اورا: تفاوت های سری A ایتالیا با لیگ برتر انگلیس زیاد است

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، خبرنگاران: مدافع - هافبک فرانسوی یوونتوس معتقد است مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا تفاوت زیادی با لیگ برتر انگلیس دارد.

اورا: تفاوت های سری A ایتالیا با لیگ برتر انگلیس زیاد است

به گزارش خبرنگاران، پاتریس اورا در تابستان امسال پس از مدت ها حضور در منچستریونایتد این تیم انگلیسی را ترک کرد و به یوونتوس پیوست. این مدافع فرانسوی در جدال برابر اودینزه این فرصت را پیدا کرد تا در ترکیب بیانکونری به میدان برود و به این تیم یاری کند تا سه امتیازی دیگر را کسب کند.

اورا پس از بازی تیمش مقابل اودینزه به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی در سری A برای من باورنکردنی بود. پوگبا برای من از جو استادیوم اختصاصی یوونتوس در زمان بازی های این تیم گفته بود. بازی کردن مقابل دیدگان هواداران متعصب یوونتوس هیجان انگیز بود. باید از همه در باشگاه یوونتوس چه هواداران و چه کادر این باشگاه تشکر کنم که از من حمایت کردند.

مدافع تیم ملی فرانسه در خاتمه و در ارتباط با تفاوت های سری A با لیگ برتر انگلیس خاطر نشان کرد: هرگز چنین تمرینات سختی را در طول دوران ورزشی ام تجربه نکرده بودم. تفاوت در این دو لیگ زیاد است. شما در سری A فشار کمتری تحمل می کنید اما تکنیک بیشتر استفاده می گردد و این درست بر عکس لیگ برتر انگلیس است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 4 آبان 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 322

به "اورا: تفاوت های سری A ایتالیا با لیگ برتر انگلیس زیاد است" امتیاز دهید

1 کاربر به "اورا: تفاوت های سری A ایتالیا با لیگ برتر انگلیس زیاد است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورا: تفاوت های سری A ایتالیا با لیگ برتر انگلیس زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید