وزیر دفاع سابق انگلیس: برجام مرده و لندن هم باید از آن خارج گردد

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، وزیر دفاع سابق انگلیس از دولت کشورش خواسته از آمریکا پیروی نموده و از توافق هسته ای با ایران خارج گردد.

وزیر دفاع سابق انگلیس: برجام مرده و لندن هم باید از آن خارج گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، لیام فاکس، وزیر دفاع پیشین انگلیس گفته کشورش باید بپذیرد که برجام مرده و همانند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از آن خارج گردد.

رسانه های انگلیس گزارش داده اند آقای فاکس قرار است این اظهارات را در جریان یک سخنرانی که قرار است چهارشنبه در یک اندیشکده آمریکایی انجام دهد مطرح کند، اما رسانه ها به بخشی از متن سخنان آماده شده او برای این سخنرانی دست پیدا نموده اند.

به نوشته روزنامه تلگراف، فاکس که تا ماه جولای در کابینه دولت انگلیس حضور داشت خواهد گفت که توافق هسته ای از ابتدا معیوب بوده و کوشش های کشورهای اروپایی برای نجات آن بی فایده است.

این روزنامه به نقل از مقام سابق انگلیسی نوشته است: بعد از تصمیم رئیس جمهور ترامپ به خروج [از توافق]، برنامه جامع اقدام مشترک مرده است و کوشش های اروپا برای نجات آن بی ثمر است.

او همچنین تأکید نموده است: انگلیس باید از آمریکا پیروی نموده و سیاستی را در پیش بگیرد که صادرات نفت ایران را به صفر می رساند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 27 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 237

به "وزیر دفاع سابق انگلیس: برجام مرده و لندن هم باید از آن خارج گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "وزیر دفاع سابق انگلیس: برجام مرده و لندن هم باید از آن خارج گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع سابق انگلیس: برجام مرده و لندن هم باید از آن خارج گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید