رایزنی حزب کارگر انگلیس با سایر احزاب مخالف درباره برگزیت

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، حزب کارگر انگلیس می گوید مذاکرات و رایزنی های مثبتی را با سایر احزاب مخالف درباره برگزیت داشته است.

رایزنی حزب کارگر انگلیس با سایر احزاب مخالف درباره برگزیت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، رایزنی حزب کارگر با سایر احزاب مخالف در شرایطی است که آنها برای جلوگیری از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بدون توافق، کوشش زیادی را شروع نموده اند.

بوریس جانسون نخست وزیر محافظه کار انگلیس میخواهد 15 اکتبر انتخابات زودرسی را برگزار کند، یعنی دقیقا دو هفته قبل از تصمیم لندن برای خروج از اتحادیه اروپا. ولی احزاب مخالف تاکید نموده اند که پیش از موافقت با برگزاری انتخابات زودرس، دولت انگلیس باید برگزیت بدون توافق را از روی میز مذاکره حذف کند.

سخنگوی حزب کارگر انگلیس در اظهاراتی گفت: جرمی کوربین رهبر حزب مذاکرات و رایزنی های خوبی با سایر رهبران مخالف داشته است. آنها درباره پیشبرد کوشش ها با هدف جلوگیری از برگزیت بدون توافق و برگزاری انتخابات در صورتی که برگزیت بدون توافق حذف گردد، مذاکره نموده اند.

دولت جانسون میخواهد روز دوشنبه بار دیگر حمایت نمایندگان مجلس برای برگزاری انتخابات زودرس را جلب کند ولی احزاب مخالف گفته اند که از این طرح پیشنهادی دولت حمایت نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 20 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 227

به "رایزنی حزب کارگر انگلیس با سایر احزاب مخالف درباره برگزیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی حزب کارگر انگلیس با سایر احزاب مخالف درباره برگزیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید