کسب و کار

بازار کار انگلیس در بهترین شرایط 45 سال اخیر

با این حال هنوز بسیاری از کارکنان نگران اند که شرایط کاری آن ها با توجه به کاهش احتمالی رشد مالی انگلیس بدتر گردد. بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس خواستار داشتن روابطی مشابه کانادا با اتحادیه اروپا شده است اما مسئولان اتحادیه اروپا تا به امروز نسبت به...

3 اسفند 1398

ایران، دومین مقصد گردشگری انگلیسی ها

روزنامه ایندیپندنت طی گزارشی در مورد افزایش سفرهای گردشگری به ایران نوشت: شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز تصمیم گرفته است، تا پروازهای مستقیمی به مقصد ایران به عنوان یکی از داغ ترین مقاصد پروازی برای بازدید در سال 2017، راه اندازی کند.

9 آذر 1398

برجام و بازگشت فرانسه به نقش قدیمی، اعمال فشار به جای عمل به تعهد

خبرنگاران، گروه بین الملل-عبدالحمید بیاتی: ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه دیروز آدینه هشدار دادکه ایران و آمریکا تنها یک ماه فرصت دارند تا طرح پاریس برای زنده نگه داشتن برجام را اجرایی نمایند.

13 مهر 1398

زعفران ایرانی با نام زعفران اسپانیا در جهان صادر می گردد

یک فعال صنعت چاپ و بسته بندی گفت: اگر اهمیت بسته بندی برای تولیدکننده آشکار گردد در فروش داخلی و صادرات به افق روشنی دست پیدا خواهد نمود.

13 مهر 1398

چین بازداشت کارمند کنسولگری انگلیس را تائید کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سیمون چنگ کارمند کنسولگری انگلیس در چین از سوی ماموران امنیتی در پکن بازداشت شد.

9 شهریور 1398

دیدار رئیس فدراسیون خبرنگاران گردشگری اسپانیا با مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان

ماریانو پالاسین رئیس فدراسیون خبرنگاران گردشگری کشور اسپانیا که همراه با 46 خبرنگار اسپانیایی به اصفهان سفر نموده، شب گذشته در دیدار با مدیر کل و معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید نمود: راه توسعه گردشگری خارجی ایران از اصفهان می...

29 مرداد 1398

ایرانِ کوچک در قلب تورنتوی کانادا

خبرنگاران: پایگاه کانادایی دِ استار طی گزارشی از یک مرکز خرید ایرانی در تورنتو نوشت: اینجا را می توان ایران کوچک نامید. پلازای ایرانی هر روز میزبان ایرانی ها و خارجی های علاقمند به فرهنگ و غذاهای ایرانی است.

28 مرداد 1398

پرواز پیروز مخترع و خلبان هاوربورد از فرانسه به انگلیس، انتشار رندرهای مطبوعاتی رسمی سامسونگ Galaxy Book S ، نمایش خودروی تاریخی و زیبای جگوار در انگلیس

به گزارش خبرنگار، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاه های مدرن هستید و امروز پیروز به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه دریچه فناوری نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

15 مرداد 1398

شرکت ایتالیایی صادرات سلاح به عربستان سعودی و امارات را متوقف کرد

یک شرکت اسلحه سازی در ایتالیا اظهار داشت که به مدت 18 ماه صادرات سلاح به عربستان سعودی و امارات را متوقف خواهد نمود.

12 مرداد 1398

صادرات تسلیحات انگلیس به 14 میلیارد پوند رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، صادرات 14 میلیارد پوند سلاح در یک سال رکورد تاریخی برای فروش جنگ افزار در تاریخ انگلیس به شمار می رود.

11 مرداد 1398

هنر غیرمعمول هنرمند ایتالیایی همه را انگشت به دهان کرد

هنرمند ایتالیایی با یک سبک بسیار متفاوت دست به خلق آثاری شگفت انگیز می زند.

6 مرداد 1398

بیش از 600 کارمند آمریکایی هواوی اخراج شدند ، فهرست سیاه غول فناوری چین علیه محدودیت های ایالات متحده

بالغ بر 600 کارمند هواوی که تابع ایالات متحده بودند شغل خود را از دست دادند. این اقدام غول فناوری چین در راستای مقابله با سیاست هایی است که ایالات متحده علیه هواوی تنظیم نموده است.

3 مرداد 1398

توقف فروش خودروهای بنزین سوز در یک استان کانادا

مقامات استان بریتیش کلمبیای کانادا قانونی را به تصویب رسانده اند که به موجب آن از سال 2040 به بعد فروش خودروهای بنزین سوز و گازوئیل سوز در این بخش از کانادا ممنوع خواهد بود.

11 خرداد 1398

ایده مارگارت اتوود؛ راز موفقیت فروشگاه کتاب کانادایی

مارگارت اتوود در بازدید از فروشگاه کتابی گفته بود برای کتاب خواندن بیشتر از هر چیزی احتیاج به لباس و بالش راحتی دارید، نظری که رایسمن را به فکر فراوری وسایل و ابزارهای تزئینی در کنار کتاب انداخت.

31 اردیبهشت 1398

نزاع فیلیپین و کانادا بر سر زباله

تهران- خبرنگاران- رئیس جمهوری فیلیپین که در هفته های اخیر از دولت کانادا به طور رسمی خواسته بود تا صدها تن زباله ارسالی به این کشور را بازگرداند، پس از پاسخ نگرفتن از کانادا،این کشور را تهدید به جنگ نموده و در اقدامی جدید دستور فراخوانی سفیر کشورش را...

30 اردیبهشت 1398

اسناد تازه ، فشار بر نخست وزیر کانادا را تشدید کرد

یکی از اعضای سابق کابینه کانادا که در کانون بحرانی واقع شده است که می تواند به سرانجام نخست وزیری جاستین ترودو منجر گردد، روز جمعه اسنادی در حمایت از اتهامات مطرح شده ارائه داد.

26 اردیبهشت 1398

هک گسترده کارت های اعتباری دانشجویان در امریکا و کانادا

به گزارش خبرنگاران به نقل از زددی نت، کدهای یادشده در 201 فروشگاه آنلاین مورد استفاده دانشجویان شناسایی شده اند. این فروشگاه ها مورد استفاده 176 کالج و دانشگاه در امریکا و 21 کالج و دانشگاه در کانادا بوده اند.

16 اردیبهشت 1398

فرار سرمایه گذاران خارجی از بورس کانادا

فروش اوراق بهادار کانادایی توسط اتباع خارجی رکورد زد.

9 اردیبهشت 1398