدید شده اند که اگر از کوشش های احزاب مخالف برای جلوگیری از برگزیت بدون توافق حمایت نمایند، از حزب محافظه کار اخراج خواهند شد و باید از این پس به عنوان نمایندگان مستقل فعالیت نمایند.

تعطیلات تابستانی مجلس انگلیس سه شنبه به انتها خواهد رسید و نمایندگان قصد دارند طرحی را برای جلوگیری از برگزیت بدون توافق مورد آنالیز قرار دهند.

مقام های حزب محافظه کار نسبت به هرگونه حمایت نمایندگان این حزب از طرح مذکور یا هرگونه کوشش دیگری برای جلوگیری از برگزیت بدون توافق هشدار داده اند.

این در شرایطی است که جرمی کوربین رهبر حزب کارگر نیز در اظهاراتی تاکید نمود: این حزب هر اقدام و کوشش ممکنی را برای جلوگیری از برگزیت بدون توافق انجام خواهد داد.

وی اضافه کرد: اقدام بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در تعطیلی مجلس یک حمله به دموکراسی است که باید در برابر آن مقاومت کرد.

کوربین گفت: روز دوشنبه کابینه سایه تشکیل جلسه می دهد تا درباره طرح های مربوط به جلوگیری از برگزیت بدون توافق بحث و گفتگو کند. ما با همه احزاب همکاری خواهیم کرد تا اقدامات لازم برای دور کردن کشور از پرتگاه فعلی را انجام دهیم.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس وعده داده است تا بریتانیا را در روز 31 اکتبر با توافق یا بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج کند. این در شرایطی است که بعضی از نمایندگان محافظه کار تهدید نموده اند که برای جلوگیری از برگزیت بدون توافق، علیه وی رای خواهند داد.

جانسون پیش از این تهدید نموده است که حتی حاضر است مجلس انگلیس را به حالت تعلیق درآورد تا بتواند مانع از مخالفت نمایندگان مجلس با برگزیت بدون توافق گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 20 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 226

به "نمایندگان محافظه کار انگلیس تهدید شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان محافظه کار انگلیس تهدید شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید