یونیورسیاد 2019 ایتالیا، صدیقی: کاروان کیفی با حداکثر مدال مهم ترین دستاورد ما بود، مدال احمدی چسبید

به گزارش آژانس مسافرتی سفرهای اَدِلیا، رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: حضور کیفی بچه ها با حداکثر مدال و حضور دختران با حفظ فرهنگ و اعتقاداتشان مهم ترین دستاورد کاروان ایران در سی امین یونیورسیاد بود.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا، صدیقی: کاروان کیفی با حداکثر مدال مهم ترین دستاورد ما بود، مدال احمدی چسبید

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ایتالیا، مجتبی صدیقی در مورد عملکرد کاروان ورزشی ایران در کمتر از چند ساعت مانده به انتها سی امین دوره یونیورسیاد، گفت: بچه ها قابلیت های خود را نشان دادند و نتیجه کاروان رضایت بخش است. در تیراندازی با کمان یک یا دو میلیمتر با طلا فاصله داشتیم اما ورزش همین است. در تکواندو هم افتخار آفرینی ها ادامه دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: با کاروان محدود کار کیفی را در این دوره از مسابقات شاهد بودیم. این دوره از مسابقات سخت بود و توزیع امتیازات المپیک تاثیرگذار بود.

معاون وزیر علوم اعلام کرد: در 4 رشته ای که حضور داشتیم در سه رشته (تیراندازی، تکواندو و تیراندازی با کمان) مدال آوردیم که نشان می دهد کیفیت کار با همین کاروان محدود مطلوب بود.

وی ضمن امیدواری از درخشش دانشجویان کشورمان در مسابقات قهرمانی دنیا و آسیا گفت: مطمئنا این افتخار آفرینی ها انگیزه و محرک خوبی برای سایر دانشجویان است تا با کوشش به این صندلی برسند. باید کار را از ورزش پایه و همگانی آغاز کنیم و در نهایت به ورزش حرفه ای برسیم.

صدیقی اضافه کرد: از کادر فنی تیم ها و فدراسیون تشکر می کنم با برنامه ریزی خوب آنها این نتایج خوب رقم خورد و چندین بار پرچم کشورمان به اهتزار در آمد. در این دوره از مسابقات کشورهایی که چندین برابر ما ورزشکار اعزام کردند در رده های پایین تر از ما ایستادند و این نشان می دهد که در این اعزام یک برنامه ریزی حساب شده وجود داشته است. امیدوارم نام ایران در تمام میادین بدرخشد.

رئیس سازمان امور دانشجویان توضیح داد: ما در این دوره ورزشکارانی داشتیم که برای اولین بار در میادین حاضر شدند و کسب مدال هم داشتند این نشان می دهد باید به چهره های جدید نیز میدان داد البته بحث مدال آوری نیز یک پارامتر مهم است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

وی در مورد مهم ترین دستاورد کاروان ایران در سی امین دوره یونیورسیاد گفت: فکر می کنم حضور کیفی بچه ها با حداکثر مدال و حضور دختران با حفظ فرهنگ و اعتقاداتشان مهم ترین دستاورد بود. حدود 37 درصد کاروان ما را دختران تشکیل دادند و اگر به دختران میدان داده شود حتما صندلی خود را پیدا خواهند کرد.

صدیقی در پاسخ به این سوال کدام مدال بیشتر از سایر مدال ها برای شما لذت بخش بود گفت: مدال سروش احمدی در تکواندو به من چسبید، چون در راند طلایی و در رقابت مهیج به مدال رسید. احمدی خیلی سریع در راند طلایی کار را تمام کرد که این موضوع هم به ذکاوت خودش و هم توصیه های کادر فنی بر می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 16 شهریور 1398 گردآورنده: adeliasafar.com شناسه مطلب: 109

به "یونیورسیاد 2019 ایتالیا، صدیقی: کاروان کیفی با حداکثر مدال مهم ترین دستاورد ما بود، مدال احمدی چسبید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیورسیاد 2019 ایتالیا، صدیقی: کاروان کیفی با حداکثر مدال مهم ترین دستاورد ما بود، مدال احمدی چسبید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید