کتاب

ترجمه خبرنگار ایرانی از خاطرات خبرنگار انگلیسی منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، کتاب خبرنگار (قصه ها و خاطرات حرفه ایِ باب دوترو) به تازگی با ترجمه علی اکبر عبدالرشیدی توسط نشر گویا منتشر و راهی بازار نشر شده است. این ناشر چندی پیش رمان دختران ماه نوشته جوخه الهارسی نویسنده اهل عمان برنده جایزه من بوکر را با ترجمه...

24 آذر 1398

خروج یونان از منطقه یورو می تواند آغازی بر سرانجام اتحادیه اروپا باشد

خبرنگاران: معاون اسبق وزارت دارایی آلمان خروج یونان از منطقه یورو را شروعی بر خاتمه اتحادیه اروپا دانسته چنین اتفاقی را برای این اتحادیه فاجعه بار ارزیابی کرد.

3 مهر 1398

پرواز پیروز مخترع و خلبان هاوربورد از فرانسه به انگلیس، انتشار رندرهای مطبوعاتی رسمی سامسونگ Galaxy Book S ، نمایش خودروی تاریخی و زیبای جگوار در انگلیس

به گزارش خبرنگار، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاه های مدرن هستید و امروز پیروز به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه دریچه فناوری نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

15 مرداد 1398

تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می خورد؟

روزنامه خراسان - مصطفی قاسمیان: احتمالاً در شبکه های اجتماعی عکس یا خبری از رامبد جوان و نگار جواهریان درباره سفرشان به کانادا خوانده اید. سفری که در ابتدا گفته شد برای اکران فیلم قانون مورفی در تورنتو بوده و در روز های گذشته هم عکس هایی از این اکران منتشر...

21 خرداد 1398

جایزه 60 هزار دلاری آمازون کانادا به نویسنده ماهی کوچولو تعلق گرفت

ویندسر پِلِت، نویسنده جوان کانادایی با کتاب اولش تحت عنوان ماهی کوچولو پیروز شد جایزه 60 هزار دلاری آمازون کانادا را به دست آورد.

18 خرداد 1398

ایده مارگارت اتوود؛ راز موفقیت فروشگاه کتاب کانادایی

مارگارت اتوود در بازدید از فروشگاه کتابی گفته بود برای کتاب خواندن بیشتر از هر چیزی احتیاج به لباس و بالش راحتی دارید، نظری که رایسمن را به فکر فراوری وسایل و ابزارهای تزئینی در کنار کتاب انداخت.

31 اردیبهشت 1398

در کانادا نویسندگان از کتاب ها محبوب ترند

گزارشی جدید از بوکنت کانادا نشان می دهد بیشتر مردم این کشور به جای موضوع و محتوای کتاب ها بیشتر به نویسندگان آنها علاقه نشان می دهند.

24 اردیبهشت 1398