نخست وزیر کانادا: کارکردن با ترامپ همواره ساده نیست

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، نخست وزیر کانادا بر این باور است که همکاری با رئیس جمهور آمریکا همواره ساده و آسان نیست.

نخست وزیر کانادا: کارکردن با ترامپ همواره ساده نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در مصاحبه ای ضمن استقبال از مذاکرات موفقیت آمیز درباره قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی،گفت: کار کردن با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا همیشه آسان و ساده نیست.

نخست وزیر کانادا اضافه نمود: من به وظیفه خود برای دفاع از منافع کانادایی ها در دستیابی به توافق تجارت آزاد بین آمریکا، مکزیک و کانادا عمل نموده ام.

وی درباره رابطه کاری اش با ترامپ نیز گفت: کارکردن با ترامپ همیشه آسان و ساده نیست. این مساله را هم او و هم من به خوبی می دانیم. ما درباره بسیاری از مسائل اتفاق نظر نداریم و شاید کار سختی باشد که بخواهیم نکات مشترکی را درباره بسیاری از چیزها پیدا کنیم ولی سعی می کنیم تا شرایط را به خوبی مدیریت کنیم.

روابط بین رهبران دو کشور در ماه ژوئن زمانی تیره و تار شد که ترامپ پس از ترک نشست رهبران گروه 7 در کانادا، با انتشار توئیتی نخست وزیر کانادا را فردی ضعیف و بسیار دغل بار توصیف کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 202

به "نخست وزیر کانادا: کارکردن با ترامپ همواره ساده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر کانادا: کارکردن با ترامپ همواره ساده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید