یونیورسیاد دانشجویان دنیا، شکست نزدیک والیبال ایران برابر فرانسه

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در نخستین دیدار خود در بازی های دانشجویان دنیا برابر فرانسه باخت.

یونیورسیاد دانشجویان دنیا، شکست نزدیک والیبال ایران برابر فرانسه

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ایتالیا، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در نخستین دیدار دور مقدماتی خود در یونیورسیاد 2019 در ناپل ایتالیا، برابر فرانسه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد.

ایران در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با نتایج 25 بر 12، 25 بر 19 و 15 بر 8 مغلوب شد. ایران پس از این که دو ست نخست را از دست داد، به بازی برگشت و پیروز شد با نمایشی عالی ست های سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 19 و 27 بر 25 به سود خود انتها دهد اما در نهایت در ست پنجم با نتیجه 15 بر 8 مغلوب شد و به یک امتیاز این بازی قناعت کرد.

علی رمضانی، حمید حمودی، امیر حسن فرهادی، قاسم کارخانه، شایان شاهسون، میر بابک موسوی، رحمان تقی زاده، سهند الله وردیان، طیب عینی، کیاوش حیدری، سعید رنجبر و محمد دلیری ترکیب 12 نفره تیم والیبال ایران در این رقابت ها هستند.

ایران با فرانسه، برزیل، کانادا و لهستان در گروه C رقابت های والیبال یونورسیاد 2019 واقع شده است و در بازی بعدی خود روز دوشنبه به مصاف کانادا می رود.

سرمربیگری تیم ملی والیبال دانشجویان ایران بر عهده علی پورعروجی است، مهدی مقدم منش نیز سرپرست و مربی این تیم است.

محمدرضا دهخدا، رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی و سرپرست کاروان ایران به همراه دیگر مسئولان این فدراسیون با حضور در سالن این رقابت ها از نزدیک نظاره گر بازی والیبال ایران و فرانسه شدند.

در این بازی از سیستم ویدئو چک استفاده نشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 86

به "یونیورسیاد دانشجویان دنیا، شکست نزدیک والیبال ایران برابر فرانسه" امتیاز دهید

1 کاربر به "یونیورسیاد دانشجویان دنیا، شکست نزدیک والیبال ایران برابر فرانسه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیورسیاد دانشجویان دنیا، شکست نزدیک والیبال ایران برابر فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید