استفاده بی رویه کاغذتوالت در آمریکا، تهدیدی برای جنگل های کانادا

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، گزارش جدید انجمن دفاع از منابع طبیعی نیویورک، نشان داد که استفاده زیاد از کاغذ توالت در آمریکا، به جنگل های کانادا آسیب می زند.

استفاده بی رویه کاغذتوالت در آمریکا، تهدیدی برای جنگل های کانادا

طبق مطالعه این انجمن مدافع محیط زیست، که نام آن مشکل دستمال کاغذی است، بزرگترین فراورینمایندگان کاغذ توالت و دستمال کاغذی آمریکا، مانند پراکتر اند گمبل، کیمبرلی کلارک و جورجیا پسیفیک، از خمیر چوب جنگل های شمالی کانادا استفاده می نمایند که این به معنای این است که آنها از مواد بازیافت شده استفاده نمی نمایند. در نتیجه سالانه هزاران هکتار از جنگل های کانادا توسط چوب بری صنعتی برداشت می شوند.

این گزارش خاطرنشان کرد که هر آمریکایی به طور متوسط 3 رول دستمال توالت در هفته مصرف می نماید و عدم استفاده فراورینمایندگان بزرگ از مواد بازیافتی برای فراوری محصولات دوست با محیط زیست، به معنای مشارکت غیرمستقیم آنها در دور انداختن جنگل ها در چاه توالت است.

طبق این گزارش برندهایی که بیشترین آسیب را به محیط زیست می رسانند، چارمین اولترا سافت، کویلتد نورسرن، انجل سافت، کریکلند سیگنیچر و آپ اندآپ سافت اند استرانگ، هستند.

از نظر درآمد، آمریکا دومین بازار بزرگ دستمال کاغذی در دنیا است که درآمد سالانه آن 31 میلیارد دلار تخمین زده شده است. شهروندان آمریکایی که تنها 4 درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می دهند، بیش از 20 درصد دستمال کاغذی فراوری شده در دنیا را مصرف می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 15

به "استفاده بی رویه کاغذتوالت در آمریکا، تهدیدی برای جنگل های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده بی رویه کاغذتوالت در آمریکا، تهدیدی برای جنگل های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید